مارک جیکوبز طراح اصلی برند خود

 

مارک جاکوبز طراح و در سال ۱۹۶۳ میلادی به دنیا آمده است. او علاقه‌ای وافر به طراحی داشت و در سال ۱۹۸۱ میلادی از دبیرستان هنر و طراحی فارغ‌التحصیل شد و به ادامه تحصیل در نیویورک پرداخت. او دانشجویی با استعداد بود که جوایز زیادی را برد.

 

در سال ۱۹۸۶ میلادی اولین مجموعه را با نام Marc Jacobs معرفی کرد که خود سبب گرفتن جایزه‌ای از استعدادهای تازه پری الیس شد. جاکوبز در سال ۱۹۸۸ میلادی به کمپانی پری الیس ملحق شد. اولین مجموعه لباس‌های مردانه در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه شد. وی سپس در سال ۱۹۹۷ میلادی به کمپانی Louis Vuitton پیوست.

 

مارک جیکوبز طراح اصلی برند خود

 

کمپانی Marc Jacobs در سال ۲۰۰۱ میلادی شروع به عرضه عطر کرد و از نشانه‌های شناخته شده این کمپانی تولید عطرهایی مناسب برای هم مردان و زنان است.

 

کمپانی Marc Jacobs نام ۵۸ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها مربوط به سال ۲۰۰۱ و آخرینشان ساخت سال ۲۰۱۵ است. عطرهای Marc Jacobs با همکاری یان واسنیر، آنی گوتلیب، ریچارد هرپین، استیو دمرکادو، آلبرتو موریلاس، فرانک ووکل، آنی بوزانتیان، کلیس بکر، لوکدانگ، رالف شوایگر، کارلوس وینالس، ورا وانره، پاتریسیا شو، موریس روسل، لورنت گورنک، ژان کلود دلویل، پتی هیدالگو، آندریا لوپو، هونوریس بلانک و ژیوادان ساخته می‌شوند.

 

امروزه، مارک جاکوبز به یک برند جهانی تبدیل شده است که نه تنها پوشاک زنانه، بلکه مردانه، لوازم جانبی، لباس‌های کودکان، جواهرات، ساعت و عطرادکلن را با بیش از 200 فروشگاه در سراسر جهان عرضه می‌کند. مارک جاکوبز و رابرت دافی متعهد هستند که به جوامعی که در آن فروشگاه دارند و با بیش از 60 موسسه خیریه درگیر بوده اند، پول بدهند. حمایت مستمر آن‌ها از این پروژه‌های خیریه یک اولویت اصلی است.

 

رویا الهام گرفته مارک جاکوبز در صنعت عطر با رایحه ای خاص آغاز شد که به یک عطر کلاسیک فوری تبدیل شد و اکنون مجموعه ای هیجان انگیز از رایحه های پر از پیچیدگی را برای خرید عطر افرادی با جذابیت و شخصیت های خاص در بر میگیرد. او برندی با جذابیت گسترده ساخته است و نسل جدیدی از دوستداران و خریداران عطرادکلن وفادار را به همراه آورده است.

 

 

 

مارک جیکوبز طراح اصلی برند خود

 

نگرش بازیگوش و در عین حال پیچیده مارک در عشق او به عطروادکلن در برند مارک جاکوبز بسیار موفق منعکس شده است. خرید عطر دیسی جوهر مطلق روحیه جوانی است. درخشان، آفتابی و منحصر به فرد است. بطری کلاسیک که روی آن یک درپوش آفتاب گردان بزرگ قرار گرفته، نمادین شده است و روح رایحه درون آن را بازتاب می دهد: تازه، جذاب و ساده. دیسی مارک جاکوبز برنده جوایز بین المللی متعددی از جمله FiFi در ایالات متحده، بریتانیا و ایتالیا شده است.

 

با عرضه و خرید عطر Decadence و سپس  خرید عطر Divine Decadence  حال و هوای این برند و طرفدارانش تغییر کرد. در یک بطری کاملاً متفاوت: یک "کیف دستی" که روی آن یک زنجیر طلایی و منگوله دار طراحی شده است. این عطر توسط استاد عطرساز آنی بوزانتیان با همکاری مارک جاکوبز و آن گوتلیب ساخته و به بازار رقابتی جهان عرضه شد. همانطورکه وبلاگ Escentual این عطر را توصیف می کند : Decadenceحس مدرسه قدیمی فوق العاده ای دارد. این عطر برای من تداعی کننده یک دختر مدل، در دهه 1920 است.

 

میز آرایش او پر از لوازم آرایش، پودر، رژ لب و ... همچنین پرهای گل پژمرده است. انحطاط ("انحطاط به معنای بد بودن یک دختر خوب است...")، زمانی شروع می شود که پوشیده از آلو غنی و گل رز با زعفران گرانبها شود که به عطر حس طلایی می بخشد. افزودن نت عنبیه که یادآور میز مملو از پودر آرایش و رژ لب است، مانند نخی در سراسر رایحه پخش می‌شود و شخصیت پودری پیچیده‌ای به ارمغان می‌آورد که غنای آن را به‌طور ظریفی خنثی می‌کند. قلب آن مخملی خالص است که گلبرگ های گل رز بلغاری با رنگ زعفرانی و یاس رازقی روی آن غالب است. اگرچه بدون شک Decadence عطری تجملاتی است، اما باید بدانید فقط یک عطر برای افراد برون گرا نیست. این عطر برای هرکسی است که از گل های چوبی غنی و گرم با لمس غیرمنتظره ها لذت می برد. 

 

من فکر می کنم طراح مشاهده کرده است که این عطر شامل رایحه حسی است. " باعث برانگیختن یک روحیه یا روحیه کلیدی است، همچنین با وجود انواع عطرهای زنانه، می توان گفت این عطر منحصر به فرد حالات یا حساسیت های یک زن را برانگیخته می کند... جالب است که می توانید آن حالات را از طریق رنگ ها، فرم ها و رایحه ها متمایز کنید."

 

و مارک جاکوبز مطمئناً لبخند می زد وقتی به مصاحبه کننده گفت: «مردم در فرودگاه ها و خیابان ها به سراغ من می آمدند و می گفتند که چقدر عطرهای من را دوست دارند. مهمانداران بریتیش ایرویز در مورد آنها صحبت می کردند. به نظر می رسد که همه در فروشگاه ها مرا به خاطر عطرها می شناسند!

 

آیا دلیل شگفت انگیز تری برای محبوبیت عطرادکلن های این برند وجود دارد…؟

 

 

 

مارک جیکوبز طراح اصلی برند خود

 

در اینجا به معرفی چند عطرادکلن دیگر برند مارک جاکوبز می پردازیم. با ما همرا باشید.

 

  • خرید عطر مردانه مارک جاکوبز BANG BANG

 

در سال 2011 میلادی عطر مردانه مارک جاکوبز بنگ بنگ در کشور فرانسه تولید و معرفی شد. این عطر با ترکیبات نت های آغازین هل, آب تره, لیموترش و نت میانی چوب صندل و نت پایانی مشک تشکیل شده است. 

 

  • خرید عطر زنانه مارک جاکوبز DAISY DREAM‎

 

در سال 2014 میلادی عطر زنانه مارک جاکوبز دیسی دریم در کشور آمریکا تولید و معرفی شده است. این عطر با ترکیبات نت های آغازین شاه توت, گریپ فروت, گلابی و نت های میانی گل ویستریا یا گل گلسین, گل یاس, سرخالو و نت های پایانی چوب سفید, مشک, نارگیل تشکیل شده است.

 

  • خرید عطر زنانه مارک جاکوبز HONEY

 

در سال 2013 میلادی عطر زنانه مارک جاکوبز هانی در کشور آمریکا تولید و معرفی شده است. این عطر با ترکیبات نت های آغازین گلابی, پرتقال ماندارین و نت های میانی پیچ امین‌الدوله, شکوفه پرتقال, هلو و نت های پایانی عسل, وانیل تشکیل شده است.

 

  • خرید عطر زنانه مارک جاکوبز DAISY EAU SO FRESH

 

در سال 2011 میلادی عطر زنانه مارک جاکوبز دیسی سو فرش در کشور آمریکا تولید و معرفی شد. این عطر با ترکیبات نت های آغازین گریپ فروت,نت‌های سبز,تمشک,گلابی و نت های میانی گل یاس,رز,گل بنفشه,سرخالو,شکوفۀ سیب و نت های پایانی مشک,آلو تشکیل شده است.

 

 

عطر و ادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی و تخصصی آرانیکا خریداری فرمائید.