کتی پری 1984 تا کنون

 

 

کاترین الیزابت «کیتی» هادسن (متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ میلادی) که بیشتر با نام هنری‌اش کیتی پری شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است.

 

پری در ۱۵ سالگی آزمون توسعه آموزش عمومی را با موفقیت پشت سر گذاشت و دبیرستان را برای دنبال کردن حرفهٔ موسیقی ترک کرد. در ابتدا اوپرای ایتالیایی در آکادمی موسیقی غرب در سنتا باربارا آموخت. آوازخوانی او توجه استیو توماس و جنیفر نپ را جلب کرد و آن‌ها او را برای ارتقای توانایی ترانه‌سرایی، به نشویل بردند.در نشویل او شروع به ضبط قطعات آزمایشی کرد و نواختن گیتار و ترانه نوشتن را یاد گرفت. بعد از امضای قرارداد با رد هیل رکوردز، اولین آلبومش را با نام کیتی هادسن منتشر کرد.

 

در آوریل ۲۰۰۷میلادی، پری با کپیتال رکوردز قرارداد امضاء کرد. در سال ۲۰۰۸ میلادی با انتشار تک‌آهنگی به نام «دختری را بوسیدم» از آلبوم دومش یکی از پسرها، به شهرت رسید. تک‌آهنگ‌های «دختران کالیفرنیا»، «رویای نوجوانی»، «آتش‌بازی»، «ئی. تی.» و «آخرین شب جمعه (تی‌جی‌آی‌اف)» از آلبوم سوم وی یعنی رویای نوجوانی در فهرست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد به رتبه ۱ دست یافتند.

 

رؤیای نوجوانی نخستین آلبوم یک هنرمند زن بود که ۵ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ فهرست بیلبورد داشت و دومین آلبوم در طول تاریخ بعد از آلبوم بد (۱۹۸۷ میلادی) مایکل جکسون. در مارس ۲۰۱۲ میلادی، او این آلبوم را با نام رؤیای نوجوانی: شیرینی کامل دوباره منتشر کرد که آهنگ‌های «بخشی از من» و «کاملاً هوشیار» به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم بیلبورد راه پیدا کردند.

 

آلبوم چهارم پری با نام منشور در سال ۲۰۱۳ میلادی روانهٔ بازار شد که شامل آهنگ‌های «غرش» و «اسب تیره» با رتبهٔ ۱ بیلبورد بود. پری معمولاً کار ترانه‌سرایی آهنگ‌هایش را با همکاری دیگران به ویژه دکتر لوک و مکس مارتین انجام می‌دهد. 

 

کیتی پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی دریافت کرده‌است و در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ میلادی نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز منتشر شده، بوده‌است. در طول حرفه‌اش او ۱۷٬۵ میلیون آلبوم و ۱۱۶ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

موفقیت کتی پری -KATY PERRY در صنعت عطر سازی

برند عطر و ادکلن کتی پری -KATY PERRY یک برند تازه وارد در زمینه ی عطر سازی می باشد. کمپانی کتی پری -KATY PERRY  هفت عطر را با نام های  KILLER QUEEN ،MEOW ،PURR ،ROYAL REVOLUTION ، MAD POTION ،SPRING REIGN ،KILLER QUEEN OH SO SHEER در لیست دارد که اولین آن‌ها در سال ۲۰۱۰ میلادی و آخرینشان در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. این عطرها با همکاری استفان نیلسن، ناتاشا کوتی، لارنت لو گارنچ و جیوادان ساخته شده‌اند.

 

پس از تولید عطر «Purr and Meow» توسط کتی پری -KATY PERRY ، او قرارداد خود را با برند فرانسوی معروف « Coty» امضا کرد که نتیجه آن عطر «Killer Queen» شد. او می گوید: «من خوشحالم که عطر جدیدم از آن حالت بچه گانه با شیشه ای گربه ای شکل در آمد و ظاهر ظریف تری به خود گرفت. آنهایی که از عطر گل هایی مانند یاس، ترنج و توت وحشی لذت می برند، از این عطر نیز خوششان خواهد آمد.

 

 

معرفی عطر و ادکلن های برند کتی پری-KATY PERRY

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری KILLER QUEEN

این عطر زنانه در سال 2013 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این عطر با ترکیبات نت های آغازین میوه های جنگلی، میوۀ ترنج، آلو و نت های میانی یاس رازقی، یاسمن یا فرنگیپانی، گل کریستاتا و نت های پایانی بادام سوخته، رایحی کشمران، پتچولی یا نعنا هندی تشکیل شده است. این عطر زنانه با طبع ملایم و رایحه شیرینی که دارد برای استفاده در فصل های خنک سال انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری MEOW

این عطر زنانه در سال 2011 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. شیشه این عطر به شکل گربه ای جذاب با چشمانی از جواهر با شیشه ای مات به رنگ صورتی کمرنگ طراحی شده است. این عطر زنانه با ترکیبات نت های آغازین گلابی، نارنگی، گاردنیا، گل یاس و نت های میانی گل پرتغال آفریقایی، پیچ امین‌الدوله، موگه یا گل برف و نت های پایانی مشک، چوب صندل، عنبر کهربایی، وانیل تشکیل شده است. این عطر زنانه رایحه شیرینی دارد و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب می باشد.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری PURR

این عطر زنانه در سال 2010 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. ترکیبات این ادو پرفیوم زنانه از نت های آغازین هلو، سیب سرخ، گاردنیا، چوب بامبو و نت های میانی گل یاس، فریزیا، رز و نت های پایانی وانیل، نارگیل، گل ارکید، مشک، چوب صندل, عنبر کهربایی تشکیل شده است. این عطر زنانه با طبع خنک و رایحه ملایمی که دارد برای استفاده در تمام فصل های سال مناسب می باشد.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری ROYAL REVOLUTION

این عطر زنالنه در سال 2014 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این عطر زنانه با ترکیبات نت های آغازین انار، فریزیا و نت های میانی یاس، چوب صندل سفید،  شکوفه پرتقال و نت های پایانی ارکیده، مشک، چرم تشکیل شده است. این عطر زنانه با طبع تلخی که دارد در گروه عطر های شیک و رسمی قرار میگرد و برای استفاده در مهمنانی و مجالس یک انتخاب فوق العاده است.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری MAD POTION

این عطر زنانه در سال 2015 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این عطر زنانه با ترکیبات نت های آغازین ارکیده، گل صدتومانی، سیب و نت های میانی یاس، وانیل، مشک و نت های پایانی وانیل، مشک، کهربا تشکیل شده است. این عطر زنانه طبع ملایم و رایحه شیرینی دارد و برای استفاده در مجالس رسمی مناسب می باشد.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری KILLER QUEEN OH SO SHEER

این عطر زنانه در سال 2014 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این عطر زنانه با ترکیب نت های آغازین میوه های جنگلی،  شاه توت، انگور سیاه، آلو برقانی و نت های میانی مانگا، گل یاس، بوته یاسمن، گل قرمز و نت های پایانی چوب کشمیری، نعناع هندی،  بادام تلخ، کارامل تشکیل شده است. این عطر زنانه با رایحه شیرینی که دارد برای استفاده هنگام انجام کلیه فعالیت های روزانه مناسب می باشد.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه کتی پری Spring Reign

این عطر زنانه در سال 2015 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این عطر زنانه با ترکیب نت های آغازین گلهای پیازدار،  بنفشه، انگور سیاه و نت های میانی گاردنیا، رز، درمنه و نت های پایانی سدر،  کشمیر، بنزوئین تشکیل شده است. این عطر زنانه طبع ملایم و رایحه شیرینی دارد که استفاده از ان را در تمام ساعات شبانه روز در کلیه فصول دلپذیر کرده است.

 

 

کتی پری 1984 تا کنون

 

 

بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کتی پری-KATY PERRY

تمام عطر و ادکلن های تولید شده توسط برند کتی پری -KATY PERRY از ابتدا تاکنون زنانه هستند و هنوز هیچ عطر و ادکلن مردانه ای توسط این برند به بازار جهانی معرفی نشده است. نت های استفاده شده در این عطر ها اغلب زیر مجموعه گروه بویایی گلی میوه ای میباشد. عطر و ادکلن های برند کتی پری -KATY PERRY به طور کلی هم برای استفاده در روزهای کاری و هم برای استفاده در مهمانی  و مجالس مناسب میباشد و با توجه به کیفیت نسبت به محصولات مشابه میتوان آن ها را در گروه محصولات اقتصادی قرار داد.

 

برای خرید عطرهای این برند می توانید اینجا را کلیک کنید.