وقتی به خرید عطر فکر می کنیم، اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد این است که در اینترنت جستجو کنیم و در مرحله ی بعد قیمت و تنوع ادکلن ها را بررسی کنیم. اما با سایت های بسیاری با موضوعات متنوعی مانند: خرید و فروش عطر، خرید عطر و ادکلن، فروش ادکلن زنانه و مردانه، خرید عطرو ... که تعدادشان خیلی زیاد است، مواجه می شویم. این در حالی است که جز چند فروشگاه تخصصی مطرح، اکثر سایت های دیگر فقط فروشنده عطر و ادکلن هستند.

 

برای خرید عطر در این مواقع ضمن اینکه تنوع برندها بسیار بالا است، شما نمی توانید عطری که رایحه اش را نمی دانید، به راحتی انتخاب کنید. در هر صورت شما برای آن عطر هزینه می کنید و اگر رایحه آن را دوست نداشته باشید حس خوبی پیدا نخواهید کرد. یا ممکن است عطر را برای کسی هدیه گرفته باشید و ندانید می پسندد یا نه؟

 

 

 

بهترین سایت عطر و ادکلن

 

در بعضی از فروشگاه ها دارای خدماتی مانند ارسال اشانتیون هستند. فروشگاه اینترنتی سه تا پنج اشانتیون را برای مشتری ارسال و انتخاب را به عهده آنها می گذارند. این روشی کاملا اشتباه است! چون با ارسال تعداد اندکی اشانتیون محدوده انتخاب افراد برای خرید عطر کاهش می یابد. در انتها مشتری باید بین آن تعداد اندک، تنها یکی را سفارش دهد.

 

 

حتما الان از خود می پرسید، پس راه حل چیست؟

شاید این سوال را به این صورت پاسخ دهید: با مراجعه به فروشگاه های فیزیکی عطر و ادکلن و با تست انواع رایحه ها، عطر دلخواه خود را پیدا و خریداری می کنم. اما بهتر است بدانید هنگامی که به فروشگاه برای خرید عطر می روید، تنها با بو کردن چند رایحه، انتخاب و خرید عطر برای شما سخت تر می شود. چرا که انتخاب بعد از استشمام چند عطر و انتخاب فقط یکی از آن ها اصلا کار ساده ای نیست.

 

و در آخر اگر موفق به انتخاب عطر مناسب و دلخواه خود شوید، تازه متوجه قیمت های نجومی آن خواهید شد. درست در همین لحظه تردید می کنید و از خود می پرسید: کدام قیمت درست و واقعی است! و شاید حتی به این سوال فکر کنید که عطر و ادکلن اورجینال با قیمت مناسب را باید از کجا پیدا و خریداری کرد؟

 

دوباره به سرخط بازگشتیم!

حالا دیگر هم وقت ارزشمند خود را از دست داده اید و هم حوصله بررسی بیشتر را ندارید، تنها فکری که در این لحظه به سراغتان می آید، خرید اینترنتی است. با اوضاعی که پیش آمده  سریع در اینترنت سرچ می کنید و بدون بررسی در اولین سایت فروش عطر و ادکلن سفارش خود را ثبت می کنید. عطر برای شما ارسال می شود، آن را دریافت می کنید. اما بزودی متوجه می شوید آن رایحه ای که می خواستید نیست و به سرعت پشیمان می شوید.

 

حال به این سوال مهم فکر می کنید: بهترین سایت عطر و ادکلن کدام است؟

 

 

 

بهترین سایت عطر و ادکلن

 

 

ما در این قسمت از مقاله برای شما توضیح خواهیم داد، بهترین سایت عطر و ادکلن را چگونه پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید. اولین قدم این است که محتوای مربوط به محصولات موجود در سایت را بررسی کنید. به این مورد توجه کنید، اکثر سایت ها فقط اطلاعات را از سایت های دیگر کپی می کنند و یا اطلاعات آن کالا را اشتباه وارد می کنند. این ها نشان می دهد که آن ها فروشگاه های تخصصی نیستند. پس شما فقط با کمی جستجو در اینترنت به راحتی متوجه اطلاعات اشتباه آن محصول در ظاهر سایت خواهید شد.

 

دومین قدم، مشاوره تخصصی عطر و ادکلن است. خوب شاید فکر کنید مشاوره تخصصی به چه معناست؟! مثلا ممکن است شما در مورد موضوعی در این زمینه تردید داشته باشید یا دنبال کسب اطلاعات بیشتر باشید. اگر مشاوره غیرتخصصی انجام دهید آن ها با اطلاعات نادرست، شما را گمراه خواهند کرد. البته با کمی استدلال و منطق متوجه خواهید شد که شما را اشتباه راهنمایی کرده اند. مثلا می خواهید بدانید یک عطر از برندی خاص چه رایحه ای دارد؟ آیا طبع عطر گرم است یا خنک؟ چرا رایحه ی یک عطر روی پوست افراد متفاوت به نظر می رسد؟

 

چگونه برای خود عطر امضا انتخاب کنیم؟

 

آیا عطر و ادکلن بر افزایش میزان اعتماد بنفس تاثیر دارد؟

 

و سومین قدم، قیمت است. متاسفانه برای یک محصول مشابه قیمت های متنوعی هم در فروشگاه های فیزیکی و هم مجازی وجود دارد. مثلا برای یک عطر مشابه هر شخص ممکن است قیمت مورد نظر خود را داشته باشد و به دلیل مشغله های گوناگون مشتری به این قیمت های متفاوت توجهی نداشته باشد. شاید این سوال به ذهنتان برسد، اصلا چرا فلان عطر باید گران باشد؟ و یا چرا ارزان است؟ و این مورد که از کجا متوجه شویم قیمت در نظر گرفته شده برای محصول مورد نظر ما، قیمت اصلی آن است؟

 

چهارمین قدم، خب حالا که از واقعی بودن قیمت محصول اطمینان پیدا کردیم، باید به اطلاعاتی درباره ی اورجینال بودن آن کالا دست پیدا کنیم! سوال هایی مانند: برای عطر فلان از کجا متوجه شویم آیا اصل است یا فیک؟ چطور به فروشگاه اطمینان کنم؟ آیا ضمانتی بعد از خرید محصول دارد؟ و سوالات بی شماری از این قبیل ...

 

در اینجا به مزایای خریدی لذت بخش از فروشگاه معتبر اینترنتی و تخصصی آرانیکا خواهیم پرداخت.

 

محتوای مطالب محصولات سایت در فروشگاه آنلاین آرانیکا از منابع اصلی و رسمی ترجمه شده و به صورت کامل و درست در سایت ارائه شده است. مطالب سایت به صورت غلط و اشتباه از سایت های دیگر کپی نشده است. نت ها و رایحه های عطر و ادکلن همه با دقت و صحت نمایش داده شده است. در ضمن گرافیک و رنگ بندی سایت با قاعده و قانون طراحی شده است که در مجموع سبب شده آرانیکا نسبت به سایر سایت ها متمایز شود.

 

مجموعه متعهد آرانیکا عزم خود را جزم نموده تا بتواند، با مشاوره تخصصی رضایت مشتریان را فراهم کند. این یک شعار و یا یک حرف بیهوده نیست! استفاده از عطر و انتخاب آن بر خلاف نظر دیگران یک حرفه کاملا تخصصی است. کارشناسان آرانیکا برای مشاوره حرفه ای با شما از طریق سایت آرانیکا، واتس آپ و یا اینستاگرام کاملا آماده است.

 

ارزشمند بودن این مشاوره های تخصصی بعد از تحویل سفارش با لبخند مشتری مشخص می شود. و در آخر، کالای اورجینال که همه از آن صحبت می کنند! بحث های فراوانی بین افراد درباره این موضوع مطرح است. لازم به ذکر است، این موارد برای آرانیکا موضوعی کاملا حل شده است. چه گواهی با ارزش تر از این مطلب که مشتریان همراه آرانیکا همیشه از خرید عطر و ادکلن اورجینال در این سایت راضی هستند.

 

 

تشخیص عطر اورجینال از عطر تقلبی چگونه است؟ 

در واقع اورجینال بودن عطر و ادکلن بستگی به موارد زیادی دارد. به عنوان مثال: نوع بسته بندی، نوع شیشه عطر و ... که نمی شود در این مقاله به صورت جزئی به آن پرداخت، چرا که برای هر محصول متفاوت است. بهترین روش، خرید از جایی است که به آن اطمینان دارید و یا خرید از فروشگاهی است که حداقل ضمانت اصالت کالا دارد. اصولا بحث تضمین کالا متاسفانه در کشور ما قاعده و قانونی ندارد و همیشه خریدار متضرر می شود. مجموعه تخصصی آرانیکا با خدماتی از جمله ضمانت 7 روزه بازگشت کالا در صورت تغییر ندادن اطلاعات ( مانند زمان تحویل) و باز نشدن بسته بندی محصولات آن را از مشتری پس می گیرد و هزینه آن را به حساب مشتری واریز می کند.

البته لازم به ذکر است که، تا به امروز جز دو یا سه مورد، ما با همچنین مشکلی برخورد نکرده ایم. این نشان دهنده عملکرد درست فروشگاه آرانیکا از جمله مشاوره تخصصی است که در قسمت های بالاتر به آن پرداختیم. 

 

 

فروشگاه معتبر آرانیکا 

همیشه برای اصل مهم و اساسی رضایت مشتریان محترم تلاش کرده و اینگونه بیان می کند: رضایت مشتری افتخار بزرگی است که برای ما خواهد ماند.