کمپانی ایتالیایی بولگاری

 

سوتیرویو بولگاری، موسس مارک معروف و جهانی بولگاری، در سال ۱۸۵۷ در یونان متولد شد. سوتیرویو بولگاری پس ازگذراندن دوره‌های کارآموزی به عنوان طلاساز و نقره‌ساز، در سال ۱۸۷۹ به رم رفت و اولین فروشگاه جواهرات خود را در خیابان وایا سیستینا افتتاح کرد.

 

کمپانی ایتالیایی Bvlgari در سال ۱۸۸۴ میلادی توسط سوتیریو وولگاریس با هدف تولید و ارائه محصولات لوکس، تاسیس شد. نام کمپانی برگرفته از نام خانوادگی موسسش است و حرف V در الفبای کلاسیک لاتین جایگزین حرف U می‌باشد، لذا Bulgari (بولگاری) خوانده می شود.

 

سهام این شرکت بین‌المللی که به تازگی توسط پائولو ونیکولا بولگاری اداره می‌شود، اولین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی در بازار بورس معامله شد. امروزه محصولات بولگاری تنها شامل جواهرات و در میان آن‌ ها لوازم جانبی متنوعی همچون عینک طبی، پارچه‌های زیبا، کیف و جدیدترین انواع آن‌ها مجموعه هوم دیزاین است. این مجموعه شامل جام‌های کریستال و میز نقره است که نتیجه همکاری موفقیت‌آمیز بولگاری با روزنتالپورسلاین است.

 

کمپانی ایتالیایی بولگاری

 

آغاز کار Bvlgari با تولید و عرضه جواهرات، ساعت و کیف دستی همراه بود و در سال ۱۹۹۲ میلادی عطر نیز به خط تولید این کمپانی افزوده شد. کمپانی Bvlgari نام ۶۰ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها به سال ۱۹۹۲ میلادی و آخرینشان مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی می شود.

 

عطرهای Bvlgari با همکاری جک کاوالیر، فرانسوآ کارون، آنیک مرانو، سوفیا گروسمن، بئاتریس پیکه، کارلوس بنیام، سوفی لب، اولیویر پولج، ناتالی لاردن و جان گلود النا ساخته می‌شوند.

 

یکی از عوامل مهم موفقیت بولگاری، تنوع بازار، براساس نواحی مختلف جغرافیایی است که به این ترتیب از هرگونه محدودیت و ریسک احتمالی موجود در سرمایه‌گذاری در کشورهای خاص ممانعت شده است. ۱۳ درصد فروش محصولات بولگاری مربوط به ایتالیا، ۲۴ درصد مربوط به بقیه کشورهای اروپایی، ۲۱ درصد مربوط به آمریکا و ۲۱ درصد مربوط به ژاپن است.

 

متنوع‌سازی بولگاری حتی در مورد فروشگاه‌های این شرکت نیز اعمال شده است. محصولات این شرکت در هر فروشگاه متشکل از موارد ذیل است: ۳۴ درصد جواهرات، ۴۶ درصد ساعت، ۱۴ درصد عطر، ۴ درصد لوازم جانبی و ۲ درصد حق امتیاز در استفاده از این مارک معروف برای سایر محصولات.

 

سوتیرویو بولگاری، موسس مارک معروف و جهانی بولگاری، در سال ۱۸۵۷ در یونان متولد شد. سوتیرویو بولگاری پس ازگذراندن دوره‌های کارآموزی به عنوان طلاساز و نقره ‌ساز، در سال ۱۸۷۹ به رم رفت و اولین فروشگاه جواهرات خود را در خیابان وایا سیستینا افتتاح کرد.

 

کمپانی ایتالیایی Bvlgari در سال ۱۸۸۴ میلادی توسط سوتیریو وولگاریس با هدف تولید و ارائه محصولات لوکس، تاسیس شد. نام کمپانی برگرفته از نام خانوادگی موسسش است و حرف V در الفبای کلاسیک لاتین جایگزین حرف U می‌باشد، لذا Bulgari (بولگاری) خوانده می شود.

 

معرفی محصولات کمپانی ایتالیایی بولگاری

سهام این شرکت بین‌المللی که به تازگی توسط پائولو ونیکولا بولگاری اداره می‌شود، اولین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی در بازار بورس معامله شد. امروزه محصولات کمپانی ایتالیایی بولگاری شامل جواهرات و در میان آن‌ ها لوازم جانبی متنوعی همچون عینک طبی، پارچه‌های زیبا، کیف و... میباشد. جدیدترین محصولات معرفی شده توسط این کمپانی مجموعه هوم دیزاین است. این مجموعه متنوع شامل جام‌های کریستال و میز نقره است که نتیجه همکاری موفقیت‌آمیز بولگاری با روزنتالپورسلاین است.

 

راه اندازی خط تولید عطر توسط کمپانی ایتالیایی بولگاری

آغاز کارکمپانی ایتالیایی  Bvlgari با تولید و عرضه جواهرات، ساعت و کیف دستی همراه بود. این کمپانی در سال ۱۹۹۲ میلادی با نفوذ در صنعت عطر سازی موفق به راه اندازی خط تولید عطر شد و اولین تولیدات عطر و ادکلن خود را به بازار جهانی معرفی کرد که با استقبال چشمگیری توسط مردم روبرو شد و موفقیت درخشان دیگری را در مجموعه فعالیت های خود به ثبت رساند. کمپانی ایتالیایی Bvlgari نام ۶۰ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها به سال ۱۹۹۲ میلادی و آخرینشان مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی می شود.

 

عطرهای کمپانی ایتالیایی بولگاری توسط چه کسانی ساخته می شوند؟

عطرهای Bvlgari با همکاری عطر سازان مشهوری از جمله جک کاوالیر، فرانسوآ کارون، آنیک مرانو، سوفیا گروسمن، بئاتریس پیکه، کارلوس بنیام، سوفی لب، اولیویر پولج، ناتالی لاردن و جان گلود النا ساخته می‌شوند. با کلیک بر روی لینک معرفی برخی از معروف ترین عطر ساز های جهان میتوانید با بیوگرافی سایرعطر سازان مشهور جهان آشنا شوید.

 

عوامل موفقیت کمپانی ایتالیایی بولگاری

یکی از عوامل مهم موفقیت بولگاری، تنوع بازار، براساس نواحی مختلف جغرافیایی است. به این ترتیب از هرگونه محدودیت و ریسک احتمالی موجود در سرمایه‌گذاری در کشورهای خاص ممانعت شده است. ۱۳ درصد فروش محصولات بولگاری مربوط به ایتالیا، ۲۴ درصد مربوط به بقیه کشورهای اروپایی، ۲۱ درصد مربوط به آمریکا و ۲۱ درصد مربوط به ژاپن است. متنوع‌ سازی بولگاری حتی در مورد فروشگاه‌های این شرکت نیز اعمال شده است. محصولات این شرکت در هر فروشگاه متشکل از موارد ذیل است: ۳۴ درصد جواهرات، ۴۶ درصد ساعت، ۱۴ درصد عطر، ۴ درصد لوازم جانبی و ۲ درصد حق امتیاز در استفاده از این مارک معروف برای سایر محصولات.

 

 

کمپانی ایتالیایی بولگاری

 

 

معرفی پرطرفدارترین عطرهای بولگاری

 

  • ادو تویلت زنانه بولگاری OMNIA INDIAN GARNET

در سال 2014 میلادی عطر زنانه اومنیا ایندیان گارنت در ایتالیا تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.. همانطور که از نامش معلوم است، این عطر الهام گرفته از طبیعت هندوستان است و به نجابت عرفان آن منطقه وفادار مانده است.


 نت‌های آغازین آن را زعفران، پرتقال و پرتقال ماندارین تشکیل داده‌اند.
 نت‌های میانی ترکیبی از اسمانتوس و گل مریم است.
نت‌های پایانی شامل نت‌های چوبی و عنبر کهربایی می باشد.
چهره انتخابی برای تبلیغ این عطر ادیتا ویکویکیات است.


این عطر خوشبو زنانه میتواند هدیه ای بسیار به یاد ماندنی برای مناسبت های خاص از طرف شما باشد.

 

  • ادو تویلت مردانه بولگاری AQVA AMARA

در سال ۲۰۱۴ میلادی عطر مردانه بولگاری آکوا آمارا توسط جک کوالیر در کشور ایتالیا تولید و پا به بازار جهانی عطر و ادکلن گذاشت.


 نت آغازین این عطر مردانه پرتقال ماندارین است.
نت های میانی ترکیبی از نت های آبی، بهارنارنج می باشد.
نت های پایانی از برگ نعنای هندی، صَمغ کُندُر تشکیل شده است. 


این عطر خوشبو میتواند انتخابی بی نظیر به عنوان یک هدیه مردانه در روزهای خاص زندگی شما برای عزیزانتان باشد.

 

  • ادو پرفیوم زنانه بولگاری ESSENTIELLE

در سال ۲۰۰۷ میلادی عطر زنانه بولگاری رز اسنشیال توسط بئاتریس پیکه در کشور ایتالیا معرفی و تولید شده است. 


نت های آغازین این عطر زنانه میوۀ ترنج,پرتقال است.
نت های میانی ترکیبی از گل یاس و گل رز میباشد.
نت های پایانی از مشک و پتچولی یا نعنا هندی تشکیل شده است.


شما میتوانید با هدیه این عطر زنانه خوشبو در مناسبت های خاص به عزیزانتان خود را در ذهن و یاد آن ها همیشه ماندگار کنید.

 

  • ادو تویلت مردانه بولگاری MAN BLACK COLOGNE

در سال 2016 میلادی عطر مردانه بولگاری من بلک کولن در کشور ایتالیا تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. 


نت های آغازین این عطر شامل کوپی لواک یا قهوه سیوت، نت‌های سبز، رام یا عرق نیشکر می باشد.
نت های میانی ترکیبی از گل مریم, پرتقال است.
نت های پایانی متشکل از چوب صندل، عنبر کهربایی، مشک، صمغ بنژوئن می باشد. 


خرید این عطر به عنوان یک هدیه شیک مردانه برای مناسبت هایی مانند روز تولد، روز پدر، سالگرد ازدواج و... پیشنهاد می شود.

 

  • ادو پرفیوم زنانه بولگاری SPLENDIDA TUBEREUSE MYSTIQUE

در سال 2019 میلادی عطر زنانه بولگاری اسپلندیدا توبرز میستیک در کشور ایتالیا معرفی و تولید شد.


نت آغازین این عطر انگور سیاه است.
نت میانی گل مریم می باشد.
نت پایانی از مُرّ یا مرّ مَکّی یا مرّ حجازی تشکیل شده است.


 خرید این عطر زنانه میتواند هدیه ای شیک و خاص برای مناسبت های ویژه ای مانند روز تولد، روز مادر، سالگرد ازدواج، ولنتاین و... باشد.

 

  • ادو کلن اسپورت بولگاری EAU PARFUMEE AU THE VERT

در سال 1992 میلادی عطر اسپورت بولگاری او پارفومی او د ورت در کشور ایتالیا معرفی شده است.


نت های آغازین این عطر شامل هل، لیمو شیرین، گشنیز، شکوفه پرتقال، پرتقال ماندارین، نارنج می باشد.
نت های میانی این عطر اسپورت یاس, رز, گل برف (موگه، زنبق دره) است.
نت های پایانی از ترکیب چوب معطر صندل, عنبر کهربایی, مشک, نت‌های چوبی, چوب سدر و چای تشکیل شده است.


اگر قصد خرید این عطر اسپورت محبوب و پر طرفدار را به عنوان هدیه دارید، با کلیک بر روی اسم این محصول به صفحه ثبت سفارش هدایت خواهید شد. پس از ثبت سفارش میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن عطر خود را با بسته بندی شکیل و کادوپیچ شده درب منزل تحویل بگیرید.