عطرهای ماه تولد که معمولا در فروشگاه ها تبلیغ می شود، حقیقتا واقعیت ندارد و با توجه به روابط طالع بینی، عطرهایی با رایحه های مختلف را برای ماه های مختلف در نظر می گیرند که بررسی علمی ندارد و حدودی درست است. اما شما می توانید از آن عطرها استفاده کنید یا عطر مورد نظر خودتون را انتخاب کنید.

 

 

ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی دوازده ماه سال بپردازیم و بطور تقریبی رایحه عطرهایی که نزدیک به ماه های سال است را معرفی کنیم.

 

 

فروردین

متولدین این ماه که از مدیران و رهبران مشتاق به چالش های متعدد هستند، پروژه های زیادی را در دست دارند. البته وقتی تعادل روحی خود را از دست می دهند در اتمام امور دچار مشکل می شوند. پیشنهاد ما خرید عطر با رایحه چوب سرو است که بتواند ثبات بیشتری به آنها بدهد.

 

 

اردیبهشت

احساسی و معتمد بودن از ویژگی های متولدین این ماه است. از طرفی با اینکه همیشه دنبال بهترین ها برای خود هستند اما کمی کوته فکر و لجوج هستند. پیشنهاد ما خرید عطرهایی با رایحه گل تنباکو یا عنبر کهربایی است که باعث می شود ذهن را باز کند و بسیار موثر است.

 

 

خرداد

خردادی ها که به ارتباط و تعامل شهرت دارند، اما متعال و آرام هستند و با دوستان شوخ طبع و باهوش تعامل دارند. خرید عطرهایی با رایحه اسطوخودوس این دوگانگی شخصیت را به طرز زیبایی متعادل خواهد کرد.

 

 

تیر

برای تعادل در رفتار تیر ماهی ها خرید عطری با رایحه گل یاسمن مناسب است چرا که خلق و خوی بسیار وابسته و احساسی دارند و سرسخت و وفادار هستند اما گاهی از حد خود خارج می شود و به فردی تهدید آمیز تبدیل می شوند که این رایحه می تواند آن را کنترل کند.

 

 

مرداد

متولدین رمانتیک و مثبت اندیش این ماه که تمایل به لاف زدن هم دارند و عاشق توجه و دیده شدن توسط دیگران هستند و برای حمایت از ذات رمانتیکی خود از خرید عطر با رایحه رز که ماهیت خصوصیات این ماه را متعادل می کند استفاده می کنند.

 

 

شهریور

خرید عطرهایی با رایحه کندر که صفا و آرامش را بیشتر می کند باعث می شود متولدین این ماه که بسیار وفادار و باریک بین هستند، سخت گیری های خود را تا حدی کنار بگذارند.

 

 

مهر

باهوش، زیرک و با سیاست از خصوصیات این ماه می باشد. کسانی که متولد این ماه هستند، سازگاری با شرایط و دیگران باعث می شود که دیگران آنها را تنبل تصور کنند. اما حقیقتا اینطور نیست. خرید عطرهایی با رایحه فلفل به آنها انرژی خواهد داد که تعادل خود را در شرایط حفظ کنند.

 

 

آبان

خرید عطرهایی با رایحه گل مریم کاملا با شخصیت این ماه هماهنگ است چرا که متولدین آبان کاملا از خود مطمئن بوده که سبب سرزندگی آنان شده است. و آنها با جشن ها و دورهمی ها از تحسین دیگران لذت می برند و گاهی آنقدر غرق این موضوع بوده که رفتار با دشمنان را درست مانند دوستان از خود بروز می دهند.

 

 

آذر

اعتماد به نفس و دست دلبازی از خواص متولدین این ماه است. بدلیل ماجراجویی، انرژی آنها بسیار بیشتر از حد معمول می شود و برای آنها خرید عطرهایی با رایحه گیاه وتیور مناسب می باشد.

 

 

دی

متولدین این ماه رهبری قوی و کارآمد هستند. بی ریایی و مصصم بودن از خصوصیات آنهاست، اما شاید لازم باشد کمی احساساتی باشند به همین دلیل خرید عطرهایی با رایحه یاس به آنها کمک خواهد کرد.

 

 

بهمن

برای برقراری تعادل در این ماه خرید عطرهایی با رایحه بهار نارنج مناسب است. چون آنها گاهی خیلی صادق و علاقه مند به عدالت و گاهی متکبر و مصمم هستند.

 

 

اسفند

متولدین این ماه آسان گیر، خیال پرداز و دارای قوه تخیل بسیار زیاد هستند برای همین خرید عطرهایی با رایحه چوب صندل می تواند کمی از حالت عرفانی آنها بکاهد و به حقیقت نزدیک تر سازد.

 

 

عطرهای ماه تولد

 

همچنان با مطالب جذاب ارتباط عطر و صورت فلکی ماه تولد با ما همراه باشید.

 

در مورد طالع بینی و اعتقادات زودیاک ممکن است بی طرف باشید یا حتی نباشید اما ممکن است از خود بپرسید آیا با دیدن این مقاله صفحه را تغییر می دهید یا کل آن را مرور می کنید تا از آنچه انتظار دارید مطلع شوید... در هر صورت، ما مطالبی درباره ی صور فلکی جمع کردیم تا با بهترین عطر مطابق با علامت ستاره شما را پیدا کنیم.

 

آتش معطر (برج حمل، اسد و قوس)

آتشین و تندخو، هرگز بی توجه نمی مانید. شما از رایحه ای درخشان، پرشور و پر جنب و جوش استفاده می کنید که انرژی درخشان شما را ستایش می کند. خواه شما یک برج حمل بی رمق، یک شیر سلطنتی یا یک کمان شدید باشید. عطر شما یک سلاح اغوا کننده است که گرمای خورشید، ماسه و نت های عجیب و غریب را طنین انداز می کند. شخصیت بویایی عالی شما به طرز غیرقابل انکاری با طراوت و شاداب است مانند شرقی های تند، گل های تند، گل مرکبات، مرکبات معطر، چوب و یا حتی عناصر مُشکی که مطمئناً طبیعت تهاجمی شما را تقویت و آرام می کند.

 

ادو پرفیوم زنانه الکساندر جی IRIS VIOLET

ادو پرفیوم اسپورت الکساندر جی MANDARINE SULTANE

ادو پرفیوم اسپورت الکساندر جی MORNING MUSCS

 

عطر خاک (برج ثور، سنبله و جدی)

نشانه های زمینی، لذت اختیار شماست! گاو قدرتمند، دوشیزه باهوش و بزغاله هرفمند است. شما به دنبال عطرهایی هستید که در نت های چوبی، معطر، میوه ای، مُشکی و روستایی پخش شوند. شما عطرهای ماندگار، لطیف و آرام را با کمی چاشنی ترجیح می دهید که شبیه تمایلات عملگرا و شخصیت تسلیم ناپذیر شماست.

 

ادو پرفیوم مردانه الکساندر جی WESTERN LEATHER BLACK

ادو پرفیوم زنانه الکساندر جی WESTERN LEATHER WHITE

 

نفس هوای تازه (جوزا، میزان و دلو)

همیشه بازیگوش! از نشانه های بارز افرادی که عنصر وجودی آن ها هوا است. عطر شما باید با شخصیت پویا و جذابیت زرق و برق شما مطابقت داشته باشد. دوقلوهای شوخ طبع، ترازوی آسان و دلوهای دوستدار طبیعت، چیزی غیر عادی در عین حال سبک و متعادل را ترجیح می دهند. رایحه منحصر به فرد شما مانند یک بوسه شیرین یا یک غذای خوش طعم است. میوه های مرکبات (خصوصا ترنج)، گل های شمعدانی، گل ها، اسطوخودوس و ته رنگ های احساسی است تا با روحیه کنجکاو، شما را از لذت بهره مند سازد.

 

ادو تویلت زنانه آنتونیو باندراس HER GOLDEN SECRET

ادو تویلت مردانه آنتونیو باندراس BLUE SEDUCTION

 

بوی آب (سرطان ، عقرب و حوت)

علائم افرادی که عنصر وجودی آن ها آب است عموماً به سمت عطرهای زیادی کشیده می شوند و هنگام استفاده از آن تقریباً رایحه های عطر مانند پوست دوم عمل می کنند. ماهیان پرورش دهنده، خرچنگ و گژدم چشمگیر و حسی، رایحه هایی را ترجیح می دهند که به طور مشخص از نت های گرد لذیذ، پودری، عجیب و غریب و همچنین نت هایی که با خاطرات ارتباط تنگاتنگی دارند. اگر شما عنصر آب هستید، گل ها، مُشک، نت های دریایی، چوبی، ادویه جات شیرین و معطرهای آبزی به احتمال زیاد در مجموعه عطرهای شما یافت می شوند.

 

ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا GOOD GIRL

ادو پرفیوم مردانه کارولینا هررا 212VIP MEN PARTY FEVER

ادو تویلت مردانه کالوین کلین TRUTH

 

 

 

عطرهای ماه تولد

 

 

در این مقاله شما با رایحه مناسب ماه تولد خودتان آشنا شدید! اگر ایده هایتان را در جستجوی دائمی "عطر امضا" خود گم کرده اید و نسبت به طالع بینی بی طرف هستید، تصور کنید که عطر و همه ستارگان جهان گرد هم می آیند و بهترین عطرها را به شما هدیه می دهند که به طور کامل شخصیت شما را نشان می دهد! هرگز آسان نیست، اما گروه تخصصی آرانیکا با پیچیدگی انتخاب عطر مناسب برای هر فرد با روحیات و علایق مختلف آشنا است. اما اگر مسیر ایده آل شما در واقع در کیهان نوشته شده است، امیدواریم برای انتخاب و خرید عطر دلخواه به شما کمک کرده باشیم!