در اینجا می خواهیم معروف ترین عطرهای مردانه و زنانه را معرفی کنیم، سلیقه های مختلف برای انتخاب ادکلن و عطر متفاوت است ولی ما در اینجا قصد داریم معروف ترین ها را بررسی کنیم، فروشگاهها و سایت های مختلفی ادکلن های معروف را توضیح دانند که اکثرا تخصصی نیست و شاید اشتباه باشد. ما در این مقاله سعی کردیم برای هر برند بهترین گزینه خرید عطر را معرفی کنیم.

 

 عطر زنانه اگنر  Starlight

 

اگنر استارلایت در سال 2008 میلادی معرفی شد. با ترکیبی از نعنا هندی، چوب صندل، وانیل و مشک می باشد و حس اسرار آمیزی برای شما بوجود می آورد.

 

 عطر مردانه آلفرد دانهیل  Dunhill

 

این عطر با نت های چوب صندل، لوبیای تونکا، مشک، خزه، درخت بلوط و چوب سدر رایحه ایی با بوی چوب و تلخ را برای آقایان تبدیل می کند. شاید به جرات بیان کنیم که یکی از عطرهای معروف برند دانهیل است.

 

 عطر مردانه آمواج  Interlude

 

این عطر مردانه که در سال 2012 میلادی معرفی شد، حال و هوای بی نظمی را در عین توازن توسط عود و مر حجازی مجسم می کنند. کریستوفر درباره این عطر می گوید: من آنچه را که می بینم در قالب بوها تفسیر می کنم درواقع تمام آشوب طبیعی که این روزها اطرافمان را در بر گرفته، با این رایحه تعریف می کند. رایحه چوب صندل، و چوب آگار که با نعناع هندی و چرم ترکیب شده این عطر فوق العاده را به ما هدیه کرده است.

 

 عطر مردانه آنجل شلیسر  Homme

 

شاید برای برند آنجل شلیسر مدل Homme که برای آقایان است را بتوان به عنوان معروف ترین عطر این برند نام برد و دلیل آن را ترکیب نت های مشک، چوب صندل، خزه و درخت بلوط باشد که با اسپری این عطر، جذاب و فوق العاده برای دیگران به نظر خواهید رسید.

 

 عطر مردانه آنتونیو بندراس  Seduction In Black

 

اگر فکر می کنید جذابیت مهم است به سراغ این عطر بروید چرا که ترکیباتی از نت های تند مثل گشنیز، هل و جوز رایحه ای شگفت انگیز را بوجود آورده است.

 

ادو تویلت مردانه آرامیس  Classic

 

و بالاخره آرامیس طلایی با رایحه گرم و تند که هنوز معروف و پر فروش است. این عطر در آمریکا بسیار محبوب است چون مردم آنجا رایحه های قوی را می پسندند. بوی چرم این عطر بسیار قوی است و همین باعث شده است مردانی که برای سنت و کلاسیک احترام قائل هستند آن را انتخاب کنند.

 

عطر زنانه آرماند باسی  In Red

 

محصول کشور اسپانیا است و رایحه اش از بوی ملایم گل هاست بطوری که طرح بطری تداعی کننده فصل بهار است. ترکیباتش از گل یاس، رز، زنبق و گل وحشی تشکیل شده است. این محصول از دو نوع پرفیوم و تویلت می باشد که هیچ شباهتی در رایحه با هم ندارند.

 

ادو تویلت مردانه آزارو  Chrome United

 

برند آزارو محصولاتی محبوبی دارد که ما در اینجا قصد داریم از برترین آن یعنی کروم یونایتد صحبت کنیم.

دقیقا سال 2013 میلادی بود که این محصول جدید را معرفی کرد. ترکیبات تند و چوبی آن با شیشه بی رنگ و مایع آبی رنگ محصول شگفت انگیزی را بوجود آورده است.

 

ادو پرفیوم عطر مردانه بنتلی  Intense

 

این محصول در سال 2013 میلادی معرفی شد و سازنده آن آقای لارسن بود. با نت های چرم، عود، پتچولی یا نعنا هندی رایحه شرقی و تند را برای شما به ارمغان می آورد.

 

عطر زنانه بریتنی اسپیرز Fantasy

 

این عطر شربت عشقی است که در بطری جذاب و زیبا با کریستال سواروسکی قرار گرفته است و یکی از پر طرفدار ترین عطرهای این برند است. ترکیبات زنبق و مشک با نت های چوبی شما را جذاب جلوه خواهد داد.

 

عطر مردانه و زنانه باربری  London

 

برند باربری دو عطر بسیار خاص و معروف به نام باربری لندن مرد و زن دارد که هنوز هم بعد از سالهای سال طرفداران خودش را دارد. عطر زنانه این برند با رایحه گل یاس و چوب صندل رایحه ای جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. اما عطر مردانه آن که رایحه تند دارد در نت پایانی خود با برگ تنباکو خزه درخت بلوط ترکیباتی فوق العاده شرقی را برایمان تداعی می سازد.

 

ادو پرفیوم عطر زنانه بولگاری  Omnia Crystalline

 

عطری لطیف و ملایم و بی نقص که با ترکیباتی مانند گلابی، برگ چای و خزه درخت بلوط آمیخته شده اند.

موریلاس برای ساخت این عطر از کریستال الهام گرفته است.

 

عطر مردانه کالوین کلاین  Euphoria

 

این عطر که سال 2008 میلادی به بازار آمد با رایحه شیرین و شرقی می باشد و از ترکیبات نعنا هندی و عود تشکیل شده است و جالبه بدانید که هنوز طرفداران بسیاری دارد. مدل جدید آن به نام Euphoria Intense است که ماندگاری بیشتری نسبت به قبلی دارد.

 

ادو تویلت عطر زنانه و مردانه کارلینا هررا  CH

 

این محصول به دو صورت زنانه و مردانه می باشد. برای عطر مردانه یگانگی متضاد ها را بیان می کند و هر چقدر زمان بگذرد قدیمی نمی شود. اما در عطر زنانه رایحه شرقی با ترکیبی از گلها بیان می شود، البته رایحه چرم جیر در هردو عطر مشترک می باشد.

 

ادو تویلت مردانه کارُن Un Homme 

هنوز هم بوی تلخ این عطر خاطرات قدیمی را زنده می کند و بیشتر برای پاییز و زمستان مناسب است. یادم هست زمانی کارن با حجم پانصد میلی لیتر هم فروش می رفت هنوز هم خیلی طرفدار دارد و برای همه زمان ها و مکان ها مصرف می شود.

 

ادو تویلت مردانه کارتیر Roadster

سال 2008 میلادی بود که لورنت این عطر را معرفی کرد. ترکیبات نعنا و وانیل و میوه ترنج رایحه متفاوتی نسبت به دیگر عطرها به این محصول داده است. عطر برند کارتیر طرفداران خودش را دارد و هنوز از این عطر به عنوان پدر کارتیر نام می برند.

 

ادو پرفیوم زنانه شنل  Coco Mademoiselle

 

عطر پر طرفدار شنل که شاید به جرات می توان گفت، کسی نیست که این عطر را استشمام نکرده باشد. این عطر در سال 2001 تولید شد اما در سال 2008 برنده جایزه شد. ترکیبات آن وانیل، نعنا هندی، وانیل و مشک سفید است.

 

ادو تویلت مردانه شنل  Bleu De Chanel

 

سال 2010 میلادی این عطر را تولید کرد تا یک بار هم شده عطر با رایحه خنک و تلخ را برای فصل گرم تابستان به آقایان هدیه دهد. جک پولج اما در سال 2014 مدل پرفیوم و بادوام همین عطر را تولید کرد تفاوت آن با مدل قبلی ماندگاری بیشتر است.

 

عطر زنانه شوپارد  Wish

 

ترکیب وانیل با نعنا هندی و عود رایحه ای شرقی را برای این عطر زنانه به ارمغان آورده است. و به نظر صاحب نظران این عطر برای همه ی مکان ها خوب است.

 

عطر مردانه کریستین دیور  Fahrenheit

 

دیور مردانه فارنهایت با رایحه گرم تند همان طور که روی شیشه آن تصویرش مشخص است توسط موریس راجر تولید شد این عطر یکی از پر طرفدارترین عطرهای مردانه دیور است. کمتر کسی پیدا می شود که اسم این عطر را ندیده باشد.

 

ادو پرفیوم زنانه کریستین دیور  JAdore

 

دیور زنانه جادور که در بطری یونانی ساخته شد و خیلی زود محبوب شد در واقع مفهوم زنانگی را معرفی می کرد. گلهای یاس، مریم، رز، بنفشه و ارکیده از ترکیبات آن به حساب می آیند.

 

ادو پرفیوم زنانه کلینیک Aromatics Elixir 

عطر زنانه کلنیک از رایحه گلها تشکیل شده است و به قول یکی از مشتریان خوب آرانیکا که پس از خرید عطر و استفاده، درباره این عطر می نویسد: بویی کاملا کلاسیک و به شدت ماندگار که بعد از زدن در طی گذشت زمان تغییر می کند و بسیار نوستالوژیک هست. مناسب خانوم های بالای ۴۵ سال می باشد به هیچ عنوان در تابستان و هوای بالای ۱۵ درجه نباید استفاده شود و فقط در هوای سرد و خنک می شود لذت برد. و بیشتر خانم های دهه ۴۰ به قبل با این بو خاطره دارند و مختص خانم های شیک می باشد.

 

عطر مردانه کرید Aventus 

 

این عطر برگرفته از زندگی پر از فراز و عشق ناپلئون می باشد در واقع کرید با این محصول سلطان عطرهای آقایان را به نمایش می گذارد و هر چه که در نظر دارید در این عطر می بینید.

 

ادو تویلت عطر مردانه دیویدف  Zino

 

دیویدف با ساخت عطر زینو به عنوان یک محصول کلاسیک در سال 1988 عمق جذابیت و مردانگی را معرفی کرد. زینو برگرفته از نام موسس این شرکت می باشد.

 

ادو تویلت مردانه دولچه و گابانا  The One

 

بعد از ساخت The One زنانه شرکت تصمیم گرفت تا مردانه آن را در سال 2008 وارد بازار کند. جالب است بدانید نت های این عطر متناسب با سلیقه موسس این کمپانی بر پایه چوب و رایحه شرقی تولید شده است.

 

عطر مردانه و زنانه دسکوارد He Wood  و She wood

 

همان طور می دانید همه برند دسکوارد را با این دو عطر می شناسند و طرفداران خودش را دارد. هر دو  عطر با رایحه تلخ و ملایم می باشند که البته عطر زنانه کمی شیرین تر است.

 

ادو پرفیوم زنانه اسکادا  Magnetism

 

محصول کشور آلمان، با رایحه گرم و شیرین که برای سنین جوان مناسب است. خرید عطر این برند جذابیت و عشق را نشان می دهد. واقعا بوی خوبی دارد و همه می پسندنند.

 

ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی  Acqua Di Gio Essenza

 

بعد از عطر Acqua di Gio که خیلی سر و صدا کرد و موفقیت زیادی داشت، شرکت Acqua Di Gio Essenza  را تولید کرد رایحه ای قوی تر از مدل قبلی دارد. ترکیباتی مانند مریم گلی، مشک و نعنا هندی از مواد تشکیل دهنده آن هستند.

 

خرید عطر برای برند Givenchy، نمی توانیم فقط یک مورد را معرفی کنیم، پس به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

 

ادو تویلت مردانه جیوانچی Play 

 

عطر مردانه Play در دو مدل ملایم و قوی ( Intense ) در سال 2008 میلادی به بازار آمد. برای خرید عطر طرفداران آن بیشتر از قبل است و رایحه اش خنک و تلخ می باشد.

 

ادو پرفیوم زنانه جیوانچی Play For Her 

 

عطر زنانه Play هم با رایحه گرم و کمی شیرین مانند مشابه مردانه در نسخه قوی ( Intense ) ماندگاری بیشتری را دارد و از طرفداران آن کم نشده است.

 

ادو تویلت مردانه جیوانچی PI 

 

خرید عطر PI با شیشه های هندسی شکل با رایحه ای از چوب برای افرادی که همیشه دنبال کشف چیز های جدید هستند ساخته شده است. رایحه شرقی و گرم از خاصیت این محصول است.

 

عطر مردانه جیوانچی Pour Homme 

 

 عطر این محصول کلاسیک برای آقایانی مناسب است که برای انتخاب روزانه خود از این رایحه استفاده می کنند.

 

ادو پرفیوم زنانه گوچی  Flora By

 

این عطر برای خانم های جوان با رایحه ای از گل ها ساخته شده است با شیشه ای با طرح هندسی و زیبا که رایحه ای ملایم و شیرین را به ذهن تبادر می کند.

 

ادو پرفیوم زنانه گرلن Idylle 

 

نمی توانیم از برند گرلن و این عطر صحبت نکنیم چرا که این عطر هیچ نقصی ندارد. رایحه پایانی آن گل یاس، نعنای هندی، یاس بنفش و گل صد تومانی است که با خرید عطر این برند حس رمانتیک و عشق را به ما هدیه می دهد.

 

ادو پرفیوم مردانه هرمس  Terre D`Hermes

 

لغت Terre در زبان فرانسه به معنی زمین است و این عطر نشانی از زمین و ریشه است به گفته یکی از مشتریان خوب آرانیکا: سلام به نظر من تق هرمس جزء ۱۰ تا عطر مردانه برتر تاریخ هست. البته بنده فکر می کنم تند، خنک است. قیمت ادو پرفیوم این سایت هم مناسب است.

 

ادو پرفیوم زنانه هوگو باس  Boss Femme

 

این عطر برای خانم هایی که رویاپرداز هستند عطر رمانتیکی است و احساس زنانه فراوان دارد. ترکیباتی مانند زردآلود، درخت لیمو و عنبر کهربایی تشکیل دهنده آن هستند.

 

ادو تویلت مردانه ژان پل گوتیه  Gaultier Le Male

 

این عطر مدرن و گرم شما را به خود جذب می کند، در این مدل رایحه ای است که خانم ها نمی توانند از خرید عطر چشم پوشی کنند و آن نعنای تازه است به عنوان منشاء قدرت و اسطوخودوس به عنوان سنت که با ترکیب وانیل رایحه ای گرم و قوی را به ارمغان می آورد.

 

عطر زنانه جسوس دل پوزو  Halloween

این عطر برای خانم های مرموز ساخته شده است. ترکیباتی چون گل بنفشه و گل مریم باعث شده طرفداران خرید عطر را بیشتر کند.

 

ادو تویلت مردانه جوپ  Homme

 

شاید کمتر کسی است که از این عطر نداشته باشد. عطر پر طرفدار و ارزان قیمت با رایحه گرم و شیرین که ماندگاری بالایی دارد.

 

ادو تویلت مردانه جوسی کوتور  Couture Dirty English

 

عطر این برند برای مردانی که در در لحظه زندگی می کنند با شیشه ای با طراحی زیبا که در سال 2008 میلادی به بازار معرفی شد.

 

ادو تویلت مردانه کارل لاگرفلد

 

عطر لاگرفلد که در سال 2014 در دو مدل مردانه و زنانه میلادی به بازار معرفی شد. و هر دو جزء پر فروش ترین محصولات این برند هستند.

 

ادو پرفیوم زنانه کنزو Flower

 

این عطر طبیعت و شهر را باهم تلاقی داده است. رایحه ای از گل دارد و که برای خانم های جوان مناسب است.

 

ادو تویلت مردانه لاکوست L.۱۲.۱۲ Vert

 

عطر مردانه لاگوست L12 که در رنگهای آبی، سفید، سبز، مشکی و زرد به بازار معرفی شده اند اما در این میان رنگ سبز بیشترین طرفدار را دارد که به تمساح معروف است و از ترکیباتی مثل انجیر سیاه و خربزه تشکیل شده اند.

 

عطر زنانه لیدی گاگا  Fame

 

خرید عطر لیدی گاگا که از جمله عطرهایست که همه اسمش را می دانند، بدلیل اینکه اولین عطر ساخته شده از این برند بود که در سال 2012 میلادی معرفی شد. ترکیبات این عطر روشی غیر معمول دارند و به طور منظم کنار هم قرار نگرفته اند شاید همین دلیل آن را معروف کرده است.

 

ادو تویلت مردانه لالیک  Encre Noire

 

عطر لالیک که در هر خانه ای حتما هست. این عطر با رایحه تلخ هنوز مشتریان خود را دارد. برای همین این شرکت تصمیم گرفت با همین رایحه عطر لالیک اکستریم را به بازار عرضه کند که ماندگاری خیلی بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

 

عطر لانکوم  La Vie Est Belle

 

عطر زنانه فوق العاده پر طرفدار لانکوم که واقعا نقصی ندارد. در ساخت این عطر از زیبایی ساده طبیعت و نشاط الهام گرفته شده است. این محصول مخصوص خانم های جوان و شیک پوش می باشد.

 

ادو پرفیوم زنانه لانوین Eclat D`Arpege 

عطر اکلت محصول معروف برند لانوین فوق العاده ماندگار و جذاب با بسته بندی متفاوت که برای همه سنین مناسب است.

 

ادو تویلت مردانه مارک جاکوبز Mine

خرید عطر مردانه ماین که با قیمت مناسب خود و رایحه ی شبیه به عطر اونتوس پرفروش ترین محصول این برند برای آقایان می باشد.

 

ادو تویلت زنانه مون بلان  Presence

 

خرید عطر معروف زنانه مون بلان با رایحه ملایم و گرم با ترکیباتی از گل ارکید و وانیل مناسب برای خانم های جوان می باشد.این عطر طرفداران زیادی دارد.

 

ادو تویلت زنانه موسچینو  I Love Love

 

برای توضیح این محصول همان طور که از اسمش پیداست باید غرق در عشق، خورشید و روشنایی را نام ببریم. این عطر عشق را تقدیم می کند و واگر تا الان استفاده نکردید، حتما یک بار امتحان کنید تا برای همیشه عاشقش شوید.

 

ادو پرفیوم زنانه نارسیزو رودریگز  For Her

 

بالاخره نوبت برند محبوب نارسیزو رسید. این برند  با رایحه ملایم، شیرین و ماندگاری بالا حس زنانگی را بیان می کند. طرفداران این عطر معروف از بازیگران هالیوودی هستند.

 

ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی  Premier Jour

 

عطر این محصول جوان پسند که در سال 2001 تولید شد. نام این عطر به زبان فرانسه به معنی روز اول است. پیشنهاد می کنم یکبار امتحان کنید.

 

ادو تویلت مردانه پاکو رابان  Invictus

 

این عطر که در سال 2013 میلادی معرفی شد با معنای پویایی و انرژی است. و برای آقایان جوان مناسب است. ترکیبات رایحه آن مثل عنبر و چوب گایاک می باشد.

 

ادو پرفیوم مردانه پرفیوم د مارلی  de Marly Galloway

 

عطر قدرتمند برند مارلی که برای آقایان و بانوان مناسب است. نام این عطر از اسبی اسکالتندی گرفته شده است که از ترکیباتی مانند زنبق و فلفل تشکیل شده است. رایحه این عطر فوق العاده است و شاید با چند تا عطر مطرح بتوان مقایسه کرد.

 

ادوپرفیوم مردانه پرادا  Luna Rossa Extreme

 

این عطر با رایحه گرم و شیرین مناسب برای فصول سرد می باشد که جزء ادکلن های معروف برند پردا می باشد.

 

ادو تویلت مردانه رالف لورن  Polo Green

 

خرید عطر از شرکت Polo برای کسانی که دنبال زیبایی می گردنند انتخاب مناسبی است. رایحه تلخ و خنک این عطر شما را شگفت انگیز می کند وقتی برای بار اول است که آن را اسپری می کنید.

 

ادو پرفیوم زنانه ریحانا Reb`l Fleur 

 

این عطر برگفته از زندگی در نیویورک ساخته شده است. رایحه قوی از گلهای میوه مانند آلو، هلو و توت فرنگی و همچنین گل مریم از ترکیبات آن می باشد که شیشه ای به شکل کفش پاشنه بلند دارد.

 

ادو تویلت مردانه اس تی دوپونت Essence Pure 

یکی از عطرهای معروف برند اس تی دوپونت می باشد که هنوز طرفداران خودش را دارد و خرید عطر آن مورد استقبال قرار می گیرد.

 

عطر زنانه سالواتور فراگامو  Signorina Eleganza

 

این محصول با رایحه ملایم و شیرین در سال 2014 میلادی معرفی شد که ترکیبات آن نعنا هندی و چرم می باشد.

 

ادو پرفیوم زنانه شیسیدو  Zen

 

رایحه ای از گل ها، چوب و ادویه جات ترکیبات این عطر می باشد. یک عطر پر طرفدار از برند شیسیدو که برای خانم ها جوان مناسب است.

 

ادو پرفیوم زنانه تیری موگلر  Alien

 

شاید کمتر کسی اسم Alien را نشنیده باشد یک عطر فوق العاده بی نقص با رایحه مرموز و در شیشه ای عجیب به رنگ بنفش که با ترکیباتی از گل یاس، نت های چوبی و عنبر کهربایی تشکیل شده است.

 

ادو پرفیوم زنانه تیری موگلر  Angel

 

خرید عطر Angel با حجم 50 میلی لیتر برای خانم های جذاب با رایحه وانیل، کارامل، شکلات تلخ و مشک مناسب می باشد. جالب است بدانید این محصول با حجم 100 میل تولید نمی شود و فقط با حجم 50 و 25 میلی لیتر می باشد.

 

ادو تویلت مردانه تیری موگلر A*Men Pure Havane

 

خرید عطر مردانه تیری موگلر مردانه با رایحه تنباکو و از مرغوبترین سیگارهای کوبایی است که برای آقایان مناسب است. این محصول با رایحه گرم مناسب برای فصول سرد می باشد.

 

ادو پرفیوم اسپورت تام فورد  Black Orchid

 

تام فورد یکی از برند های مشهور عطر و ادکلن است که نمی توان ادکلن های معروفش را نام برد چون واقعا همه محصولاتش طرفداران خودش را دارد اما برای نمونه به خرید عطر تام فورد Black Orchid نام می بریم. این محصول اسپورت که برای آقایان و خانم ها می باشد. ترکیبات وانیل، شکلات، عنبر کهربایی، چوب صندل و نعنا هندی رایحه جذاب برای این عطر به ارمغان آورده است که مناسب سن جوان می باشد.

 

ادو تویلت مردانه تروساردی  My Land

 

این محصول در سال 2012 میلادی معرفی شد که رایحه ای قدرتمند و بی نقص دارد و  طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. جالب است بدانید معمار ایتالیایی شیشه این عطر را طراحی کرده است.

 

ادو تویلت مردانه والنتینو  Uomo

 

خرید عطر والنتینو مردانه یک عطر کلاسیک با رایحه گرم و شیرین برای آقایان مدرن می باشد. رایحه چرم و چوب سدر ترکیبات آن را تشکیل داده اند.

 

عطر مردانه ون کلیف اند آرپلز  Midnight In Paris

 

این محصول در شیشه ای به رنگ آبی تیره شباهت آسمانی پر از ستاره را نمایش می دهد. معروف ترین ادکلن برند ون کلیف همین محصول است.

 

ادو تویلت زنانه ورساچه  Bright Crystal

برای خرید عطر از برند ورساچه همه محصولاتش معروف هستند نمی شود بگوییم این بهتر است یا آن جذاب تر اما یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه آن را معرفی می کنیم. این عطر با شیشه صورتی با برای خانم های مدرن و احساسی ساخته شد و شاید کمتر کسی باشد در کیفش از این عطر نداشته باشد. ترکیباتی مثل عنبر کهربایی، گل صد تومانی و مشک از نت های آن بشمار می آیند.

 

ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رلف  Eau Mega

 

عطر اومگا که شیشه استوانی و طلایی با رایحه گرم و شیرین دارد. با ترکیبات چوب صندل و مشک از معروف ترین محصول برند ویکتور اند رلف می باشد.

 

عطر مردانه ایوسن لورن  De L Homme

 

خرید عطر از برند معروف ایو سن لورن و عطر مردانه آن که شهرت جهانی دارد. با درب شش ضلعی آن و شیشه تیره رنگش عطری پر از تضاد را ساخته است. نت های قوی در ساخت آن، رایحه ای عالی  برای آقایان جذاب را فراهم کرده است.

 

ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورن  Elle

 

درست حدس زدید می خواهیم در مورد Elle صحبت کنیم ، عطری فوق العاده برای خانم های جوان، این محصول سال 2007 میلادی به امید ربودن دلهای دخترهای جوان تولید شد و هنوز محبوبیتی جهانی دارد.

 

ادو تویلت مردانه زیپو 

 

عطر زیپو مردانه از برند مشهوری که همه می شناسیم. با شیشه ای شبیه به فندک و رایحه ای خنک و کمی تند مخصوص آقایان جوان می باشد.

 

ادو تویلت مردانه زیر Ikon

 

محصولی با رایحه تند که سال 2008 میلادی به بازار آمد. این محصول با قیمتی مناسب برای همه زمان ها می باشد.