دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

حالت دهنده مو

نمايش 1 تا 12 از 23 (2 صفحه)

موها تاثیر شگفت انگیزی در جذابیت چهره ما دارند. استفاده از انواع حالت دهنده ها برای حالت دادن به مو ها از قدیم دربین خانم ها و آقایان رایج بوده و بسیاری از افراد از حالت دهنده هایی مانند "پارافین"، "روغن بادام تلخ" و "کتیرا" استفاده میکردند. امروزه حفظ و نگهداری از موها و تنوع داشتن انواع مدل مو دغدغه ی بسیاری از جوانان و نوجوانان می باشد که تحقق این امر آنها را به گرایش استفاده از انواع محصولات حالت دهنده مو مانند: "اسپری مو"، "موس مو"، "واکس مو" و "ژل مو" سوق میدهد.

ژل مو از ابتدایی ترین حالت دهنده های مو است که با غلظت های متفاوت، برای کاربرد گوناگون، به بازار عرضه شده است.

واکس مو همانند ژل مو است؛ با این تفاوت که روی موهای شما خشک نمیشود و درخشندگی خاصی به موهای شما می بخشد.

موس مو یا فوم مو یکی دیگر از محصولات حالت دهنده ی مو است که به صورت کف کرمی از بطری خارج مشود و لایه ی کمتری از خود را به نسبت ژل روی مو شما میگذارد و قدرت پائین تری در حفظ حالت موی شما دارد و پس از استفاده حس بهتری در شما ایجاد میکند.

اسپری مو ازسریع ترین و آسان ترین و کاربردی ترین محصولات حالت دهنده مو به شمار می آید که نسبت به سایر محصولات حالت دهنده، تولید شده موجود در بازار، فرمولاسیون سبک تری دارد.

نکته قابل توجه در استفاده تمام این محصولات آرایشی بهداشتی، مرغوبیت مواد اولیه آن و داشتن مجوز از وزارت بهداشت یا سازمان غذا و دارو می باشد. فروشگاه معتبر اینترنتی آرایشی بهداشی آرانیکا نگرانی شما عزیزان را از خرید کالا های فیک و محصولات تقلبی بر طرف کرده و با ارائه محصولات اصل و با کیفیت لذت خرید اینترنتی آسان و ایمن را به شما عزیزان هدیه میدهد.

این محصول در حال حاضر موجودی ندارد. آدرس ایمیل و شماره همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض در دسترس بودن محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

 

نام محصول
ایمیل
شماره همراه
توضیحات