دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

عطر ترش مردانه

نمايش 1 تا 12 از 56 (5 صفحه)

عطر ترش مردانه

یک عطر ترش مردانه خوب، بهترین راه برای برای نمایش با شکوه استایل روزمره شما است. اگر چه یک کت و شلوار خوش دوخت و یک مدل موی تازه مطمئناً به استایل شما قدرت می بخشد، اما همیشه این فوت و فن آخر است که تکمیل کننده می باشد. مثلا وقتی هدف شما پوشیدن لباس رسمی است، باید رایحه ای سنگین انتخاب کنید که به درستی با شخصیت و شیمی بدنتان متناسب باشد.

در حالی که تعداد ادکلن های مردانه با سرعت رو به افزایش است، هنوز پرفیوم های محدودی وجود دارند که سطح بالاتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار دارند. از رایحه‌های چوبی کلاسیک با ماندگاری چشمگیر گرفته تا نت‌های مرکباتی!

امروزه، خرید عطر مردانه ترش می تواند یک کار دشوار باشد، به خصوص اگر بخواهید آن را آنلاین تهیه کنید.

  • اولاً، تعداد زیادی گزینه برای انتخاب مانند انواع قیمت عطر مردانه ترش وجود دارد.
  • دوماً، در حال حاضر محصولات ارائه شده از طیف وسیعی از نت ها و فرمولاسیون های ویژه برخوردار است.

صنعت ادکلن دارای تعداد قابل توجهی از محصولات است و اگر دقیقاً ندانید به دنبال چه هستید، ذهن خود را در گردباد اطلاعات از دست خواهید داد. بنابراین به یاد داشته باشید که نظر شما بیشترین اهمیت را دارد زیرا آنچه برای شما مفید و مناسب است ممکن است برای مرد بعدی ایده آل و کارساز نباشد.

اگر به دنبال بهترین ادکلن ترش مردانه هستید، ضروریست برای یافتن پرفیوم مناسب خود وقت بگذارید. در واقع، انتخاب یک پرفیوم ترش با انتخاب یک لباس یا یک اکسسوری مد یکسان نیست. رایحه ای که به خوبی انتخاب شده باشد، درون شما را بازتاب می دهد و در عین حال شخصیت شما را تایید و تعالی می بخشد. بنابراین بسیار مهم است که هنگام انتخاب ادکلن مردانه با دقت موارد را بررسی کنید.

 

انتخاب یک پرفیوم برای مردان با توجه به خانواده بویایی 

برخی از مردان بسته به خلق و خو، تغییر آب و هوا یا فصل سال، سبک مد یا مناسبت علاقه مند به تغییر ادکلن هستند. اگر شما دوست دارید پرفیوم خود را تغییر دهید، ضروری است که خانواده بویایی که به آن تعلق دارید را بشناسید، این موضوع به شما امکان می دهد یکنواختی یا انسجام خاصی را از یک عطر به عطر دیگر حفظ کنید. در نتیجه انتخاب را برای شما آسان تر می کند.

در اینجا خانواده های مختلف بویایی که ممکن است به آنها تعلق داشته باشید آورده شده است:

  • خانواده مرکبات 
  • خانواده سرخس
  • خانواده وودی
  • خانواده شرقی یا کهربایی
  • خانواده چیپر

برای افراد مهم است که سبک پرفیوم خود را پیدا کنند زیرا آن مانند پوست دوم عمل می کند. برخی از مردان می خواهند یک "عطر امضا" پیدا کنند که بتوانند همیشه از آن استفاده کنند.

برای مثال، فرد ممکن است طیف یکسانی از عطرها در غلظت های مختلف مثلا پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت و ادکلن را انتخاب کند که به وی اجازه می دهد اسانس یکسانی را حفظ کند و در عین حال تنوع خاصی را به زندگی روزمره خود بیاورد.

 

انتخاب عطر مردانه با توجه به میراث بویایی

اگر می خواهید پرفیومی پیدا کنید که با شخصیت شما مطابقت داشته باشد، به شما اعتماد به نفس بدهد و اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار دهد، باید پرفیومی را انتخاب کنید که احساسات خوبی به شما القا کند. فقط آن هایی که مطابق با میراث بویایی شما هستند می توانند این حس را به شما منتقل کنند.

میراث بویایی محل پرورش همه رایحه ها و بوهایی است که در حافظه ما تثبیت شده است. آن ها از سنین بسیار پایین، قبل از هفت سالگی ایجاد می شوند و در طول زندگی، از طریق تجربیات مختلف چشایی و بویایی غنی می شوند.
 

نت های مختلف رایحه در یک پرفیوم

پرفیوم ها حاوی نت‌های فراوانی هستند که در نهایت به یک آرایش پیچیده تبدیل می شوند. نت‌های ادکلن به بویی که از ابتدای استفاده تا بویی که ساعت‌ها بعد از آن برجای می ماند، اشاره دارد.

نت‌های ادکلن را مانند یک هرم در نظر بگیرید. به این صورت که نت‌های آغازین در اوج، نت‌های میانی در مرکز و نت‌های پایانی در زیر قرار بگیرند. هر چه روی هرم پایین تر بروید، ماندگاری آن نت بیشتر خواهد بود.

  • نت های آغازین: نت های آغازین یک عطر را به عنوان بالاترین لایه فرمولاسیون آن در نظر بگیرید. این همان چیزی است که وقتی برای اولین بار ادکلن را اسپری می کنید یا آن را روی کارت تست می‌زنید، استشمام می‌کنید. "اولین برداشت" از یک پرفیوم بسیار تعیین کننده است.

این رایحه اولیه همان چیزی است که افراد را برای خرید تشویق یا منصرف می کند. نت های آغازین سبک و دارای نوسانات بالایی هستند، به این معنی که در 5 تا 15 دقیقه اول استفاده تبخیر می شوند. 

  • نت های میانی: نت های قلبی، که اغلب به عنوان نت های میانی شناخته می شوند، مرکز هرم را تشکیل می دهند. این لایه معمولاً بین 30 تا 60 دقیقه روی فرد دوام می‌آورد و با ارائه نت‌های جدید باعث عمیق‌تر شدن رایحه نهایی می شود.

 

  • نت های پایانی: آن ها مانند نت های میانی، عمق جذابی به عطر ارائه می دهند و ماندگارترین لایه را تشکیل می دهند. 7 ساعت و گاهی بیشتر! این لایه‌ ادکلن طولانی‌ترین مدت ماندگاری را دارد. این نت‌ها وقتی در پوست فرو می‌روند نیز غنی‌تر می‌شوند.

 

رایحه های مرکباتی

برای عطرسازان، نت های الهام بخش همه جا وجود دارد، اما هیچ کس نمی تواند در برابر جاذبه باغ های مرکباتی غرق در آفتاب مقاومت کند. جایی که لیمو، ماندارین، ترنج، پرتقال تلخ و غیره به وفور رشد می کنند.

با پرسه زدن در میان درختان و خش خش آرام آن ها و نسیم ملایمی که رایحه دلربایی از شکوفه های مرکبات را به همراه دارد، حواس افراد خاموش می شود. سپس، هنگامی که میوه های پر جنب و جوش در میان برگ های سرسبز و تازه لانه می کنند به آن ها سرزندگی، انرژی و حیات می بخشد.

عطرسازان در طول تاریخ، برای بازگرداندن و ایجاد رایحه های با طراوت و نشاط آور به آزمایشگاه عطر، از روغن‌های معطر استخراج شده از شکوفه‌های مرکبات و میوه‌ها استفاده می کردند. آنها توانستند حسی آغشته به خوش‌بینی و تازگی برای افراد ایجاد کنند.

هر یک از اعضای خانواده مرکبات ویژگی‌های حسی منحصربه‌فردی مانند هیجان انگیزی ترنج، شیرینی معطر گریپ فروت، احساسی بودن نرولی، تردی نارنگی یا تازگی لیموی ترش را به همراه دارد.

رایحه های سبک و روشن مرکبات فوراً حس طراوت نشاط آوری را ایجاد می کنند. این نت ها برای بیدار کردن حواس و طراوت ذهن موثر هستند. نت های آغازین بلافاصله توجه افراد را به خود جلب می کنند، درست قبل از زمانی که راه را برای نت های میانی و پایانی باز و روح کامل رایحه را آشکار کنند.

با توجه به نت های میانی و پایانی می توان طراوت رایحه مرکباتی را تداوم بخشید یا چیزی کاملاً جدید را مطرح کرد مانند ترکیب با گل های باشکوه معطر یا حتی چوب های پررنگ تند! این مطلب گواهی بر انعطاف پذیری فوق العاده مرکبات است.

رایحه مرکبات به دلیل قدرت آروماتراپی خود مشهور هستند. پرتقال، ماندارین و ترنج اغلب ذهن را تقویت می کنند. همچنین برای افراد خلق و خوی خوب با چشم انداز آفتابی به ارمغان می آورد. تصور می شود گریپ فروت باعث تقویت هوشیاری می شود و همراه با لیمو به کاهش احساس خستگی کمک می کند.

نرولی که به جای میوه از شکوفه اش استخراج می شود، اثری کاملاً متفاوت دارد. نت غنی آن اغلب برای تقویت احساس آرامش و صلح طلبی استفاده می شود. این قدرت توسط عطرساز به طرز ماهرانه ای مهار می شود. او دقیقاً می داند چگونه از این عصاره های معطر فریبنده برای ایجاد رایحه هایی که مسحور کننده، شادی آور و پر انرژی استفاده کند.

همان طور که گفته شده رایحه مرکبات با طراوت و مسرت بخش است، اما هنگامی که با یک فرمولاسیون تخصصی همراه می شود، حس ظرافت و ماندگاری را بهتر حفظ می کند. حسی از شادی صلح آمیز و در عین حال درخششی که بر بازدیدکنندگان آن باغ های مرکبات آفتابی نازل می شود.

مرکبات با تنوع بی‌پایان، پالتی بی همتا به عطرساز هدیه می دهد که بتواند از طریق آن احساسات شادی را برانگیزد، حواس را بیدار و اعتماد به نفس را به صاحبش القا کند.

 

 

عطر ترش؛ انتخابی برای مردان جسور

اگر می خواهید عطر جسورانه ای انتخاب کنید و به سمت پرفیوم مردانه استثنایی، کم رایج تر و حساس تر حرکت کنید، بهترین کار این است که به سراغ ادکلن ترش مردانه بروید، جایی که می توانید عطرهای منحصر به فردی پیدا کنید. مخصوصاً ممکن است شما جذب پرفیوم های مرکباتی شوید که تمایز زیادی با تصورات شما داشته باشند. این ویژگی در بسیاری از برند های موجود در سایت وجود دارد.

 


yes اگر می‌خواهید انتخابی اورجینال داشته باشید و خود را به ادکلن های مردانه محدود نکنید، می‌توانید پرفیوم های تک جنسیتی یا حتی زنانه را نیز انتخاب کنید.


 

مهمترین چیز کیمیایی است که بین ذات رایحه و پوست شما ایجاد شده است. بنابراین، یک عطر زنانه ترش می تواند روی پوست یک مرد مردانه تر شود.
امروزه، انتخاب زیادی از پرفیوم های خاص وجود دارد که حتی به صورت یونیسکس نیز ارائه می شوند.

ادکلن های مردانه علم خاص خودشان را دارند و یکی از موارد نادری است که نه تنها علم شیمی و هنر با هم برخورد می کنند، بلکه آن ها سطوحی ارزشمند معادل احترام و قدردانی را به ارمغان می آورند.

 

 

نکات بیشتر در مورد عطرهای مردانه ترش

 

  • تغییر با فصل

با توجه به تنوع رایحه ها و نت ها می توان گفت هر کدام از آن ها در برخی از روزهای سال مناسب‌ تر می باشند. عطرهای ترش و خنک، با ترکیب نت های مرکباتی و انواع گل‌ در بهار و تابستان بهتر عمل می‌کنند، در حالی که عطرهای شرقی و چرم یا چوبی در فصل پاییز یا زمستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اگرچه تغییر رایحه ضروری نیست، اما بهتر است بدانید، گرما پیوندهای شیمیایی را از بین می برد و رایحه ای که در روزهای سرد لطافت می بخشد، ممکن است در روزهای گرم زیر نور خورشید آزار دهنده باشد.

 

  • شناخت موقعیت

همانطور که برای مناسبت خاص، لباس مناسب می پوشید، باید پرفیوم خاصی نیز در نظر بگیرید. استفاده از ادکلن مردانه ترش در مناسبت های رسمی، می تواند انتخاب نامناسبی باشد. مثلا در محل کار هر مدیری به سمت کارمند بیش از حد خوشبو جذب می شود، درست همان فردی که بوی آن قبل از دیگران وارد دفتر می شود.

البته شما برای جلوگیری از سردرد همکارانتان در اتاق هیئت مدیره نیاز به رایحه ای سبک دارید هر چیزی که بر پایه وتیور یا نرولی باشد گزینه مناسبی خواهد بود. در حالی که برای مراسم های مهم می توانید با دانه تونکا، گل رز ترکی و کهربا کمی سنگین تر و فریبنده تر شوید. 

شاید بپرسید چه چیزی بوی روحیه دوستانه می دهد؟ ادکلن های مرکباتی انتخاب های خوبی هستند. رایحه ای سبک با ته رنگ معطر که باعث سردرد فرد کناری نشود و بتواند فضای اطراف شما را شاداب کند. با این حال، آن ها نسبت به سایر رایحه ها سریع‌تر محو می شوند.

با انتخاب این گروه، همیشه یک بطری مسافرتی برای تمدید مجدد در حوالی ظهر در کیف، همراه خود داشته باشید. رایحه های مرکباتی با پیوند های سبک که اغلب خنک و ترش هستند برای دورهمی های دوستانه، فعالیت های روزانه و ورزشی در روزهای بهار و تابستان پیشنهاد می گردد. 

لازم به یادآوری است که مدت زمان ماندگاری یک رایحه که به آن نیاز دارید، به شما کمک می کند تا بهترین عطر مردانه ترش با غلظت مشخص را برای بودجه خود انتخاب کنید.

 

  • نت های خود را بشناسید

هزاران ماده در دسترس عطرسازان وجود دارد اما چند عنصر اصلی رایج در انواع عطر مردانه مانند ترنج، اسطوخودوس، چوب صندل، خس خس و چوب سدر وجود دارد. علاوه بر تشخیص خانواده بویایی، اگر بفهمید که در تعداد انگشت شماری از عطرها از کدام نت ها بیشتر لذت می برید، جستجو برای خرید عطر مردانه ترش محدودتر و بسیار آسان تر خواهد شد.

 

  • قبل از خرید امتحان کنید

هنگام خرید یک پرفیوم جدید، به جای اسپری کردن آن مستقیم روی پوست، از کاغذهای بلاتر (تست عطر) استفاده کنید. شما به طور واقع بینانه فقط قادر خواهید بود سه ادکلن روی پوست خود اسپری کنید.

تمام عطرهایی را که دوست دارید روی کاغذ بلاتر اسپری کنید، سپس بروید و قهوه بنوشید (دانه های قهوه به خنثی شدن حس بویایی شما کمک می کند) و آنها را مرور کنید. وقتی پرفیوم ها را به موارد دلخواه خود محدود کردید، قبل از تصمیم گیری نهایی آنها را روی پوست خود امتحان کنید.

 

  • نگهداری درست پرفیوم بعد از خرید

این که همه پرفیوم ها پس از شش ماه از بین می روند بدون شک افسانه است. بهترین رایحه ها بستگی زیادی به کیفیت مواد تشکیل دهنده و ساختار آن ها دارد. به این معنی که برخی از آن ها حتی می توانند تا چندین سال دوام بیاورند. به محض اینکه برای اولین بار عطر را اسپری می کنید، اکسیژن وارد بطری می شود و فرآیند انحطاط آغاز می شود. با این حال، می توانید با نگهداری آن ها دور از نور و گرما، به حفظ و تازه نگه داشتن آن ها کمک کنید.

عبارت «نگهداری در جای خشک و خنک» روی بطری ادکلن‌ را نادیده نگیرید زیرا با دلیل روی آن نوشته شده است. بسیاری از مردم عطرهای خود را در حمام نگهداری می کنند، اما از آنجایی که حمام محیطی گرم و مرطوب است، بهترین انتخاب برای حفظ آن نیست.

ادکلن شما بهتر است در جعبه اصلی خود، به صورت ایستاده و در یک محیط خنک و تاریک مانند پاتختی، داخل کمد یا داخل کشوی کمد نگهداری شود. همچنین، از قرار دادن آن در یخچال جدا خودداری کنید، زیرا هوای خیلی سرد مانند هوای خیلی گرم می تواند ادکلن را اکسید و حتی فرمول آن را تخریب کند.


enlightened شما همراهان عزیز می توانید قیمت عطر ترش مردانه برندهای معروف دنیا را در سایت آرانیکا بررسی کرده و عطر اورجینال منحصر به فرد خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایید.
 

 

سوالات متداول

آیا می توان عطر ترش را روی گردن اسپری کرد؟

بله، البته شما نباید فقط به گردن عطر بزنید، بلکه به طور خاص به مرکز گلو خود اسپری کنید. از آنجایی که این ناحیه یک نقطه نبض دار است، بوی آن در این ناحیه بسیار قوی ترخواهد بود. شما همچنین می توانید به برخی نواحی دیگر بدن مانند مچ دست، نواحی پشت گوش‌ها که به عنوان «نقاط نبض دار» در نظر گرفته می‌شوند، عطرتان را اسپری کنید. جایی که رگ‌ها نزدیک‌ترین نقطه به پوست هستند، می توانند گرمای بیشتری تولید و رایحه‌تان را تقویت ‌کنند. از پرفیوم به درستی در نواحی مختلف بدن استفاده کنید. مثلا زمانی که عطری قوی در دست دارید و می خواهید مطمئن شوید که به مردم غلبه نمی کند، قفسه سینه گزینه مناسبی است. از آنجایی که قفسه سینه جایی است که خودتان قوی‌ترین بوی آن را حس می‌کنید، احتمال اینکه بتوانید کافی یا زیاد بودن آن را بسنجید، بیشتر خواهد بود.

آیا لوسیون بدون بو باعث ماندگاری ادکلن ترش می شود؟

بعد از استحمام از ادکلن استفاده کنید. پس از بیرون آمدن از حمام، منافذ پوست باز است در نتیجه باعث جذب بهتر ادکلن می شود و ماندگاری بالایی برای شما به ارمغان می آورد. قبل از اسپری کردن، کمی لوسیون بدون بو روی نقاط نبض دار خود بزنید تا ماندگاری عطرتان بیشتر از اسپری روی پوست خشک شود. بهتر است آن را بلافاصله بعد از دوش گرفتن به روی پوست مرطوب شده بزنید. با این ایده پرفیوم می تواند بیش از 24 ساعت روی پوست شما بماند. البته بیشتر عطرهای محبوب بین 3 تا 12 ساعت ماندگاری دارند.

از کجا بفهمیم یک عطر اصل است؟

بسته بندی جعبه پرفیوم را بررسی کنید شما باید بتوانید بارکد آن را ببینید. عطرهای تقلبی معمولا بارکد ندارند. علاوه بر این، عطرهای اصل دارای شماره سریال هستند که هم روی بطری و هم روی جعبه آن موجود است. عطرهای تقلبی معمولا روی جعبه و روی بطری شماره سریال ندارند.

آیا عطر را روی لباس اسپری می کنند؟

پرفیوم را روی لباس خود استفاده نکنید و در عوض مناطقی را که در معرض هوا هستند هدف قرار دهید. اگر پیراهن بدون آستین می‌پوشید نقاط ضربان دار گردن و مچ‌ها یا آرنج‌های داخلی، نواحی مناسبی هستند. با این حال، تنها استثنا این است که اگر در یک آب و هوای به شدت گرم هستید بهتر است آن را مستقیماً به بدن خود نزنید.

چگونه تشخیص می دهید که یک عطر به شما می آید؟

اولین و مهمترین چیزی که بر بوی ادکلن شما تأثیر می گذارد نوع پوست و شیمی بدن شما است. متأسفانه برای برخی از افراد، شیمی بدن باعث می شود که نت ها سریعتر از روی پوست تبخیر شوند.«یک قانون ساده وجود دارد که باید از آن پیروی کرد: آیا پوست شما خشک است یا چرب؟ هر چه پوست شما چرب تر باشد، برای تاثیرگذاری پرفیوم به اسپری کمتری نیاز است، با این حال ماندگاری بالاتری نیز خواهد داشت و برعکس.

این محصول در حال حاضر موجودی ندارد. آدرس ایمیل و شماره همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض در دسترس بودن محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

 

نام محصول
ایمیل
شماره همراه
توضیحات