دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

نرم کننده مو

نمايش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)

برخي از افراد تصور مي کنند که جنس و حالت مو ها تنها به عواملي مانند ژنتيک، رژيم غذايي و ميزان استرس هر فرد وابسته است و استفاده از نرم کننده مو براي خوش حالت تر کردن مو ها فايده چنداني ندارد. در حالي که چنين ايده اي خيلي درست به نظر نمي رسد. هر فردي با هر عقيده اي که دارد نمي تواند تاثير استفاده مداوم از نرم کننده و ماسک مو را در بهتر کردن کيفيت مو منکر شود.

ما در اينجا در ابتدا نحوه استفاده از اين نوع شامپو را براي شما بيان مي داريم. سپس درمورد فوايد آن نيز نکاتي ذکر مي کنيم تا اگر قصد خريد نرم کننده مو را داريد، اطلاعات لازم و کافي را نيز در اين زمينه داشته باشيد.

نحوه استفاده از نرم کننده به چه صورت است؟

ممکن است در زمان استفاده از نرم کننده‌های مو فکر کنيد که تنها شستن مو ها با آن کافي است و هيچ روش به خصوصي در رابطه با آن وجود ندارد. در حالي که اينگونه نيست و اگر نرم کننده مو را به درستي استفاده نکنيد، هيچ تاثيري بر مو هايتان نخواهد گذاشت. آرايشگر مشهوري به نام ناتانيل هاوکينز در اين باره اطلاعات جالبي در اختيار ديگران مي گذارد.

طبق گفته او بايد پس از آغشته کردن مو به نرم کننده، آن را با حرکات طولاني و خيلي نرم بر روي مو بماليد. بسيار مهم است که در حين اين کار آب اضافه را از مو ها بگيريد؛ زيرا باعث کاهش تاثير نرم کننده مو مي شود. مدت زماني که براي ماندن نرم کننده بر موهايتان کافي است، تنها دو دقيقه است.

فواید استفاده از نرم کننده برای موها

يک متخصص پوست و مو به نام آدام فريدمن در واشنگتن درباره فايده نرم کننده مو مي گويد که اين نوع شامپو، کوتيکول مو را با يک لايه محافظ مي پوشاند و باعث تقويت و رشد سريع آن مي شود. با وجود چنين لايه محافظی، ديگر مو به راحتي نمي شکند. زماني که مو در معرض هواي آزاد و ديگر عوامل محيطي قرار مي گيرد، کوتيکول (که لايه بيروني مو محسوب مي شود) آسيب مي بيند و به آساني مي شکند. نرم کننده، کوتيکول را محکم مي کند و ميزان شکنندگي آن را به طرز قابل توجهي کاهش مي دهد.

پري رومانوفسکي که يک شيمي دان و نويسنده مطالب آرايشي و بهداشتي است، مزاياي نرم کننده مو را اين چنين بر مي شمارد: به عقيده او بايد از نرم کننده در روتين مراقبت از مو استفاده کرد؛ زيرا باعث راحت تر شانه زدن مو مي شود، گره هاي آن را آسان تر باز مي کند، مو خوره ها را کم و مو ها را نرم، صاف و درخشان مي کند. لازم است که پس از هر بار که سر خود را با شامپو می شوييد، از نرم کننده مو نيز استفاده کنيد.

بررسی قیمت و خرید انواع نرم کننده مو

اگر تا کنون از نرم کننده در روتين مراقبت از موي خود استفاده نمي کرديد، پس از خواندن اين مقاله حتما و قطعا نظرتان عوض مي شود. ما در اين مقاله ابتدا استفاده درست از اين نوع شامپو را براي شما شرح داديم و بيان کرديم که در اين ميان قيمت نرم کننده مو اهميت زيادي ندارد؛ بلکه مهم استفاده درست از آن است. سپس برخي از فوايد مهم آن را نيز بررسي نموديم.

این محصول در حال حاضر موجودی ندارد. آدرس ایمیل و شماره همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض در دسترس بودن محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

 

نام محصول
ایمیل
شماره همراه
توضیحات