روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا

 

روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا (متولد: ۲۰ فوریه ۱۹۸۸) خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. با ورود ریحانا به عرصه خوانندگی، موفقیت و محبوبیت وی به شدت بالا می‌رود، به طوری که اولین آلبوم وی، موسیقی خورشید (۲۰۰۵)، و آلبوم بعدی‌اش، دختری مثل من (۲۰۰۶) هردو جزء ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای می‌گیرند. از آلبوم اول ریحانا آهنگ پان د ریپلای و از آلبوم دومش آهنگ اس‌اواس هردو جزء برتین آهنگ‌های لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند.

 

ریحانا تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم بسیار قابل توجهی است. همچنین بسیاری از تک‌آهنگ‌های ریحانا نیز در زمره برترین تک‌آهنگ‌های جهان جای دارند. از جمله آنها می‌توان به چتر، تعظیم کن، دیستربیا، تنها دختر، ما عشق پیدا کردیم، اس و ام، بمان و الماس‌ها اشاره کرد. همچنین در کنار فعالیت تک‌نفره، ریحانا سابقه همکاری با هنرمندان مختلف دیگری را نیز دارد.

 

روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا

 

ابتدا به معرفی عطر Eau de Fenty می پردازیم. ریحانا درباره اولین عطر این برند صحبت می کند. ما این صحبت ها را برای شما در قلب مقاله گنجانده ایم. وقتی صحبت از مراسم قبل از اجرا به میان می‌آید، نمایش به معنای واقعی کلمه نمی‌تواند تا زمانی که ریحانا عطر خود را استفاده کند ادامه پیدا کند. بنیانگذار فنتی بیوتی فقط از عطر استفاده نمی کند. ریحانا در مورد عادت دیرینه‌اش به لایه‌بندی نت های موجود در بطری‌ عطرهای مختلف توضیح می‌دهد: « مادر من در واقع در صنعت زیبایی و عطر کار می‌کرد، بنابراین همیشه تستر‌های زیادی می‌گرفت و وقتی به خانه می‌آمد رایحه‌ها را به من معرفی می‌کرد. بنابراین زمانی که او تصمیم گرفت یک ترکیب سفارشی مانند رایحه Fenty را در 10 آگوست در سایت خود عرضه کند، هدف او فقط اضافه کردن دسته دیگری به امپراطوری در حال گسترش خود نبود. هدف او این بود که دنیای سنتی عطرسازی های سطح بالا را متحول کند. 

 

او به شوخی می‌گوید: «من فقط به آنها نگفتم، عطری بسازید که گلی یا تند باشد یا من احساس کنم در ساحل هستم.» ژاک کاوالیه بلترود یکی از اولین زنان سیاه پوست است که عطری لوکس در جنوب فرانسه ساخت. عطرساز فرانسوی در مورد زمانی که با این دختر 33 ساله تغییر چشم انداز داشت، می گوید: «این عطر نمادین بود» که از ترکیب نت هایی مانند: مگنولیا، مشک، نارنگی، زغال اخته، گل رز بلغاری و پتچولی یا نعنا هندی تشکیل شده بود.

 

این ادوپرفیوم خنثی از نظر جنسیتی برای تجربه ای عالی و با برچسب قیمتی مناسب فرموله شده است: بطری شیشه ای کهربایی آن با الهام از عتیقه جات طراحی شده است و یک تبادل صمیمانه با خود خواننده ایجاد می کند. گواهی واقعی بر قدرت تاثیرگذاری عطر است. آیا می‌توانیم خرید عطرهای ریحانا را در هر جای دنیا که هستیم تهیه کنیم؟ و آیا این عطرها ما را به خوبی بوی ملکه ری می‌کند؟ در اینجا هر مطلب که لازم باشد به اطلاع شما می رسانیم.

 

اگر یک چیز را با اطمینان در مورد ریحانا به اطلاع شما برسانیم (بدون اینکه او را ملاقات کرده باشیم) این است که او واقعاً بوی بسیار خوبی دارد. حتما می پرسید ما از کجا این را می دانیم؟ پاسخ ساده است، زیرا افراد مشهوری که او را ملاقات کرده اند همیشه این را می گویند. بله، همه!!! از رایان سیکرست و نیک جوناس گرفته تا کاردی بی و جنیفر لارنس در مورد بوی عالی ریحانا اظهار نظر کرده اند.

 

به نظر می رسد که همه چیز تغییر کرده است زیرا فنتی در این سال ها عطرهایی را تولید و عرضه کرده است. بله، درست خواندید، برند زیبایی ریحانا اولین عطر خود را در سال 2010 میلادی به بازار رقابتی جهان عرضه کرد . نیازی به گفتن نیست که عطرهای او خوب می شوند. اگر در تاریخچه عطر ریحانا چیز دیگری باشد، فکر می‌کنیم می‌توان فرض کرد که عطر جدید فنتی، که تا حد زیادی برگرفته از سلیقه و تجربیات خود ریحانا است، برای جایگاهی خاص طراحی شده است. اما ما واقعا در مورد آینده آن چه می دانیم؟ و مهمتر از همه، چه زمانی می توانیم به آن دست پیدا کنیم! چه می دانیم؟ ما اطلاعات داخلی را در مورد هر چیزی که می خواهید بدانید در اختیار داریم.

 

ادوپرفیوم فنتی چه بویی دارد؟

در سبک سنتی فنتی بیوتی، عطر جدید قرار است برای همه قابل استفاده و فراگیر باشد. این عطر که به‌عنوان رایحه‌ای پیچیده، پر جنب و جوش و حسی برای همه توصیف می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که «همه مردم، برای همه موقعیت‌ها» استفاده کنند. این عطر با الهام از مکان هایی که ریحانا دوست دارد مانند بریج تاون، گراس، نیویورک، پاریس و لس آنجلس، رایحه ای شیرین و تند دارد. برخلاف اکثر عطرهای عرضه شده،Fenty EDP  ادعا نمی کند که در دسته بندی سنتی خانواده بویایی قرار می گیرد.نت هایی که به همراه استاد عطرسازLVMH Jacques Cavallier Belletrud  ایجاد شده اند. شامل مگنولیا، مشک و نارنگی در کنار آن زغال اخته، رز بلغاری مطلق، شمعدانی و پتچولی یا نعنا هندی است.

 

بطری عطر چه شکلی است؟

بطری این عطرشیک مانند آتش است، همانطور که شما تصور می کنید. با شیشه کهربایی مایل به قهوه ای (که رنگ مورد علاقه ریحانا FYI است)، با طراحی داخلی بطری که منحنی و کم رنگ است، اما بسیار شیک و زینتی است. این عطری است که قطعاً دوست دارید آن را در قفسه عطرادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی خود نگه دارید تا مهمانان ببینند. 9 عطر از طراح معروف، ریحانا Rihanna در لیست ما وجود دارد. Rihanna مارک جدیدی در عطرهاست که اولین آن‌ها در سال ۲۰۱۰ میلادی معرفی شد. عطرهای Rihanna با همکاری کارولینا ساباس، مری‌پیر جولین و فرانک وولک ساخته شده‌اند.

 

 

روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا

 

 

 

خرید عطر زنانه ریحانا REB`L FLEUR

در سال 2011 میلادی عطر زنانه ریحانا ربله فلور در کشور آمریکا تولید و معرفی شده است. این عطر با طبع گرم و ملایم و همچنین رایحه شیرین مناسب استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان می باشد.

 

خرید عطر زنانه ریحانا REBELLE

در سال 2012 میلادی عطر زنانه ریحانا ربله در کشور آمریکا تولید و به بازار رقابتی جهان معرفی شده است. این عطر با طبع گرم و رایحه تلخ مناسب فصول پاییز و زمستان می باشد.

 

خرید عطر زنانه ریحانا RIHANNA NUD.E 

در سال 2012 میلادی عطر زنانه ریحانا Rihanna Nud.e در ایالات متحده تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه با طبع خنک و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد.

 

خرید عطر مردانه ریحانا ROGUE MAN

در سال 2014 میلادی عطر مردانه ریحانا روژ در کشور آمریکا تولید و به بازار معرفی شد. این عطر خوشبو با طبع ملایم و رایحه تلخ در روزهای سرد پاییز و زمستان استفاده می شود.

 

خرید عطر زنانه ریحانا ROGUE LOVE

در سال 2014 میلادی عطر زنانه ریحانا Rogue Love در ایالات متحده تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه  با طبع خنک و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد.  

 

خرید عطر زنانه ریحانا CRUSH

در سال 2016 میلادی عطر زنانه ریحانا Crush توسط  ناتاشا کوته (Natasha Cote) در ایالات متحده تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه  با طبع خنک و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد.

 

خرید عطر ادو پرفیوم زنانه ریحانا RIRI

در سال 2015 میلادی عطر زنانه ریحانا RiRi در ایالات متحده تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه با طبع خنک و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد.  

 

خرید عطر زنانه ریحانا RIHANNA KISS

در سال 2017 میلادی عطر زنانه ریحانا Rihanna Kiss در ایالات متحده تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه  با طبع ملایم و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد. 

 

خرید عطر زنانه ریحانا REB'L FLEUR LOVE ALWAYS

در سال 2018 میلادی عطر زنانه ریحانا Reb'l Fleur Love Always توسط کارولین سیباس و ماری پیر جولین در ایالات متحده تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر زنانه  با طبع گرم و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد.  

 

شما همراهان عزیزمی توانید عطرادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی برندهای معروف دنیا را در سایت معتبر آنلاین آرانیکا با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن خریداری فرمائید.