معرفی برند زارا تولید کننده عطر

 

 

تاریخچه  برند زارا ZARA

زارا ZARA توسط آمانسیو اورتگا و روزالیا مرا در سال 1975 میلادی به عنوان یک تجارت خانوادگی در مرکز شهر گالیسیا در بخش شمالی اسپانیا تاسیس شد. به غیر از برندهای مد، آمانسیو اورتگا همچنین یک صندوق سرمایه گذاری جهانی املاک و مستغلات به نام Pontegadea Inversiones راه اندازی کرده است که دفاتر شرکت را در 9 کشور از جمله ایالات متحده (سیاتل)، بریتانیا (لندن)، فرانسه (پاریس)، کانادا، ایتالیا، جنوب مدیریت می کند. کشور کره. در این املاک شرکتی، شرکت های بزرگی از جمله فیس بوک، آمازون و اپل، و برندهای لوکس و خرده فروشی معتبر قرار دارند.

 

زارا ZARA گل سر سبد فروشگاه‌های گروه ایندیتکس است، کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری نیز می‌باشد، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا.

 

 

استراتژی برند زارا ZARA

در سال 2019 میلادی، زارا ZARA در فهرست بهترین برندهای جهانی اینتربرند، در رتبه 29 قرار گرفت. ارزش های اصلی آن در چهارعبارت ساده یافت می شود: زیبایی، وضوح، عملکرد و پایداری. راز موفقیت زارا ZARA عمدتاً ناشی از توانایی آن در همگام شدن با روندهای مد در حال تغییر و نمایش آن در مجموعه های خود با تاخیر بسیار کم است. از همان ابتدا، زارا شکاف قابل توجهی در بازار پیدا کرد که تعداد کمی از برندهای لباس به طور موثر آن را برطرف کرده بودند. این برای همگامی با آخرین روندهای مد بود، اما مجموعه های لباسی را ارائه می داد که ترکیبی از کیفیت بالا هستند و در عین حال مقرون به صرفه هستند. این برند به دقت مراقب نحوه تغییر و تحول مد هر روز در سراسر جهان است. بر اساس آخرین سبک ها و روندها، طرح های جدیدی ایجاد می کند و آنها را در یک یا دو هفته در فروشگاه ها قرار می دهد. در مقایسه دقیق، اکثر برندهای مد دیگر نزدیک به شش ماه طول می کشد تا طرح ها و مجموعه های جدید را وارد بازار کنند.

 

معرفی برند زارا تولید کننده عطر

 

 

راز موفقیت برند زارا ZARA در جذب مشتری

تمرکز بی وقفه زارا  ZARA بر مشتری، هسته اصلی موفقیت برند و نقطه اوجی است که امروزه به دست آورده است. بینش مشتری جام مقدس کسب و کار مدرن است و هر چه شرکت ها بیشتر در مورد مشتریان خود بدانند، بهتر می توانند نوآوری کنند و رقابت کنند. اما داشتن بینش درست، در زمان مناسب و دسترسی مداوم به آنها در طول زمان می تواند چالش برانگیز باشد. یکی از رازهای موفقیت زارا ZARA استفاده از فناوری شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) در فروشگاه های آن است. این برند از سیستم‌های پیشرفته برای ردیابی مکان لباس‌ها استفاده می‌کند و آن‌هایی را که بیشترین تقاضا را دارند به سرعت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

 

 

 

معرفی برند زارا تولید کننده عطر

 

لجستیک و زنجیره تامین فوق کارآمد برند زارا ZARA

زنجیره تامین بسیار پاسخگو و یکپارچه زارا ZARA صادرات پوشاک را در 24 ساعت و 365 روز سال امکان پذیر می کند و در نتیجه دو بار در هفته محصولات جدید به فروشگاه ها ارسال می شود. پس از طراحی محصولات، حدود 10 تا 15 روز طول می کشد تا به فروشگاه ها برسند. تمام اقلام پوشاک از طریق مرکز توزیع در اسپانیا پردازش می‌شوند، جایی که اقلام جدید بازرسی، مرتب‌سازی، برچسب‌گذاری و بارگیری در کامیون‌ها می‌شوند. در اغلب موارد، اقلام پوشاک ظرف 48 ساعت به فروشگاه ها تحویل داده می شوند.

 

این ادغام عمودی به زارا ZARA اجازه می دهد تا کنترل خود را بر مناطقی مانند رنگرزی و پردازش حفظ کند و ظرفیت پردازش پارچه را در صورت تقاضا برای ارائه پارچه های مناسب برای سبک های جدید مطابق با ترجیحات مشتری داشته باشد. همچنین نیاز به انبارها را از بین می برد و به کاهش تاثیر نوسانات تقاضا کمک می کند. زارا  ZARA سالانه بیش از 450 میلیون کالا تولید می‌کند و حدود 12000 طرح جدید را عرضه می‌کند، بنابراین کارایی زنجیره تامین برای اطمینان از اینکه این تازه ‌سازی مداوم مجموعه‌های سطح فروشگاه به آرامی و کارآمد انجام می‌شود، حیاتی است.

 

 

استراتژی ارتباطی برند زارا ZARA 

زارا  ZARA در تمام طول عمر خود تقریباً از یک سیاست تبلیغاتی و تأیید صفر استفاده کرده است و ترجیح می دهد درصدی از درآمد خود را برای افتتاح فروشگاه های جدید سرمایه گذاری کند. این شرکت 0.3 درصد از فروش خود را صرف تبلیغات می کند در حالی که رقبا به طور میانگین 3.5 درصد از فروش خود را صرف می کنند. آمانسیو موسس این برند هرگز با رسانه ها صحبت نکرده و به هیچ وجه برای زارا ZARA تبلیغ نکرده است. این در واقع نشانه یک برند واقعاً موفق است که در آن مشتریان از آن برند قدردانی می‌کنند و آن را می‌خواهند، که بیشتر از مزایای سطح محصول است، اما به شدت توسط تجربه برند هدایت می‌شود.

 

زارا ZARA به جای تبلیغات، از مکان فروشگاه و نمایشگرهای فروشگاه به عنوان عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی خود استفاده می کند. زارا با انتخاب قرار گرفتن در برجسته ترین مکان های یک شهر، ترافیک بسیار بالای مشتریان را برای فروشگاه های خود تضمین می کند. با توجه به فلسفه مد سریع زارا ZARA ، نمایشگرهای پنجره به طور مداوم تغییر می کنند. این استراتژی به نحوه لباس پوشیدن کارمندان نیز مربوط می شود - همه کارمندان زارا ZARA ملزم به پوشیدن لباس های زارا ZARA در حین کار در فروشگاه ها هستند، اما این "یونیفرم ها" در فروشگاه های مختلف زارا ZARA متفاوت است تا منعکس کننده تفاوت های اجتماعی-اقتصادی در مناطقی باشد که در آن واقع شده اند. این به طور موثری تمرکز زارا ZARA را بر بازار انبوه نشان می‌دهد، جزئیات دیگری که نشان‌دهنده توجه دقیق آن به مشتری است. 

 

 

 

معرفی برند زارا تولید کننده عطر

 

 

تولید عطر و ادکلن توسط برند زارا ZARA

زارا ZARA در سال 1999 میلادی  وارد بازار عطر و ادکلن شد. زارا ZARA   اولین برند مدی نیست که عطر و ادکلن تولید میکند اما از اولین شرکت هایی است که عطر و ادکلن هایی  تولید میکند که علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه نیز می باشند. کمپانی زارا Zara نام ۱۳۵ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها مربوط به سال ۱۹۴۶میلادی و آخرینشان ساخت سال ۲۰۱۵ میلادی است. عطرهای زارا Zara با همکاری آلبرتو موریلاس، روزندو ماتو، پوییج و کارلوس بنیام ساخته می‌شوند.

 

 

بررسی بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه برند زارا ZARA

عطر زارا نه تنها ارزان است، بلکه دارای رایحه های شگفت انگیزی است که به خوبی با عطرها و ادکلن های شناخته شده گران قیمت رقابت می کند. این به این دلیل است که زارا با عطرسازان مجرب همکاری می کند. در ادامه 10 تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه برند زارا ZARA را به شما معرفی می کنیم:

 

 

معرفی 5 تا از بهترین عطر های زنانه برند زارا ZARA

فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن آرانیکا عطر زنانه زارا APPLE JUICE ، عطر زنانه زارا NUD.E BOUQUET ، عطر زنانه زارا RED VANILLA ، عطر زنانه زارا TWILIGHT MAUVE و عطر زنانه زارا CASHMERE ROSE را به عنوان پنج تا از خوشبوترین و بهترین عطر و ادکلن های برند زارا ZARA را به شما دوست داران عطر و ادکلن معرفی می کند.

 

 

 

معرفی برند زارا تولید کننده عطر

 

 

معرفی 5 تا از بهترین عطر های مردانه برند زارا ZARA

فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن آرانیکا عطر مردانه زارا DARK COPPER ، عطر مردانه زارا ZARA SEOUL 532-8 SINSA DONG GANGHAM-GU ، عطر مردانه زارا MAN GOLD ، عطر مردانه زارا MAN SILVER و عطر مردانه زارا VIBRANT LEATHER را به عنوان پنج تا از خوشبوترین و بهترین عطر و ادکلن های برند زارا ZARA را به شما دوست داران عطر و ادکلن معرفی می کنید.