مسابقه های اینستاگرام آرانیکا

ما برای مشارکت و تعامل بیشتر با شما همراهان گرامی در نظر داریم با هرمناسبت خاص در تقویم  برای شما عزیزان مسابقه های اینستاگرامی مختلف و هیجان انگیزبرگزار کنیم تا شما با شرکت در این مسابقه ها بتوانید برنده کلی هدایای شگفت انگیز آرانیکا باشید.

 

نحوه اجرای مسابقه های اینستاگرام آرانیکا

تیم آرانیکا برای اطلاع شما عزیزان و آشنایی با نحوه ی چگونگی اجرای مسابقه ها، شما را در جریان تمام مراحل طراحی و برنامه ریزی مسابقه های جذاب اینستاگرام قرار می دهد، از تعیین اهداف گرفته تا نظارت بر موارد ارسالی، ما همه ی مراحل را در زیر برای شما شرح داده ایم تا همراهان ارزشمند ما از تمام مراحل و صحت مسابقه و نتایج آن اطمینان حاصل نمایند:

 

 

گام 1) برنامه ریزی اهداف

تیم آرانیکا از ابتدای شروع مسابقه تمام مراحل از جمله تاریخ شروع، نحوه ی ورد به مسابقه، قوانین مسابقه، جوایز مسابقه، تعداد نفرات برنده، نحوه ی دریافت هدایا، نحوه ی انتخاب برنده و تاریخ پایان مسابقه را به صورت دقیق و شفاف به اطلاع شما همراهان گرامی می رساند.
ما تمامی مراحل ذکر شده مسابقه ها را منطبق با سلایق و علایق شما مخاطبان عزیز که در نظرسنجی های پیج اینستاگرام آرانیکا به آدرس (Aranikacom) به صورت دوره ای پرسیده می شود، طراحی می کنیم.

مجموعه آرانیکا با تمرکز روی علاقه مندی های شما مخاطبان عزیز که دوست دارید چه نوع پست ها و موضوعاتی را در پیج آرانیکا مشاهده نمایید و اینکه مایل هستید بیشتر محتوای پست های پیج درباره ی چه موضوعاتی باشد؛ عطر و ادکلن؟ آرایشی و گریم ؟ بهداشتی پوست؟ بهداشتی مو؟ بهداشتی بدن ؟ لوازم برقی؟ سالنی و کارآموزی؟ مسابقه های خود را طراحی می کند.

 

 

گام 2) ایجاد روش ورود به مسابقه

در واقع جذاب ترین مسابقه های اینستاگرام آن هایی هستند که شرکت کنندگان را به چالش می کشند. تعداد روش های مختلفی برای به چالش کشیدن شرکت کنندگان  اینستاگرام وجود دارد. به همین دلیل برای ورود مخاطبان به مسابقه نسبت به قوانین گذاشته شده تاکید داریم. 

 

در اینجا چند ایده ای که ما برای چگونگی ورود مخاطبان به مسابقه از آن استفاده می کنیم آورده ایم:

  1. از مخاطبان خود می خواهیم  که یک عکس یا ویدئو را با هشتگ خاص و موضوع خاص به اینستاگرام ارسال کنند.
  2. از مخاطبان خود می خواهیم علاوه بر لایک پست ها، ما را فالو داشته باشند.
  3. از مخاطبان خود می خواهیم پیج ما را در پست خود برچسب گذاری(منشن یا تگ) کنند.
  4. از مخاطبان خود می خواهیم زیر پست های ما نظر(کامنت) بنویسند.
  5. از مخاطبان خود می خواهیم در سایت آرانیکا ثبت نام کنند.

 

 

گام 3) قرار دادن هشتگ 

یک هشتگ خوب کلید هر مسابقه جذاب اینستاگرام است. بدون آن هیچ ارتباطی بین مسابقه و محتوای تولید شده وجود ندارد. به عبارت دیگر هشتگ ها با ایجاد یک مکانیزم مناسب برای به اشتراک گذاری و مشارکت در مسابقه، به این چالش کمک می کنند پس از شرکت کنندگان می خواهیم از هشتگ مشخص شده استفاده کنند.

 

 

گام 4) انتخاب موضوع مسابقه

از آنجا که بیشتر مسابقات اینستاگرام مبتنی بر UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر UGC نام دارد)هستند ، انتخاب موضوع مناسب مهم است تا کاربران را به چالشی هیجان انگیز بکشانیم. در حالت ایده آل، موضوعی را انتخاب می کنیم که با بازار، محصول یا خدمات و علایق مشتریان همسو باشد. 

 

 

گام 5) نحوه ی انتخاب برندگان

بخشی از یک مسابقه ایده آل که به خوبی طراحی شده باشد، آگاهی دادن به شرکت کنندگان در مورد نحوه انتخاب برنده است. اکثر مسابقه های آرانیکا بر اساس یکی از دو روش زیر تعیین می شود: قرعه کشی دستی و قرعه کشی با سایت می باشد که ما در اولین مسابقه برای انتخاب 3 برنده ی مسابقه 1 از سایت Biib.ir استفاده کردیم.

 شما می توانید مراحل مسابقه شماره یک اینستاگرام را با کلیک روی این لینک مشاهده نمائید.

 

 

گام 6) انتخاب جایزه های شگفت انگیز و ویژه

در حالی که جایزه انتخابی باید با عملکرد ورود به مسابقه مطابقت داشته باشد همچنین باید با علایق مخاطبان گرامی ما همخوانی داشته باشد. از خود می پرسیم: ممکن است مخاطبان عزیز ما دوست داشته باشد چه چیزی داشته باشند؟ ممکن است لیست پاسخ های ما برای این موضوع  بسیار زیاد باشد. هدف این است که جایزه ای پیدا کنیم که هم ارزشمند باشد و هم به آرانیکا مرتبط باشد.

 

ما با ارائه هدایای نقدی و غیر نقدی و انواع کدهای تخفیف سایت آرانیکا، لذت تجربه خرید محصولات اورجینال انواع برندهای معتبرداخلی و خارجی را به برندگان خوش شانس آرانیکا هدیه می دهیم. کارت های هدیه، خدمات رایگان، کوپن ها، هدایا و گیفت کارت های محصولات همگی جوایزی هستند که فروشگاه های اینترنتی برای مسابقات از آنها استفاده می کنند، اما ما نیز همیشه طرفدار خلاقیت هستیم.
 

 

اولین مسابقه آرانیکا

 

 

گام 7) تنظیم قوانین مسابقه

وقتی یک مسابقه با جایزه ایجاد می کنیم، باید از دستورالعمل های قانونی پیروی کنیم. قوانینی که در مورد شما مخاطبین اعمال می شود به نوع ورود به مسابقه و فعالیت های شما بستگی دارد، بنابراین تیم آرانیکا در تهیه قوانین و مقررات خود دقت کافی و لازم را دارد. پس ما با ایجاد یک پست برای تنظیم قوانین مسابقه به این تصمیم جامه عمل می پوشانیم.

 

 

توجه می کنیم در تمام مراحل مسابقه دستورالعمل های تنظیم شده با قوانین تبلیغات اینستاگرام مطابقت داشته باشد.

 

 

گام 8) تبلیغات موثر برای جذب شرکت کننده در مسابقه

هنگامی که یک برنامه محکم در دست اجرا داریم، وقت آن است که تبلیغات خود را انجام دهیم. پس با ایجاد یک پست شامل جزئیات کامل مسابقه درپیج اینستاگرام آرانیکا (Aranikacom) اولین گام شروع مسابقه را برمی داریم.

در عصر تکنولوژی امکانات بی پایانی برای تبلیغات مسابقه وجود دارد، مانند ارائه تبلیغ مسابقه در بلاگ سایت، ارسال تبلیغات از طریق پست الکترونیک به مخاطبان، تبلیغات در صفحه ی اصلی اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی.

 

 

گام 9) جمع آوری دیتای شرکت کنندگان

تیم آرانیکا با نظارت دقیق بر فعالیت های تبلیغاتی، میزان مشارکت افراد در طول مسابقه را به خوبی مدیریت و کنترل می کند که تحقق این امر به درستی برای رسیدن به اهداف و ایجاد برنامه ای برای پیگیری مسابقه لازم و ضروری است.

 

مجموعه آرانیکا معیارهای خود را به صورت شفاف به اطلاع شرکت کنندگان می رساند تا مخاطبان از صحت و درستی نحوه ی برگزاری مسابقه اطمینان حاصل کنند. از جمله این معیارها:

  1. تعداد ارسال ها: تعداد کل ارسال های ارائه شده با رعایت شرایط و ضوابط آرانیکا.
  2. پسندیدن یا لایک کردن در هر ارسال: به ما کمک می کند تا قبل از قرعه کشی، برندگان احتمالی را ردیابی کنیم.
  3. تعداد شرکت کنندگان: اگر کاربران بتوانند بیش از یک بار کامنت ارسال کنند، چند شرکت کننده منحصر به فرد در مسابقه ما شرکت کردند؟
  4. شرکت کنندگان برتر: چه کسی بیشترین مطالب را در طول کمپین ما به اشتراک گذاشته است؟ پیگیری این موضوع به تیم آرانیکا کمک می کند تا با بهترین طرفداران خود بیشتر آشنا شود و بهتر ارتباط برقرار کند.
  5. مجموع لایک ها: تعداد کل لایک ها در همه موارد ارسالی در مسابقه ما شمارش می شود.

 

مسابقه شماره یک

اولین مسابقه اینستاگرام به مناسبت ولادت امام رضا(ع) از تاریخ 1400/03/29 تا 1400/04/02 برگزار شد. شرایط مسابقه به شرح ذیل تعیین شد:

  • پیج ما رو حتما فالو داشته باشید.
  • سه تا پست آخر ما رو لایک کنید.
  • حداقل ۵ نفر از دوستاتونو زیر پست مسابقه تگ/منشن کنید.
  • (هر چه تعداد نفرات بیشتری رو تگ کنید شانستون برای برد بیشتره) تا اینجا شما یک شانس برای برد دارید و اگه دو تا کار زیر رو هم انجام بدید شانستون سه برابر میشه (سه بار اسمتون تو قرعه کشی نوشته می شه).
  • پست مسابقه رو به مدت ۲۴ ساعت استوری و در ساعت پایانی استوری اسکرین شات گرفته و برای ما ارسال کنید ( یک شانس).
  • سه تا از پست های ما رو ذخیره و با دوستاتون به اشتراک بذارید.

 

و در ادامه مراحل قرعه کشی به صورت فیلم و کلیپ در پیج آرانیکا قرار داده شده است که ما در اینجا لینک مراحل قرعه کشی و چگونگی انتخاب برندگان  را برای شما همراهان همیشگی آرانیکا قرار می دهیم:

 

 

اولین مسابقه آرانیکا
 

 

نفرات برنده ی این دوره از مسابقه ها 

 

اولین مسابقه آرانیکا