برند فرانسوسی لاگوست

 

 

لاگوست یک کمپانی معروف فرانسوی‌ است که محصولاتی مانند لباس، کفش، ساعت و عطر تولید می‌کند. این کمپانی در سال ۱۹۳۳ میلادی توسط رنه لاکوست و آندره جیلر تاسیس شد. معروف‌ترین محصول برند فرانسوی لاگوست تی‌شرت های تنیس با نشان سبزرنگ کمپانی است. 

 

لوگو لاگوست

رنه به دلیل سرسختی که در زمین های تنیس داشت به "تمساح" ملقب شد. رنه لاگوست و آندره جیلر نام شرکت مشترکشان را لاگوست نام گذاری کردند که معنی لغوی آن اصلی یا ضروری است.‌ این شرکت در ابتدا شروع به تولید لباس‌های تنیس کرد و برای تبلیغات خود نیز لوگو لاگوست را مشابه یک تمساح یا کروکودیل طراحی نمود که در زمین‌های تنیس از آن استفاده می‌کردند. کمپانی لاگوست لوگو کروکودیل خود را بر روی سینه لباس‌های تنیس چاپ می‌کرد و ادعا داشت که اولین شرکتی است که نام و لوگوی برند خود را بر روی محصولات خود قرار می‌دهد.‌ این شرکت علاوه بر لباس تنیس شروع به تولید و فروش لباس‌های گلف و قایقرانی نیز نمود. 

 

ایزود لاگوست

از سال 1950 تا سال 1993 شرکتی به نام «ایزود لاگوست» امتیاز فروش محصولات‌ این کمپانی را در آمریکا در اختیار داشت، به همین علت، شرکت اصلی به صورت مداوم در ‌این منطقه فعالیت نمی‌کرد. ولی پس از آن، خود شرکت لاگوست توانست فروش انحصاری محصولاتش را مجددا‌ به دست آورد. رقیب آنها در ‌این زمان، شرکتی به نام تایگر بود که محصولات مشابهی تولید می‌کرد و به جای لوگو کروکودیل، لوگو یک ببر بر روی آنها قرار می‌داد.

 

آغاز تولید عطر توسط کمپانی فرانسوی لاگوست

کمپانی لاگوست در دهه ۱۹۸۰ میلادی شروع به ارائه ساعت، عینک و عطر کرد. و آغاز تولید عطر توسط کمپانی فرانسوی لاگوست در آن زمان شکل گرفت. اولین عطر Lacoste مردانه در سال ۱۹۸۴ میلادی تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. بیشتر عطرهای تولید شده در کمپانی لاگوست اسپورت و ورزشی هستند. کمپانی لاگوست در سال 2005 میلادی عطر و ادکلن‌های خوشبوی مردانه جدیدی طراحی، تولید و روانه بازار کرد. لاگوست ‌این عطر و ادکلن ها را به عنوان گوهر لاگوست معرفی کرده بود که برای تمامی ‌سنین بسیار مناسب و در گروه عطر و ادکلن های میوه ای و نشاط آور قرار می گرفت.

 

 

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

کمپانی Lacoste نام ۳۸ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها مربوط به سال ۱۹۸۴ میلادی و آخرینشان ساخت سال ۲۰۱۵ میلادی است. عطرهای Lacoste با همکاری اولیویر کرسپ، لورنت برویر، ژان میشل دوریز، کلود دبر، آنیک مناریو و دومیتیل میکالون ساخته می‌شوند.

 

معرفی محبوب ترین عطر های برند فرانسوی لاگوست

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت زنانه لاگوست L.12.12. Blanc

این عطر زنانه با رایحه ترکیبات نت های آغازین سدر سوزنی,هل,رز,گریپ فروت و نت های میانی گل یلانگ یلانگ,گل مریم و نت های پایانی سدر ویرجینیایی,چرم,چرم جیر,علف هائیتی تشکیل شده است. این عطر زنانه با طع خنک و رایحه تند مناسب استفاده در فصل های بهار، تابستان و زمستان می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت مردانه لاگوست L.12.12 Vert

این عطر مردانه با ترکیبات نت های آغازین اسطوخودوس,چوب درخت توس,میوۀ ترنج و نت های میانی گریپ فروت,آویشن و نت های پایانی لیموگل شاهپسند,خربزه,انجیر سیاه تشکیل شده است. این عطر مردانه با طبع خنک و رایحه شیرین مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه لاگوست  Eau De Lacoste Sensuelle

این عطر زنانه با ترکیبات نت های آغازین انگور سیاه,فلفل صورتی و نت های میانی رز ترکی,گل نخود,گلایول و نت های پایانی نوقا یا ریس,عنبر کهربایی تشکیل شده است.  این عطر زنانه با طبع گرم و رایحه شیرین مناسب استفاده در فصل بهار و پائیز و زمستان می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت مردانه لاگوست L'Homme Lacoste Intense

این عطر مردانه با ترکیب نت های آغازین ریواس، میوۀ به، پرتقال، شکوفه پرتقال ماندارین، گریپ فروت، لیمو و نت های میانی زنجبیل، فلفل سیاه، هدیون، آناناس، گل یاس، بادام و نت های پایانی ناگارموتا یا روغن سیپریول، علف هائیتی، کهربا، وانیل، عنبر کهربایی، چوب سدر، آکیگالوود، مشک تشکیل شده است. این عطر مردانه با طبع خنک و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بسیار مناسب می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت زنانه لاگوست EAU DE LACOSTE L.12.12 POUR ELLE NATURAL

این عطر زنانه با ترکیب نت های آغازین آناناس، برگ تمشک، پرتقال ماندارین و نت های میانی گل یاس، زنبق، گل رز و نت های پایانی نارگیل، چوب صندل، عنبر کهربایی تشکیل شده است. این عطر زنانه با طبع خنک و رایحه شیرین خود برای استفاده روزانه در فصل های بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت مردانه لاگوست BOOSTER

این عطر مردانه با ترکیبات نت های آغازین نعنا تند, اوکالیپتوس, گریپ فروت, پرتقال و نت های میانی ریحان, اسطوخودوس, گیاه باريجه یا گالبانوم, فلفل قرمز فلفل, جوز هندی یا جوز بویا و نت های پایانی علف هائیتی, چوب سدر, چوب صندل تشکیل شده است. این عطر مردانه با طبع خنک و رایحه تند برای استفاده در فصل های بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت زنانه لاگوست TOUCH OF PINK

این عطر زنانه با رایحه‌ای زنانه، پرانرژی و بانشاط مشتریان جوان‌تر را هدف قرار داد. ترکیبات نت‌های آغازین را پرتقال خونی، هل، هلو، گشنیز و پرتقال و نت‌های میانی ترکیبی از هل، گل وحشی بنفش، گل یاس، گشنیز و دانه هویج و نت‌های پایه شامل وانیل، مشک و چوب صندل تشکیل شده‌ است. این عطر زنانه با طبع خنک و رایحه شیرین مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو تویلت مردانه لاگوست L.12.12. NOIR

این عطر مردانه با ترکیبات نت آغازین آب خربزه و نت های میانی ریحان,گل شاهپسند,اسطوخودوس و نت های پایانی شکلات تلخ,رایحی کشمران,کومارین,پتچولی یا نعنا هندی تشکیل شده است. این عطر مردانه با طبع ملایم و رایحه شیرین برای استفاده در چهار فصل سال بسیار مناسب میباشد و تنها مختص استفاده در فصلی خاص نمی باشد به سبب همین ویژگی از این عطر مردانه میتوان به عنوان یک عطر امضا فوق العاده نام برد. 

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  • ادو پرفیوم زنانه لاگوست EAU DE LACOSTE

این عطر زنانه با ترکیبات نت های آغازین میوۀ ترنج, پرتقال ماندارین, آناناس و نت های میانی یاس رازقی, شکوفه پرتقال, برگ آناناس و نت های پایانی وانیل, چوب صندل, صمغ بالسام پرویی یا درخت گل حنا, علف هائیتی تشکیل شده است. این عطر زنانه با طبع ملایم و رایحه شیرین مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان می باشد.

 

 

برند فرانسوسی لاگوست

 

 

  •  ادو تویلت مردانه لاگوست LIVE

این عطر مردانه با ترکیبات نت های لیموترش و نت‌های سبز, نت های آبی شیرین ‌بیان یا مهک و چوب گایاک تشکیل شده است. این عطر مردانه با طبع خنک و رایحه ترش برای استفاده روزانه در فصل های بهار و تابلستان بسیار مناسب می باشد.