گارانتی، تضمین یا پشتیبانی از خرید عطر از یک فروشگاه همیشه اهمیت داشته است. وقتی شما یک عطر می خرید اولین و مهمترین موضوعی که درگیر آن هستید اصالت عطر و تضمین آن است. معمولا بیشتر افراد به قیمت زیاد توجه نمی کنند و حتی حاضر هستند درصورت خرید عطر ارجینال مبلغ آن را هم بپردازند.

 

 

اما در حقیقت چطور باید به عطر ارجینال اطمینان کرد؟ آیا روش خاصی برای شناختن عطر ارجینال وجود دارد؟

شاید بعضی ها فکر کنند هر چقدر قیمت عطر بیشتر باشد اصالت آن بیشتر است در صورتی که اصلا اینطور نیست. عطرها باتوجه به برندها و شرکت های تولید کننده مختلف قیمت های گوناگون دارند. اینجا برند حرف اول را می زند. مثلا نمی توانید برند شانل را با برند لالیک مقایسه کنید قیمت های متفاوتی دارند اما هر دو هم خوب هستند و باتوجه به موارد مصرف پر فروشند.

 

 

البته ممکن است فقط بحث برند و تفاوت قیمت های آن مطرح نباشد شاید یک عطر ارجینال در یک فروشگاه با جای دیگر اختلاف قیمت داشته باشد، در اینصورت باید بگوییم آن که قیمتش بیشتر است ارجینال است! هرکز اینطور نیست یعنی قیمت ها و اصالت عطرها را تایید نمی کنند.

 

 

تضمین خرید عطر یکی از موارد مهم در اصالت خرید عطر است یعنی وقتی شما از فروشگاه عطر خرید می کنید اگر فروشنده به شما تضمین دهد و در صورتی هر مشکلی آن را مرجوع کند باید متوجه شوید که عطر شما ارجینال است.

 

 

اما تشخیص عطر اصل از عطر فیک به چه صورت است ؟

برای بررسی این موضوع بدلیل برندهای مختلف و متنوع نمی توانیم یک راهکار کلی برای همه ی عطرها بیان کنیم که برای همه ی عطرها درست باشد. چون بسته بندی عطرها مختلف است و شما باید در این امور تجربه داشته باشید که این با مرور زمان حاصل می شود.

 

 

فروشگاه عطر آرانیکا اولین و تنها سایت فروشگاهی آنلاین است که بصورت تخصصی در زمینه عطر و لوازم بهداشتی و آرایشی ارجینال فعالییت دارد. تفاوت ما بقیه فروشگاههای معتبر ضمانت هفت روزه است یعنی واقعا اگر مشتری راضی نباشد عطری که خرید داشته مرجوع می کنیم. اما بیشتر فروشگاههای معتبر اصلا عطر را مرجوع نمی کنند و مشتری در هر صورتی ضرر می کند.