انتخاب یک عطر به عوامل متعددی مانند سلیقه شخصی، فصل ها و حتی فرهنگ افراد بستگی دارد. حفظ احساس شادی در مورد استفاده از یک پرفیوم برای یک بانو امری ضروری است. آنها گزینه های زیادی به شما می دهند، به عنوان مثال عطر خنک و تلخ زنانه می تواند شور و نشاط متفاوتی برای شما به ارمغان بیاورد.

پیدا کردن یک عطر خنک و تلخ چه برای مردان و چه زنان، کاری کاملاً پیچیده و حساس است. این نوع ادکلن ها تنها به عنوان یک اکسسوری سطحی و ساده محسوب نمی شوند بلکه به عنوان آینه ای از شخصیت فردی با دقت عمل می کنند.  

حس بویایی یکی از مهم ترین حواس پنج گانه است. گاهی اوقات، شما می توانید به سادگی به دلیل بوی خوش فردی جذب او شوید. عطرها سرشار از فرمون هستند که شما را جذاب می کنند. برای یک زن در جامعه ی امروزی داشتن سبک عطری متمایز بسیارمهم است. اگر شما هم به دنبال این ویژگی هستید، کارشناسان آرانیکا به شما عطرهای خنک و تلخ زنانه را پیشنهاد می کنند تا جاذبه ای شگفت انگیز تجربه کنید ;)

همچنین آن ها می توانند عامل مهمی برای یک خاطره شاد باشند. گاهی افراد با پرفیوم های خاص مرتبط می شوند. به عنوان مثال برخی از زنان ادکلن مادرشان را استفاده می کنند، آن ها این کار را برای زنده کردن خاطراتشان انجام می دهند.

 


enlightened سعی کنید هر بار که سفر می کنید عطرهای جدید بخرید و از آنها استفاده کنید. پرفیوم های مختلف شما را به یاد هر تعطیلات می اندازد و به شما کمک می کند آن لحظات را دوباره زنده کنید. رایحه ای منحصر به فرد که خاطرات با شکوه شما را تداعی می کند.


 

از اکثریت جدا شوید. بوی شگفت انگیز به این معنی است که احساس کنید همه ی چشم ها و بینی ها به سمت شما کشیده می شوند. اگر دوست دارید کمی از اطرافیانتان متمایز شوید، عطری را امتحان کنید که در حلقه اجتماعی شما استفاده نمی شود. انتخاب بهترین عطر تلخ و خنک زنانه در همه موقعیت ها شما را از دیگران متمایز می کند! بانویی خواهید شد با عطر و بوی خاص که همه او را می شناسند و می خواهند شبیه او باشند.

در لحظه ای که وارد اتاق می شوید، بدون اینکه مجبور باشید کلمه ای به زبان بیاورید، توجه کل اتاق را به خود جلب می کنید. بانویی که ساعت‌ها پس از رفتن هنوز عطرش در اتاق می‌چرخد و باعث می‌شود همه کسانی که در اطرافتان هستند به طرز غیرقابل توصیفی به شما فکر کنند و آرزو کنند کاش رایحه ای مانند شما داشتند.

همه عاشق رایحه های عالی هستند. ممکن است عطرها آنطور که تبلیغ می‌شود «معجون عشق» نباشند، اما باید بپذیریم که حسی جادویی در یک رایحه خوب وجود دارد. وقتی مورد مناسب را پیدا کنید، برای شما فوراً به یک روحیه‌بخش، یک حافظه‌ساز قوی و البته تأثیرگذار تبدیل می‌شود. بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر ما عطرهایی با ماندگاری بالا می خواهیم.

 

شاید از خود بپرسید پس عطر زنانه چی بخرم؟ توجه داشته باشید خرید یک عطر خوب فقط به این نیست که بوی آن چگونه است، بلکه مهم است که چه احساسی در شما ایجاد می کند، چه احساساتی را برمی انگیزد و چه خاطراتی را تداعی می کند. 

رایحه های تازه جزو انتخاب های خاص هستند، پرفیوم های شما می توانند از نت های مرکبات، سبز یا آب تشکیل شده باشند که طبع همه ی آنها خنک است. رایحه هایی که به طرز شگفت انگیزی زنان را برای مردان جذاب تر می کند.

شما می توانید با مشاوره رایگان، عطر خنک و تلخ زنانه ارزان قیمت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن آرانیکا خریداری نمایید.

 

مسلم است که دما، جو و رشد گل ها یا میوه ها با فصول تغییر می کند. مانند گرما در مقابل سرما، رطوبت در مقابل باد یا برف، گل محمدی در مقابل پوآنستیا، یا هندوانه در مقابل پرتقال و ... .

با این تفاسیر شاید این سوال ها در ذهن شما پیش آمده باشد: آیا احساسات و عواطف ما نیز تغییر می کند؟ آیا این تصور رایج که تابستان فصل شادی، سرگرمی، آرامش، نور و احساسات خوب است و از سوی دیگر، زمستان معمولاً با روزهای خاکستری، غم و اندوه یا پریشانی مرتبط است، درست می باشد؟ آیا می توانیم این تصورات را متحول کنیم؟ آیا عطرها می توانند به ما در تغییر احساسات کمک کنند؟

ما به این موضوع اعتقاد راسخ داریم، به همین دلیل است که هدف ما تسخیر احساسات است، احساساتی که می توانند افراد را شاداب کنند.

 

در تمام فصول شما به یک عطر با ماندگاری و قدرت پراکندگی بالا نیاز دارید

 

  • بانوان در زمستان معمولاً آنقدر لباس می پوشند (به اضافه مانتو، روسری و دستکش) که یک پرفیوم قوی و ماندگار بهترین گزینه است. رایحه های تند مانند وانیل، گل رز، چوب صندل یا شکلات می توانند این کار را انجام دهند.
  • در تابستان نیز، گرما باعث می‌شود که ادکلن به سرعت تبخیر شود و همچنین احساس حرارت و گاهی اوقات حتی چسبناکی می‌کنید، بنابراین بهترین کار انتخاب یک عطر تلخ و خنک زنانه با نت هایی مانند لیمو، توت فرنگی، نارگیل، یاسمن یا آناناس با ماندگاری بالااست.

 

بوی عطر روی پوست شما عامل اصلی برای تصمیم گیری پرفیوم مناسب است. بهتر است رایحه‌های متفاوت را در فصل های گوناگون استفاده کنید، زیرا آنها باید با دما، پوست و احساسات شما سازگار شوند تا احساس خوب، اعتماد به نفس و آرامش در شما ایجاد کنند.

چه از یک رایحه خاص استفاده کنید، چه عطر خود را بر اساس خلق و خو یا فصول سال انتخاب کنید، همیشه باید توجه داشته باشید که رایحه ها با شیمی بدن و درجه حرارت شما تعامل دارند. بنابراین، عطر را بر اساس آن تنظیم کنید. در این صورت حتی مهم نیست چه برندی را انتخاب می کنید، اما مطمئناً تأثیر فوق العاده ای خواهید داشت.

همانطور که در بالا گفته شد، پرفیوم با گرما کار می کند. به اینصورت که از مولکول های معطر در یک محیط خنثی تشکیل شده است. وقتی روی پوست قرار گرفت، مایع شروع به تبخیر می‌کند و مولکول‌ها از پوست شما خارج می‌شوند و بویی خوشایند از آن خارج می‌شوند.

نت های مختلف در یک پرفیوم در زمان های مختلف با مولکول های هوا برخورد می کنند که در ابتدا نت های سبک تر مانند مرکبات، فلفل، گیاهان و نت های میوه ای هستند. در حالی که نت های سنگین تر مانند عنبر، چوب و عناصر مشک بیشتر بر روی پوست باقی می مانند. البته ماندگاری طولانی‌تر در آب و هوای گرم می‌تواند کمی سخت باشد. 

 

 

wink حواسمون به آقایون هم هست: معرفی 9 عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا

 

 

اگر خانمی هستید که رایحه های خیلی گلدار یا زنانه دوست ندارید، شاید وقت آن رسیده که انتخاب های خود را گسترش دهید. امسال چرا رایحه های مردانه را امتحان نکنید؟

بیشتر، عطرها تک جنسیتی هستند. عمدتاً بسته بندی، بازاریابی و قدرت عطر است که آن را به عنوان "مردانه" یا "زنانه" طبقه بندی می کند و تعیین می کند که بطری در کدام بخش از فروشگاه عطر و ادکلن فروخته شود.

در عصر امروز صحبت در مورد رایحه مردانه و زنانه کاملاً قدیمی است. جالب است، وقتی مردان می‌توانند پرفیوم هایی که دوست دارند را صرفاً از روی بو انتخاب کنند، اغلب از گل‌ها استفاده می‌کنند، و زنان نیز عطرهای چوبی و تنباکویی را انتخاب می‌کنند. این واقعاً به تعادل و آنچه شما شخصاً دوست دارید مربوط می شود.

 

اکنون که می‌دانید کدام رایحه ی متفاوت را دوست دارید، بیایید به سراغ این لیست فوق العاده برویم. در این مقاله شما بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا که به شما احساس شادابی و باکلاسی می‌دهد را پیدا خواهید کرد. آن ها روایحی مانند نت های چوبی، دودی، قهوه، نعنا، میخک، گل صد پر، دارچین، ادویه‌های تند، ریشه درختان و رایحه گیاهان مختلف را در خود جای داده‌اند.

 

 

 

معرفی بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه (با ماندگاری و پخش بوی بالا)

در اینجا 8 ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا را گردآوری کرده ایم تا در روزهای گوناگون با انتخابی درست جذابیت بیشتری در استایل خود ایجاد کنید.

 

 

عطر تلخ و خنک زنانه بولگاری LE GEMME LILAIA

عطر زنانه بولگاری LE GEMME LILAIA

مجموعه Le Gemme تفسیری معطر از سنگ های قیمتی ظریفی است که الهام بخش تمام جواهرات بولگاری است. راز ارزشمند فراعنه مصر باستان گوهر تجدید و تغییر، سنگ زبرجد (پریدوت) گنجینه ای از آن دوران است. مانند پریدوت، لیلایا مظهر زیبایی طبیعی، آرامش و تازگی است.

 

 

این ادوپرفیوم مانند رنگ سبز شفاف این سنگ قیمتی خوب، با انرژیی نشاط بخش و جوان کننده می درخشد و نیروی حیاتی برای هر زنی که آن را می پوشد هدیه می کند. همچنین رنگ طلایی همراه با سبز روشن آن نماد زندگی و رفاه است که الهه یونانی بهار دوباره با رشد و تولد گل ها را پرورش می دهد. نماد شکوفایی و بازسازی، این سبزی مادر طبیعت است.

نام لیلایا تداعی کننده رایحه سرور انگیز آن است که قدرت فریبنده و جان طبیعت را پخش می کند. رایحه ای هیجان انگیز که از ترکیب نت های نعنا مراکشی، نارنگی سبز ایتالیایی، پرتقال تلخ و مشک تشکیل شده است.

yes این ادوپرفیوم با پراکندگی و ماندگاری بالا مناسب بانوان جوان شیک پوش در روزهای گرم می باشد.

 

 

ادکلن خنک و تلخ زنانه آمواج MYTHS WOMAN

عطر زنانه آمواج MYTHS WOMAN

Amouage's Myths از سوررئالیسم الهام گرفته شده است. این رایحه مسحورکننده که دارای جنبه‌های گلی بنفشه، نعنا هندی و میخک است، در دلی از ظرافت‌ نت های تیره از جمله چرم و مشک می‌پیچد و لحنی اسرارآمیز و دوسوگرا به آن می‌بخشد. جرقه‌ای از گالبانوم طنین‌آمیز که از جنگلی می‌گریزد و سرشار از عطر عسلی نرگس است.

 

 

در تاریکی غلیظ برگ بنفشه، خشکی‌ها زنده می‌شوند و می‌گریزند و علف‌های خیس را پشت سر خود به جای می‌گذارند. غرشی دور، بوی خز و خاکی که با عنبر مخلوط شده است. کوچه‌های عمیقی که بوی مرطوب نعنا هندی در آن می‌پیچد، فرضیه ای قدیمی‌تر از دنیاست که انگار هنوز نفس می‌کشند.

محو شدن عالی میخک، سایه‌های شناور مشک، رگه‌های سرد گلسنگ در پس‌زمینه‌ای از چرم دودی، منظره‌ای را ترسیم می‌کنند که در آن افسانه‌ها زنده می‌شوند. تجسم آب جادویی و زندگی ذاتی زمین، همانند اسطوره زن مجسم سورئالیستی که از شگفتی های مخفی طبیعت است. بطری این عطر به شکل گنبد معروف عمانی و با طیفی از رنگ بنفش طراحی شده است.

 

 

عطر زنانه تلخ و خنک هوگو بوس BOSS WOMAN

عطر زنانه هوگو بوس BOSS WOMAN

عطر زنانه هوگو بوس با حجم 90 میلی‌لیتر ادو پرفیومی مدرن، کلاسیک، ظریف، بی آلایش و با احتیاط است که توسط برند هوگو باس در سال 2000 ویژه برای خانم‌های تجاری باهوش و با اعتماد به نفس هزاره جدید ایجاد شد. عطرساز آن سوفی لبه است.

 

 

نت های بی نظیر آن با شهد میوه ای غنی و با طراوت متشکل از نت های آبدار پرتقال، ماندارین، کامکوات، سیب و مرکبات شروع می شود. طبیعت بی جان آفتابی یک سراب دلپذیر را ایجاد می کند که در آن نت های میوه با رنگ های مجلل و عجیب و غریب از کیوی، آناناس، انبه (پژواک پاسی فلورا) تشکیل شده است.

توهمی خنک، لطیف و دلپذیر به یک قلب عاشقانه گلی! رایحه حسی و پرشور میوه ای که عطرساز اجزای باقیمانده آن را با پراکندگی بارز از نت سلطنتی یلانگ یلانگ (شکوفه دادن درخت معطر کانانگا) و فریزیا ترکیب کرده است. با انتخاب نت های پایانی سدر سفید و چوب صندل، طراوت خنک و تمیز وودی را با مشک تزئین کرده و رایحه ای تلخ به ارمغان می آورد.

yes مناسب استفاده روزانه و دورهمی های دوستانه می باشد.

 

 

عطر خنک و تلخ زنانه ایسی میاکه L'EAU D'ISSEY PURE

عطر زنانه ایسی میاکه L'EAU D'ISSEY PURE

ایسی میاکه یک طراح مد ژاپنی با شهرت بین المللی است. مجموعه عطرهای این طراح تا به امروز به 39 عدد رسیده است. میاکه به فکر خلق عطری افتاد که همانند آب چشمه ای شفاف و ترکیبی از رایحه ی آبشار، عطر گل و بوی جنگل بهاری باشد. سرانجام اولین عطر وی با یک رایحه گلی آبزی در سال 1992 میلادی به بازار عرضه شد. بطری آن به شکل یک مخروطی زیبا و شفاف با درب مخروطی شکل نقره ای است. استفاده از این تویلت در هر زمان و هر مناسبتی با هر سنی پیشنهاد می شود.

 

 

نت های ابتدایی مشک، سدر، چوب صندل و نیلوفر آبی هستند. نت های میانی از زنبق، توت فرنگی، هندوانه، رز، ترنج، زنبق دره، گل صد تومانی و میخک تشکیل شده و نت های پایانی شامل مشک، بخور، میخک، عنبر و عسل است.

این تویلت دارای نت های درخشان و پر جنب و جوش برای یک زن پویا است. رایحه ای کاملا زنانه که به آرامی پوست را تسکین می دهد و قلعه های رمانتیک اروپایی و رویاهای افسانه ای را به ذهن می آورد. همچنین با میراث، عشق به سنت، تحریک جسورانه، اغواگری و اشتیاق آمیخته شده است.

 

 

ادکلن زنانه تلخ و خنک کنزو L'EAU PAR KENZO

عطر زنانه کنزو L'EAU PAR KENZO

با این ادو تویلت زندگی را با دنیایی زیبا در آغوش بگیرید. کنزو دارای رایحه ای پر جنب و جوش و رنگارنگ است. رایحه ای شاد که نماد آن موج معروف هوکوسای است. آب در خانه طراحی کنزو نماد بسیاری از چیزها است.

 

 

بیش از همه، آب منبع سلامتی، پاکی، زندگی، جوانی و ابدیت است. این عطر برای زنی شادمان  با استایل ساده در سال 1996 ساخته شده است. کنزو که به عنوان گل های آبی طبقه بندی می شود، روشن و تازه است. نعنا مات شده خلوص و پیچیدگی خود را می بخشد، نیلوفر آبی شفافیت خود را نشان می دهد.

ترکیب نت فلفل صورتی با ویژگی حسی خود  نت های گلی قبلی را تزیین و برجسته تر می کند. این رایحه ی دلربا در بطری با هندسی زیبا طراحی شده است. فرمولاسیونی پویا، پر تلاطم و متبلور که در بطری مواج این تویلت قرار گرفته است.

 

 

ادکلن زنانه خنک و تلخ کتی پری ROYAL REVOLUTION

ادکلن زنانه کتی پری ROYAL REVOLUTION

عطر رویال روولوشن از مجموعه کتی پری در سال 2014 به بازار عرضه شد. یک رایحه گلی میوه ای فوق العاده گیرا برای بانوان خوش پسند می باشد. سومین عطری که با همکاری کتی ساخته شده است. رویال روولوشن در یک بطری آبی با طرحی جذاب وارد بازار شد. یک پرفیوم گلی مقاومت ناپذیر که از زیبایی الماس آبی الهام گرفته شده است.

 

 

ترکیب آن گلی و کمی میوه ای است. نت های اولیه شامل رایحه های انار قرمز و فریزیا صورتی است. گل یاس و پرتقال با چوب صندل در قلب آن غنی شده است، در حالی که پایه آن شامل نت های عرفانی غیرعادی از خار سیاه با افزودن ارکیده وانیلی، چرم و مشک پوست است.

yes این پرفیوم فوق العاده بوی خنک و تلخ دارد که آن را برای استفاده در تابستان مناسب می کند.

 

 

عطر زنانه خنک و تلخ آنتونیو باندراس QUEEN OF SEDUCTION

عطر زنانه آنتونیو باندراس QUEEN OF SEDUCTION

این عطر با یک رایحه گلی آبزی در سال 2016 میلادی به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی نت های آبی، گریپ فروت و تمشک هستند. نت میانی گل صد تومانی، یاس، زنبق و فلفل صورتی است. نت های پایه عبارتند از جیر، سدر و عنبر که حس و حال همه جانبه ملکه اغواگری را تراوش می کند.

 

 

در این تویلت تضاد قدرت و لطافت هر زنی به تصویر کشیده شده است. ادو تویلت آنتونیو باندراس کوئین اف سیکشن تمام جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند و به خوبی بر جذابیت منحصر به فرد شما تاکید می کند. عطر آبزی با نت های اقیانوسی که دارای رایحه ی گل است.

yes انتخابی عالی برای خانم هایی با روحیه رمانتیک و مناسب برای پوشیدن در جلسات مهم حتی روزمره در روزهای گرم می باشد.

 

 

عطر تلخ و خنک زنانه کرید AVENTUS FOR HER

عطر زنانه کرید AVENTUS FOR HER

این عطر با الهام از قدرتمندترین زنان تاریخ  از خانواده های سلطنتی و رویاپرداز گرفته تا هنرمندان و نویسندگان خلق شده است. رایحه ای جسورانه و احساسی نوید بخش برای زن قوی و مدرن امروزی است.

 

 

پس از موفقیت بزرگ عطر مردانه اونتوس که در سال 2010 به مناسبت 250 سالگی کرید عرضه شد، کرید تصمیم گرفت تا نسخه زنانه خود را ایجاد کند که در ژوئن 2016 موفق به عرضه شد. گفته می شود که عطر زنانه به اندازه عطر مردانه افسانه ای آن جذاب و بی همتا است.

اونتوس زنانه به عنوان یک پرفیوم میوه ای، تازه، قدرتمند، مطمئن، مسحورکننده و مقاومت ناپذیر معرفی شده است. با نت های آغازین نعنا هندی، سیب سبز، ترنج، لیمو، فلفل صورتی و بنفشه آغاز می شود. نت میانی از چوب صندل میسور، گل رز، مشک و استایراکس تشکیل شده است. این ترکیب با نت هایی از هلو شیرین، توت سیاه، یاس بنفش، یلانگ یلانگ و کهربا به پایان می رسد.

 

 

جمع بندی

پس از خواندن این مقاله، شما با بهترین و پرطرفدارترین عطرهای تلخ و خنک زنانه آشنا شده اید و می توانید هر کدام را که بیشتر توجهتان را جلب کرده است، خریداری کنید.

در آخر پیشنهاد می کنم مقاله "فوت و فن های عطر زدن" را مطالعه فرمایید تا با روش هایی که ماندگاری عطر و ادکلن را افزایش می دهد، آشنا شوید.