شاید بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی برای خرید عطر به فروشگاه می روید به شما تستر عطر را پیشنهاد می کنند و می گویند تستر عطر کمی ارزان تر از قیمت اصل عطر است و ماندگاری بیشتری هم دارد. ما در این مقاله قصد داریم تستر عطر ها را به چالش بکشیم و ببینیم ماندگاری و قیمت آنها با عطر اصل چه تفاوتی دارد و آیا همه ی عطر های اورجینال تستر دارند؟ چگونه از آکبند بودن تستر عطر مطمعئن شویم؟ برای دانستن پاسخ این سولات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

معمولا شرکت های تولید کننده عطر در دنیا تسترعطر ها را برای تست رایحه عطر تولید می کنند تا مشتریان در فروشگاه های عطرو ادکلن قبل از خرید عطر بتوانند آن را تست کنند و با اطمینان خاطر عطر مورد علاقه شان را سفارش دهند. به اینصورت که شما اگر فروشنده عطر و ادکلن باشید با خرید دوازده عدد از یک مدل عطر یک تستر رایگان از شرکت دریافت می کنید که با دوازده عطر شما در مجموع سیزده عطر به شما تحویل داده خواهد شد؛ که یکی از آنها به عنوان تستر رایگان است. اما در ایران تسترعطر ها خرید و فروش می شوند البته با قیمتی کمتر از قیمت عطر اصل و طرفداران بیشماری هم دارد.

 

 

فروش تستر عطر

 

 

تفاوت تستر عطر با عطر اصل

آشکار ترین تفاوت تستر عطر با عطر اصل در این است تستر عطر ها دارای جعبه ای سفید که اصلا شبیه به جعبه عطر نیستند قرار دارند و سلفون ندارند؛ اما رایحه آنها دقیقا مانند همان عطر اصل است. برای توضیح بیشتر بهتر است اینطور بیان کنیم: فرض کنید شما به یک فروشگاه عطر رفته اید و یک عطر خریداری کرده اید که جعبه سفید دارد و سلفون ندارد ولی عطر خریداری شده توسط شما یک عطر اورجینال است. اگر بیشتر دقت کرده باشید روی جعبه تستر عطرها نوشته شده برای فروش نیستند اما در ایران تسترعطر ها به فروش میرسند و مخاطبان خاص خود را دارند.

 

تستر عطر ها تقلبی نیستند و ماندگاری بیشتری نسبت به عطر اصل ندارند؛ تنها تفاوت آنها با عطرهای اصل نوع بسته بندی و قیمت آنها است. قیمت تستر عطر ها کمتر از خود عطر اصل است و اگر شما فصد خرید عطر برای خودتان را دارید خرید تسترعطر را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا با قیمت کمتر از قیمت عطر اصل میتوانید عطر اورجینال مورد علاقه خود را با همان ماندگاری داشته باشید؛ اما اگر قصد خرید عطر به عنوان یک هدیه را دارید، خرید تستر عطر را به دلیل بسته بندی ساده ای که دارد پیشنهاد نمی کنیم.

 

جالب است بدانید که بعضی از عطرها اصلا تستر ندارند. پس لازم است که عطر را بهتر بشناسیم و بدانیم عطر ها از چه ترکیباتی تشکیل شده اند و در انتها برای تست آن باید به صحبت های فروشنده و یا رایحه آن در اینترنت اکتفا کنید که معمولا به انتخاب خوبی منجر می شود.

 

 

فروش تستر عطر

 

 

آیا رایحه تستر عطر از عطر اصل ماندگار تر است؟

برخی بر این باورند که تستر های عطر رایحه ای ماندگار تر از رایحه عطر اصلی را دارند. برای مشتریان منطقی است که تصور کنند تستر عطر ها، بو و رایحه ی قوی تری دارد زیرا برند ها میخواهند آن ها را فریب دهند تا خودشان بیشتر فروش کنند؛ اما این باور به این دلیل است که برداشت های نخست در هر چیز، بخصوص در مورد بو و رایحه ها اغلب قوی تر هستند. اولین بوی عطری را که شما در یک فروشگاه عطر استشمام میکنید قوی تر از دفعات دوم و سوم استشمام همان عطر در جای دیگر میباشد. دلیل دیگر آنکه برای تولید کنندگان عطرمنطقی نیست که خط تولید دیگری برای ساخت تستر عطر داشته باشند و تولید دو محصول یکسان با رایحه یکسان میتواند بسیار گران تر از تولید یک عطر باشد. حتا اگر از در نظر گرفتن اعتبار آسیب دیده و خطرات احتمالی قانونی این کار هم که بگذریم شیمی منحصر بفرد بدن انسان بوی یک عطر را برای هر فرد متفاوت میکند به همین خاطر است که رایحه یک عطر روی پوست افراد متفاوت بنظر می رسد پس این باور که رایحه تستر عطر از عطر اصل ماندگار تر است هیچ پشتوانه ی علمی ندارد و کاملا اشتباه است. تستر عطر ها 100% اورجینال است و دقیقا همان غلظت و ماندگاری و رایحعه عطر اصل را دارد؛

 

اما اگر ماندگاری عطر برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است با کلیک روی لینک چطور ماندگاری عطرها بیشتر شود ؟  و مطالعه آن میتوانید به افزایش اطلاعات خود در این زمینه کمک کنید.

 

 

فروش تستر عطر

 

 

چگونه از آکبند بودن تستر عطر مطمعئن شویم؟

همه ما میدانیم تستر عطر ها فاقد بسته بندی و سلفون میباشد. شاید برای شما هم این چالش پیش آمده باشد که هنگام خرید تستر عطر چگونه از آکبند بودن تستر عطر مطمئن شویم و بدانیم که فروشنده با ما صادق است و از این تستر عطری که دارد به ما میفروشد قبلا استفاده نشده، ما یک راهکار ساده و حرفه ای به شما آموزش میدهیم تا به راحتی بتوانید آکبند بودن تستر عطر ها و حتا سایر عطر و ادکلن های دیگر را بدون در نظر گرفتن دو فاکتور جعبه و سلفن تشخیص دهید. تستر عطر ها چون سلفون و بسته بندی ندارند کافی است قبل از خرید آن در فروشگاه یکبار اسپری کنید و اگر رایحه ای احساس نکردید بدانید که حتما قبلا اسپری نشده است. علت عدم احساس رایحه در عطر و ادکلان های آکبند با اولین اسپری وجود هوای داخل والف عطر می باشد. بعد از حصول اطمینان از اکبند بودن، خرید عطر تستر را با آرامش خاطر وخیال راحت انجام دهید.

 

برای خرید تستر های عطر با فروشگاه آرانیکا تماس بگیرید و تستر عطر مورد علاقه خود را سفارش دهید. ما بعد از استعلام موجودی و قیمت، به شما اطلاع خواهیم داد؛ و یا حتا اگر قصد خرید عطر های اصل زنانه و مردانه و اسپورت را به عنوان هدیه دارید فروشگاه آرانیکا در کوتاه ترین زمان ممکن عطر مورد نظر شما را به صورت کادو پیچ شده با بسته بندی بسیار شکیل درب منزل تحویل خواهد داد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.