چندین بار کلمه فروش عطر یا فروشگاه عطر در اینترنت جستجو کردید اما به آن چیزی که تصور می کنید نمی رسید! خواسته هایتان را در سایت ها و فروشگاه ها پیدا نمی کنید! یا شاید آنقدر فرصت برای پیدا کردن عطر خود در اینترنت ندارید! این ها ما را بر آن داشت تا بتوانیم در مورد این موضوع باهم صحبت داشته باشیم که چطور باید یک فروشگاه عطر را در اینترنت بیابیم که همه ی آنچه که ما می خواهیم را برای ما به راحتی در دسترس قرار دهد

 

 

زمانی که در اینترنت فروشگاه عطر را سرچ می کنید طبق معمول در صفحه اول گوگل یکسری سایت هایی را نمایش می دهد که به سه دسته تقسیم می شوند:

 

 

دسته اول خودشان فروشنده عطر و ادکلن هستند یعنی این فروشگاه عطر و ادکلن دارند و فقط همین محصولات را می فروشند. اما دسته دوم فروشگاه بزرگ هستند یعنی فقط عطر و ادکلن ندارند و هر چیزی که فکر کنید می فروشند و برای محصولاتشان تامین کننده دارند و دسته سوم تعدادی از سایت های که واسطه هستند. به اینصورت که لینک های محصولات چند فروشگاه عطر را در سایت خودشان سینک می کنند.

 

 

برای اینکه روشن تر توضیح بدیم به موارد زیر دقت کنید:

 

 

برای دسته اول که بصورت تخصصی فروشگاه عطر دارند و فقط فروش عطر دارند بهترین انتخاب برای شما می باشد. به این دلیل که آنها واسطه ندارند و مستقیم کالا را به شما می فروشند. پس قیمت مناسب تر و کالای ارجینال آن اطمینان بیشتری را برای شما به همراه دارد.

 

 

برای دسته دوم که فروشگاههای بزرگ هستند و برای محصولاتشان تامین کننده دارند، چون تخصصی نیستند و فقط از تامین کننده کالا می گیرند نمی توانیم به عنوان فروشگاه عطر از آنها نام ببریم چون فروش عطر قسمتی از فروش آنهاست و مشخص نیست تامین کننده آنها کیست.

 

 

برای دسته سوم  با یک مثال توضیح می دهیم: برای خرید عطر زنانه لالیک آمیتیس یک فروشگاه بزرگ چند سایت که این محصول را موجود دارند در فروشگاه خود با قیمت نمایش می دهد به اینصورت: فروشگاه A 100.000 تومان، فروشگاه B 110.000 تومان و فروشگاه C 99.000 تومان شما می بایست به سلیقه خود برای خرید عطر یکی از آنها را انتخاب کنید و خرید را نهایی کنید. این فروشگاه بزرگ از شما به عنوان خریدار هزینه ای برای معرفی این سایت ها نمی گیرد اما شما با رویت چندین قیمت باهم در یک سایت حس اشتباه یا عدم خرید را پیدا می کنید و دچار دوگانگی می شوید.

 

 

همانطور که توضیح دادیم بهتر است برای خرید عطر از سایت های تخصصی که فقط عطر و ادکلن می فروشند خرید کنید و سعی کنید فروشگاهی باشد که جستجو ها در آن راحت باشد و به راحتی با چند کلیک بتوانید به محصولتان برسید و سفارش دهید. طراحی و گرافیک سایت اهمیت زیادی دارد و باید طوری باشد که مشتری بتواند عطر خود را به راحتی جستجو کند و آن را سفارش دهد.