معرفی برند آمواج

 

 

تاریخچه

آمواج (به انگلیسی: Amouage) یک خانه عطر لوکس بین‌المللی است که به عطرهایی با جزئیات و ریزه‌کاری‌های زیاد مشهور است.

این خانه عطر با عنوان "هدیه پادشاهان" در سال 1983 در سلطان‌نشین عمان تاسیس شد و به خاطر ابتکار و تعریف جدیدی از هنر عطرسازی سنتی و ادغام آن با مدرنیته در شبه جزیره‌ی عربستان، به شهرت جهانی رسید.

برند آمواج با ادای احترام استادانه به میراث خود، تلفیقی منحصر به فرد از شرق در مقابل غرب است که تجسمی آوانگارد را توصیف می‌کند.

عطر امواج دارای یک فرمول پیچیده و خلاقانه در طراحی و تولید عطر جهت رسیدن به بهترین کیفیت است. عطرهای آمواج فقط توسط عطارهای برتر و شناخته شده‌ی بین‌المللی از پاریس، ژنو، نیویورک و... و با استفاده از بهترین و خاص‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند.

عطارها با دقت و سلیقه رایحه‌ها را به صورت دست‌ساز با هم ترکیب می‌کنند تا یک پوشش و دنباله ظریف و ماندگار ایجاد شود. گل‌ها متنوع، ادویه‌ها و چوب‌ها هماهنگ کنار هم قرار می‌گیرند و با مواد کم‌نظیر تضادهای جذاب ایجاد می‌کنند.

فرهنگ عطر عرب در قلب آمواژ نهفته شده و با هر آفرینش در تار و پود آن بافته می‌شود.

 

نماد یا عطر اصلی شرکت

آمواج نمادی در دنیای عطرسازی است که میراثی با ساخت بیش از 50 عطر بی‌نظیر به وجود آورده است که همگی بیانگر چشم‌اندازی منحصر به فرد و تلاش برای کیفیتی بیشتر است.

شاهکارهای مورد تحسین منتقدان شامل مدل‌های Gold، Jubilation، Epic، Dia، Reflection، Honor و Interlude می‌باشد. با گذشت سال‌ها، این مدل‌ها به مدل‌های کلاسیک تبدیل شدند و برای همیشه در خاطره وقایع هنری عطرسازی جهان ثبت شده‌اند.

 

 

معرفی برند آمواج

 

 

جایگاه بین‌المللی برند آمواج

عطرهای آمواج با خلاقیت و نوآوری مخاطبان جهانی را مجذوب خود کرده و هم اکنون در بیش از 70 کشور جهان در دسترس است.
حظور بین‌المللی این خانه‌ی عطر شامل 19 بوتیک مستقل، یک شبکه گسترده فروش شامل بیش از 900 فروشگاه برتر، عطاری‌ها و فرودگاه‌ها در سراسر جهان می‌باشد.

 

برای بررسی بیشتر بعضی محصولات این برند می توانید اینجا کلیک کنید.