خانه مد رالف‌ لورن عطر کلاسیک خود را در شیشه سبز و عطر مدرن خود را در شیشه آبی عرضه کرده است.
رالف ‌لورن این برند را با نام خودش در سال 1968 میلادی تاسیس کرد. او دو عطر اولش را ده سال بعد در سال 1978 عرضه کرد که پلو در شیشه سبز یکی از آن‌ها بود.

 

 

نت‌های آغازین آن شامل ریحان، آویشن و زیره سبز می‌شوند. اما قوی‌ترین رایحه‌ای که می‌توانید حس کنید رایحه کاج است. در نت‌های میانی آن کمی گیشنیز حس می‌کنید. پچولی، خزه اوکموس و خس‌خس هم قابل تشخیص است.
در نت‌های پایه بیشتر چرم، تنباکو و آویش را حس می‌کنید. به نظر تست بررسی عطر و ادکلن آرانیکا «عطر پلو سبز» با شیشه سبز یک بوی شدید مردانه است، همینطور فکر می‌کنم شیشه سبز آن کاملا مناسب نت کاجی آغازین آن است. نت سنگین کاجی در ترکیب با نت‌های علفی آن را تبدیل به یک رایحه چوبی و زمینی می‌کند. جالب است که به مرور زمان این نت‌ها ناپدید می‌شوند!

 


همچنین سری دوم که آن را بوییدم بوی کاج آن دیگر به اندازه سری اول قوی نبود. به نظر ما این عطر برای هوای سرد بسیار مناسب است.
برای استفاده در محل کار شاید به نظر بعضی‌ها کمی تند باشد. قطعا از عطر «فلوریس لاندن نامبر 89» و «بلنهایم بوکی» تندتر است و حدود شش ساعت ماندگاری دارد که خیلی خوب است.
در کل امتیازی که به آن می‌دهیم 3.5 از پنج است. اگر نت کاجی آن را که به تدریج محو می‌شود دوست دارید شاید بتوانید امتیاز چهار را هم به آن بدهید.
این ادوتویلت حدود 85 دلار قیمت دارد که برای شیشه چهار اونسی یا 120 میلی‌لیتری مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.