در دنیای امروز که کسب و کارهای بسیاری راه خود را به فضای مجازی و اینترنت باز کرده اند، شاهد افزایش چشمگیر انواع فروشگاه های اینترنتی هستیم. در چنین شرایطی کیفیت خدمات و محصولات است که انتخاب نهایی مشتری را مشخص می کند. ما همیشه برای خرید هر چیزی سعی می کنیم قیمت خوب و کالای ارجینال را بعد از کلی انتخاب ببین برندها و بررسی مزیت ها با سریعترین حالت ممکن بدست آوریم. برای خرید عطر هم از این موارد مستثنی نیست یعنی با کلی تحقیق در نهایت عطری را انتخاب می کنیم که با روحیه و پوست ما سازگار باشد.

برای همین مجموعه آرانیکا بر این باور هستند با مشاوره دقیق برای مشتریان می توانند به این مهم دست یابند. در ادامه 3 دلیل مهم که فروشگاه اینترنتی آرانیکا را نسبت به سایر فروشگاه ها متمایز می کند، مورد بررسی قرار می دهیم.

 

                                       چرا آرانیکا :)

 

 

مشاوره در هنگام خرید

خرید کالاهای اورجینال به خصوص عطر برای خیلی از ما اهمیت فراوانی دارد. بسیاری از ما به دلیل تنوع زیاد عطرها در زمان خرید، گیج و سردرگم می‌ شویم. همین مسئله اغلب سبب انتخاب نادرست می‌ شود. در انتخاب عطر نکات مختلفی وجود دارد که باید به آن دقت داشته باشید. در غیر این صورت از انتخاب نادرست خود پشیمان می‌ شوید.

 

  • دقت داشته باشید که عطر‌های اورجینال در مقایسه با عطرهای فیک از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند. معمولا عطرهای فیک حالت روغنی و چرب دارند که کاملا می‌ توانید آن را روی پوست احساس کنید. پس حتما در زمان خرید به این نکته دقت داشته باشید.
  • از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید به آن دقت داشته باشیم، عدم ایجاد حساسیت و التهاب پوستی است. پس پیش از خرید کمی از آن را روی پوست خود امتحان کنید تا از عدم وجود حساسیت به عطر اطمینان حاصل کنید.


در واقع شما می‌توانید با بررسی برندهای مختلف و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، عطری مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. اگر از دسته افرادی هستید که خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهید، بهتر است مجموعه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که امکان دریافت مشاوره را برای شما فراهم نموده‌اند. در غیر این صورت ممکن است در انتخاب رایحه اشتباه کنید.

مشاوره هنگام خرید عطر

 

ما در آرانیکا به مشتریان خود مشاوره‌ ای دقیق می‌ دهیم تا آنها دچار سردرگمی نشوند و بتوانند رایحه‌ ای مطابق با شخصیت خود خریداری نمایند.
اغلب فروشگاه ها به این می اندیشند که چطور بیشتر بفروشیم و به همین دلیل سعی می کنند هزینه های اضافی را حذف کنند تا با فروش بیشتر به سود هنگفتی دست یابند. در حالی که این تفکر اشتباه است و فروش بیشتر مستلزم رعایت قوانینی است که از جمله آن می توان به مشاوره دقیق به مشتری نام برد.

همکاران ما در آرانیکا با اطلاعات دریافتی مثل سن، جنسیت و ... از مشتریان مشاوره دقیقی را به آنها ارائه خواهند داد تا از میان تنوع برندها و محصولات بتوانند خرید موفقی داشته باشند. و به همین علت در بین سایت های معتبر، ما از محبوبیت فوق العاده بالایی برخوردار هستیم.

 

 

پشتیبانی مناسب و پیگیری سفارشات

یکی از موارد مهم دیگر ارسال سفارشات می باشد که متاسفانه اغلب فروشگاه ها در این مورد کوتاهی می کنند. مثلا اگر مشتری سفارش خود را پیگیری کند، پاسخشان این است: سفارشتون ارسال شده است، الان می رسه! در حالی که اصلا ارسال نشده و تازه قرار است ارسال شود. و این بد عهدی با خریدار او را دلسرد خواهد کرد و ذوق خرید و شیرینی آن را به کامشان تلخ می کند.

ما در آرانیکا به گونه‌ ای برای ارسال سفارشات برنامه ریزی می‌ کنیم تا بسته کاملا به موقع به دست مشتری برسد. به جرات آرانیکا از مجموعه‌ های معتبری است که در ارسال سفارشات مشتری دقت فراوانی به خرج می‌ دهد.

ارسال سفارشات و پیگیری مناسب

 

برنامه ریزی ما به اینصورت بوده است که ارسال سفارشات برای تمام شهرستان ها حداکثر تا بیست و چهار ساعت و برای تهران کمتر از چهار ساعت از زمان ثبت سفارش توسط مشتری در روزهای کاری خواهد بود. به جرات می توانیم بیان کنیم که این مجموعه اولین و تنها فروشگاهی است که با دقت و سرعت سفارشات را ارسال می کند و بر شهرت خود افزوده است.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری سفارشات خود، از طریق شماره درج شده با تیم پشتیبانی آرانیکا در ارتباط باشید. مطمئن باشید که همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن وضعیت سفارش شما را بررسی کرده و به اطلاع شما می رسانند.

 

 

نحوه ارسال سفارشی محصول

بسیاری از فروشگاه‌ های اینترنتی در بسته بندی و ارسال به موقع سفارش بی‌دقتی می‌ کنند و حتی با پیگیری‌ های مشتری، پاسخگو نمی‌ باشند. همین مسئله سبب بی‌ اعتمادی بسیاری از افراد و دلسردی آنها از خرید اینترنتی شده است. 

کادوپیچ برای هر کسی مهم است. زیبایی نحوه بسته بندی برای کسی که هدیه را تحویل می گیرد، ارزش بیشتری را دارد و پنجاه درصد آن را از لحاظ زیبایی تشکیل می دهد.

کادو کردن سفارشی عطر

 

به همین دلیل مجموعه همکاران ما در آرانیکا از رنگ های متنوع برای کادوپیچ بهره می بردند و طوری سفارش شما را بسته بندی می کنند که انگار آن عطر از اول بصورت کادو شده تولید شده است! یعنی جای هیچ چسبی روی کادو نخواهید دید و این هنر بسته بندی فقط برای ما محفوظ می ماند. ضمن اینکه انتخاب رنگ بندی در زمان سفارش به انتخاب مشتریان می باشد.