وقتی به مراسمی دعوت می شویم  یا برای کسی بدون علت هدیه می گیریم  باید به دو نکته توجه کنیم اول اینکه چه چیزی برای هدیه بگیریم و دوم اینکه چطور آن را کادوپیچ کنیم. معمولا به این نکته فکر می کنید که شخصی که هدیه را دریافت می کند چه چیزی را بیشتر دوست دارد، یا علاقه مند است چه چیزی را داشته باشد.

 

ما در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید هدیه بپردازیم. همچنین به چند مورد از مزایای خرید از فروشگاه تخصصی عطروادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی آرانیکا و کادوپیچ های زیبا توسط مجموعه آرانیکا اشاره کنیم:

 

شما معمولا برای خرید هدیه با موارد زیر برخورد می کنید

 

  •  چگونه بفهمیم فرد مورد نظر چه هدیه ای می خواهد؟
  • باید آن روز را به یک رویداد مهم تبدیل کنید. با بسته بندی و کادوپیچ شیک خلاق باشید! ...
  • حالا به معنای واقعی کلمه یک تجربه جدید خواهید داشت بدهید... .
  • فهرستی از همه چیزهایی که شخص مورد نظر به آنها علاقه دارد و چیزهایی که مشخص می کند که او چه شخصیتی دارد، تهیه کنید. ...
  • به گذشته نگاه کنید ....
  • از خود بپرسید که آن شخص به چه چیزی نیاز دارد. ...
  • کمی تعقیب انجام دهید ...
  • کمی از سلیقه خودت را در خرید هدیه بگنجان. ...
  • با خرید هدیه مناسب لبخند را بر لبان او بنشان... .
     

 

 

 

                                                    چطور برای کسی هدیه بگیریم؟

 

 

برای هدیه گرفتن همان طور که در قسمت بالا توضیح دادیم معمولا سعی می شود به سلیقه کسی که هدیه را برای او می گیرید توجه شود اما بعضی مواقع خرید هدیه به همین راحتی هم نیست. اصلا شاید ندانیم چه چیزی باید بگیریم که خیلی خوب و مورد پسند باشد. در نهایت مثل همیشه به گزینه خرید عطر فکر می کنیم و در نهایت آن را سفارش می دهیم.

 

برای خرید عطر دو روش وجود دارد که در زیر معایب و مزایای هر کدام را بررسی خواهیم کرد:

اولین روش، به یکی از فروشگاه های فیزیکی معتبر مراجعه کنید و بین عطرهای متنوع و قیمت های مختلف یکی را انتخاب کنید. ابتدا قبل از سفارش باید چند عطر را تست کنید و از بین آن ها یکی را انتخاب و هزینه هنگفتی را برای آن بپردازید. تا اینجا ممکن است به انتخابتان یقین نداشته باشید و از خود بپرسید اگر این عطر را نپسندد چه می شود؟ و یا چگونه این عطر را به صورت زیبا کادوپیچ کنم؟ تم تولد چیست؟ و سوالاتی از این قبیل . . 

 

دومین روش خرید عطر، سفارش از فروشگاه های تخصصی آنلاین عطرادکلن است. از مزیت های این روش می توان گفت: در این مسیر شما می توانید با هزینه و وقت کمتر، همچنین با سرعت بیشتر، تنوع خیلی زیاد برندها و بهترین مدل های عطر را با قیمت مناسب تر انتخاب و در سریعترین زمان تحویل بگیرید.

 

در روش اول شما نسبت به زمان محدود می شوید. پس در نهایت بتوانید به چند فروشگاه مراجعه کنید و نمی توانید تنوع عطرهای موجود در بازار را ببینید و یا آن ها را با هم مقایسه کنید. پس باید یا به انتخاب خودتان یا به انتخاب فروشنده اعتماد کنید. اما در روش خرید عطر از فروشگاه های معتبر اینترنتی، انتخاب شما گسترده است و می توانید عطرهای متنوع و بیشتری را بررسی کنید. واطلاعات مفید از کارشناسان آن سایت ها بدست آورید.

 

برای خرید عطر به صورت آنلاین هم باید دقت کافی داشته باشید که از سایت های اینترنتی معتبر شناخته شده که مورد تایید و دارای نمادهای اعتبار و ... هستند، محصولات مورد نیاز و دلخواه خود را خریداری کنید. با کمی حوصله و دقت این موضوع مهم را متوجه خواهید شد. به طور مثال، خرید عطر و لوازم آرایش از فروشگاه معتبر آرانیکا که یکی از اولین فروشگاه های آنلاین و تخصصی در زمینه عطرادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی است. همچنین کارشناسان حرفه ای آرانیکا می توانند شما را در خرید هدیه ای مناسب راهنمایی کنند.

 

مشاوران آنلاین آرانیکا در هر ساعت از شبانه روز، شما را برای خرید عطر و دیگر محصولات آرایشی بهداشتی هم برای مناسبت های خاص و مصارف شخصی راهنمایی خواهند کرد. 

 

هدف مجموعه آرانیکا از راهنمایی مشتریان صرفا خرید از فروشگاه نیست، چرا که تیم آرانیکا اطلاعات درست و صحیح محصولات را بدون دریافت هیچ هزینه ای با مشتریان به اشتراک می گذارد، در آخر تصمیم خرید با مشتریان محترم است که لازم به ذکر است که با تضمین خرید عطر در آرانیکا درصد قابل توجهی از این مشاوره ها به خرید محصول و رضایت مشتریان تبدیل شده است.

 

 

چطور برای کسی هدیه بگیریم؟

 

 

در این قسمت به چند عطر خوشبو مقرون به صرفه مناسب برای خرید هدیه می پردازیم:

 

  • خرید عطر زنانه کالوین کلین CONTRADICTION

در سال 1998 میلادی عطر زنانه کالوین کلین CONTRADICTION در کشور امریکا تولید و به بازار رقابتی جهان معرفی شد. این عطر زنانه کلاسیک با طبع گرم مناسب چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان و برای افراد خاص پسند طراحی شده است. با ترکیبات نت های آغازین رز, موگه یا گل برف, گل ارکید, لیلی یا زنبق, گل یاس, گل صد تومانی و نت های میانی شاه توت,اوکالیپتوس, گل یاس و نت های پایانی چوب صندل, لوبیای تونکا, مشک تشکیل شده است.

 

  • خرید عطر مردانه اکسیس AXIS OUD

در سال 2015 میلادی عطر مردانه اکسیس Axis Oud در فرانسه تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر مردانه با ترکیب نت های آغازین نارنگی، فلفل سیاه، زعفران و نت های میانی شکوفه پرتقال، پتچولی یا نعنا هندی، رزماری و نت های پایانی عود یا داربوی، چرم، آگاروود (قدیمی)، عنبر کهربایی تشکیل شده است. این عطر با طبع خنک و رایحه تند برای استفاده در تمام ساعات شبانه روز در چهار فصل سال مناسب می باشد.  

 

  • خرید عطر اسپورت الکساندر جی MANDARINE SULTANE 

در سال 2016 میلادی عطر اسپورت الکساندر جی Mandarine Sultane در فرانسه تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر اسپورت با ترکیب نت های آغازین پرتقال ماندارین، میوۀ ترنج، لیمو و نت های میانی بهارنارنج، بادام، شکوفه پرتقال، هلو، گل یاس و نت های پایانی چوب ترمه، مشک، رام یا عرق نیشکر، عنبر کهربایی، چوب صندل، زعفران تشکیل شده است. این عطر اسپورت با طبع گرم و رایحه شیرین برای استفاده در تمام ساعات شبانه روز در چهار فصل سال مناسب می باشد.

شما می توانید این عطرها و صدها عطرادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال و مقرون به صرفه را در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی از سایت آرانیکا خریداری فرمائید.