شرایط و مزایای خرید اقساطی برای مشتریان فروشگاه تخصصی آرانیکا

در چند سال اخیر ایده ای مطرح شد با عنوان اکنون خرید کنید، بعداً پرداخت کنید! همانطور که از نامش پیداست، این روش به شما امکان می دهد خریدی انجام دهید و بلافاصله آن را دریافت کنید، اما هزینه آن را در زمان دیگری پرداخت کنید، معمولاً در یک سری اقساط اگرچه این نوع طرح پرداخت سال ها در دسترس بوده است، اما در این زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا افراد بیشتری به خرید آنلاین روی آوردند.

 

اکثر فروشگاه های معتبر اینترنتی بزرگ در اکثر کشورها اکنون نوعی ایده خرید ارائه می دهند، تا بتوانید در آینده مبلغ را پرداخت کنید، اما اینکه آیا باید این روش را انتخاب کنید یا نه! بستگی به طرح و وضعیت مالی شما دارد.

 

درست حدس زده اید، این نوعی وام اقساطی است. این وام، هزینه خرید شما را به چندین پرداخت مساوی تقسیم می کند. روشی عالی که می‌تواند به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای تامین مالی خرید محصولات از سایت آرانیکا را بدهد.

 

این ایده ویژه مبلغ کلی خرید شما را تقسیم می کند. این روش ممکن است یک کالای گران قیمت و یا مجموعه ای از کالاها که قیمت آن ها زیاد می شود را برای شما قابل دسترس تر کند زیرا دیگر مجبور نیستید مبلغی را به صورت یکجا پرداخت کنید.

 

اکنون، با پیشرفت فناوری دیجیتال تقسیم هزینه خرید آنلاین یا فروشگاهی به تعداد مجموعه‌ای از انواع پرداخت‌ها اضافه شده است. درست بر خلاف روال سنتی، مصرف‌کنندگان به جای اینکه منتظر بمانند تا پس از پرداخت نهایی، بلافاصله خرید خود را دریافت کنند. شما قبل از تسویه حساب کامل می توانید محصولات مورد نیاز و دلخواه خود را دریافت و سپس مبلغ آن را در اقساط 6، 9 و 12 ماه پرداخت نمایید.

 

در جوامع امروزی با توجه به نرخ تورم، افزایش روزافزون قیمت محصولات مورد نیاز خانواده ها و همچنین وضعیت اقتصادی جامعه، فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن  و محصولات آرایشی بهداشتی آرانیکا شرایطی ویژه برای سهولت و رفاه حال شما مشتریان گرامی فراهم کرده است تا تمام اقشار جامعه بتوانند از خرید اقساطی عطر و ادکلن ، محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال مانند آرایشی و گریم  ، بهداشتی پوست ، بهداشتی مو ، بهداشتی بدن ، لوازم برقی و سالنی و کارآموزی  بهره مند شوند. 

 

امروزه به سه دلیل خرید اقساطی به یک رویداد مهم تبدیل شده است. اول: سادگی تایید و انتخاب پیشنهاد خرید اقساطی. دوم: انتخاب نحوه و زمان پرداخت که به خریداران اجازه می دهد پول خود را بهتر مدیریت کنند. سوم، سهولت بازپرداخت که معمولاً توسط خریداران با انتخاب اقساط دلخواه پرداخت می شود.

 

شرایط خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی آرانیکا به شرح زیر می باشد:

 

مزایای خرید اقساطی از آرانیکا

 

  • از 3 تا سقف ۲۰ میلیون تومان
  • بدون الزام چک و ضامن
  • فرایند کاملا آنلاین
  • عدم اخذ جریمه دیرکرد

 

مدارک لازم برای دریافت اعتبار از آرانیکا

 

  • مدارک شناسایی
  • یکی از مدارک گردش حساب/ فیش حقوقی / گواهی اشتغال به کار
  • مدارک محل سکونت
  • چک یا سفته
  • داشتن حساب بانک آینده

 

مراحل خرید اقساطی از آرانیکا

 

  •  مشخص کردن مبلغ اعتبار برای خرید اقساطی و ضمانت (چک یا سفته)
  • آپلود مدارک لازم برای اعتبارسنجی آنلاین در سایت لندو 
  • دریافت اعتبار (کد) از لندو
  • خرید از فروشگاه آرانیکا
  • پرداخت اقساط به‌صورت ماهانه در سایت لندو

 

پرداخت اقساط

 

  •  به صورت ۶ ماهه، ۹ ماهه یا ۱۲ ماهه
  • بصورت آنلاین از طریق سایت لندو
  • بدون دریافت جریمه دیرکرد

 

لازم بذکر است تمامی خدمات خرید اقساطی از فروشگاه آرانیکا منوط به داشتن حساب بانکی آینده می باشد. در صورت نداشتن حساب شما میتوانید براحتی با کلیک بر روی اینجا به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به افتتاح حساب کنید.

 

 

 

الان خرید کنید، بعدا پرداخت کنید!
 

 

در ادامه برای درک بهتر از شرایط خرید اقساطی فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی آرانیکا به مثال های زیر توجه فرمائید:

 

فرض کنید که شما مبلغ 10 میلیون تومان از سایت معتبر آرانیکا خرید کرده اید. شما میتوانید با توجه به شرایط اقتصادی خود تنها با ضمانت سفته به سه صورت 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه اقساط را پرداخت کنید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

اگر شما قصد دارید خرید 10 میلیون تومانی خود را به صورت اقساط 12 ماهه پرداخت کنید، مبلغ بازپرداخت نهایی شما 12 میلیون تومان خواهد بود. در صورت انتخاب اقساط 9 ماهه، شما مبلغ 11/767/500 تومان پرداخت خواهید کرد. همچنین با انتخاب اقساط 6 ماهه مبلغ بازپرداختی نهایی 11/532/000 تومان خواهد بود.

 

 

 

الان خرید کنید، بعدا پرداخت کنید!

 

به مثالی دیگر توجه کنید. 

حال فرض کنید مبلغ 20 میلیون تومان خرید انجام داده اید. به همین ترتیب که در تصویر مشاهده می کنید، مبالغ پرداخت نهایی نسبت به انتخاب اقساط 6، 9 و 12 ماهه متفاوت خواهد بود.

 

 

 

 

الان خرید کنید، بعدا پرداخت کنید!

 

توجه: شما در صورت انتخاب طرح خرید اقساطی میتوانید از سایت آنلاین و تخصصی عطر و ادکلن و محصولات آرایشی بهداشتی آرانیکا از مبلغ 3 تا 20 میلیون تومان خریداری فرمائید.