ادکلن های لالیک به خاطر رایحه‌ و طراحی جذاب بطری‌هایش شهرت جهانی پیدا کرد. این برند باشکوه به افتخار طراح شیشه‌ای مشهور فرانسوی رنه لالیک نام‌گذاری شده است، که به خاطر خلق بطری‌های پرفیوم، ساعت، گلدان‌ها و غیره در دنیا شناخته شد و به شهرت رسید. همان طور که می دانید بهترین عطرهای دنیا فرانسوی هستند

طیف گسترده‌ای از عطرهای لالیک هم برای مردان و هم برای زنان وجود دارد که  شما می‌توانید با خرید ادکلن لالیک نزدیک به روحیه و شخصیتتان، استایل خود را کامل کنید. در سال 1888 میلادی برند مشهور و معروف لالیک در کشور فرانسه در شهر پاریس تاسیس شد. لالیک با طراحی جواهرات شروع کرد. او برای طراحی جواهرات از تصویر زیبایی زن ها الهام گرفت که با طبیعت ادغام شده بود. لالیک در ابتدا ظروف کریستال را طراحی می کرد و این موضوع ادامه داشت تا اینکه به فکر تولید شیشه عطر رسید.

وی با فردی به نام کوتی شریک شد تا بتواند انقلابی در تولید شیشه پرفیوم ها انجام دهد. از آثار او می توان به شیشه ادکلن نینا ریچی اشاره کرد. در سال 1945 میلادی لالیک دار فانی را وداع گفت اما نوه دختری او از سال 1992 میلادی تولیدات عطرهای لالیک را شروع کرد و امروز می بینیم که طرفداران زیادی را در نقاط مختلف جهان به خود جذب کرده است.

 

 هفت مرحله ساده برای انتخاب و خرید عطر لالیک

ممکن است زیاد به انتخاب ادکلن فکر نکنید. شاید فقط بر اساس برندهای معروف و قیمت ادکلن لالیک به خرید اقدام کنید، یا عطر لالیک محبوبی را انتخاب کنید که همه دوستانتان از آن استفاده می کنند. این شیوه ی درستی نخواهد بود!

شما باید با شناخت خانواده بویایی، رایحه خاص مناسب خود را پیدا کنید. نت‌های ادکلنی که انتخاب می‌کنید با رایحه انسانی شما که به دلیل ترکیب شیمیایی بدن و تعادل pH منحصر به ‌فرد است، در تعامل است و رایحه فردی شما را ایجاد می‌کند. برای افراد این یک اصل بسیار مهم است که باید همیشه هنگام انتخاب و خرید عطر لالیک به خاطر بسپارند. همچنین باید مراقب نحوه انتخاب رایحه خود باشید و از اشتباهاتی که شما را به سمت تصمیم نادرست سوق می دهد، اجتناب کنید.

 

هفت نکته مهم در انتخاب صحیح عطر لالیک

1- تحقیق کنید
بهترین عطرهای لالیک موجود در بازار را که در محدوده دلخواه شما هستند پیدا کنید. تو چی دوست داری؟ رایحه های چوبی، میوه ای، وانیلی یا تند! نیازی به امتحان انواع پرفیوم نیست زیرا از قبل لیستی از اسانس های مورد نظر خود تهیه کرده اید. درباره جزئیات محصول و قیمت ها تحقیق کنید و همچنین یک مرور مقایسه ای بین پرفیوم های مختلف انجام دهید. این کار را به راحتی در خانه با جستجو در سایت اینترنتی عطر و ادکلن آرانیکا انجام دهید.

 

2- بینی خود را از بوهای مختلف پاک کنید
اگر از امتحان اسانس ها در فروشگاه های عطر و ادکلن لذت می برید، مقداری دانه قهوه همراه خود داشته باشید. بعد از اینکه استشمام یک رایحه را تمام کردید، قبل از رفتن به سراغ محصول بعدی کمی از دانه های قهوه را ببوئید. قهوه بوی ماندگار پرفیوم قبلی را از بین می برد. رایحه دو عطر می تواند حواس شما را با هم مخلوط کرده و گیج کند.

 

3- رایحه مناسب
هر ادکلن برای مناسبت ها، جنسیت ها و گروه های سنی مختلف طراحی شده است. عطرهای تازه، شاداب و پرانرژی برای دختران جوان خوب است، در حالی که رایحه های عجیب و غریب جذاب برای زنان بالغی که می خواهند جذابیت بیشتری داشته باشند، مناسب است. ادکلن های تلخ مناسب آقایان جوانی است که می خواهند بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. رایحه های سبک تر در هوای گرم حس طراوت بخشی را به کاربران ارائه می دهند در حالی که نت های سنگین تر در ماه های سردتر احساس خوبی را به افراد می دهند.

 

4- بر اساس نت های پایانی انتخاب کنید
یک عطر از سه لایه نت آغازین، میانی و پایانی تشکیل شده است. چیزی که بلافاصله پس از اسپری کردن آن روی مچ دست خود استشمام می کنید، نت های آغازین هستند که برای تاثیرگذاری طراحی شده اند. علاوه بر این، آنها به سرعت تبخیر می شوند، بنابراین نمی توانید عطری را بر اساس نت های آغازین آن انتخاب کنید. چند دقیقه صبر کنید تا واقعا بوی ادکلن را حس کنید.

 

5- تست عطر را قبل از ظهر شروع کنید
بهتر است انتخاب عطر خود را از صبح زود که حس بویایی شما خوب است شروع کنید. وقتی سرما خورده اید یا خسته هستید سعی نکنید ادکلن بخرید.

 

6- روش درست
عطر را روی پوست مرطوب و تمیز امتحان کنید و آزمایش خود را فقط به سه رایحه مختلف محدود کنید زیرا بینی شما قادر به تشخیص نت های بیشتر نخواهد بود. افشانه؛ داخل درب بطری را بو نکنید زیرا رایحه واقعی آن نیست. همین امر را می توان در مورد نمونه های عطر توزیع شده بر روی قطعات مقوا نیز گفت.

 

7- خرید عطر لالیک
هر بار که فرصت پیدا کردید، هنگام بازدید از فروشگاه های بزرگ، داروخانه ها یا فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن، حتماً پرفیوم های مختلف را امتحان کنید. ممکن است ناخواسته موردی را که از آن لذت می برید پیدا کنید. همچنین، می توانید برای هر پرفیوم وقت بیشتری بگذارید و آنها را بر اساس اسانس های متمایز خود قضاوت کنید.

 

 

معرفی 7 ادکلن لالیک که مطمئنا دوست دارید آن ها را استشمام کنید

 

1- ادو پرفیوم زنانه لالیک AMETHYST

این عطر لالیک مسحور کننده در سال 2007 ساخته شد. اعتقاد بر این است که این محصول با الهام از سنگ های نیمه قیمتی ساخته شده است که سلامت و محافظت را برای بانوان به ارمغان می آورد. نت های آغازین برازنده آن با توت سیاه و فلفل معطر ساخته شده است. زنانگی این ادو پرفیوم گلی توسط گل صد تومانی با پایه مشک ارائه شده است.

ادکلن لالیک آمیتیس

همچنین دارای ترکیبات توت فرنگی, بلوبری, انگور سیاه, گل رز, زنبق و یلانگ یلانگ نت‌های چوبی, وانیل است. این ادکلن لالیک درخشان دارای ترکیبی زیبا از لمس مست کننده و لطیف روح زنانه است. بطری آمیتیس با آثار هنری در سراسر آن بسیار زیبا طراحی شده است.

ادکلن لالیک آمیتیس، رایحه مشک میوه ای برجسته با نت های چوبی و ترکیب وانیل دارد. از نظر طرفداران این عطر لالیک رایحه ای دلپذیر دارد که برای مهمانی های شب و آخر شب بهترین گزینه است. رایحه این محصول لطیف است و در طول روز همراه شما می ماند.

 

2- ادو تویلت مردانه لالیک WHITE

 این رایحه معطر مرکباتی مخصوص آقایان ساخته شده است. این ادکلن لالیک عالی در سال 2008 در یک بطری ساده به بازار عرضه شد. رایحه جذاب آن برای دقیقه اول کاملاً شدید به نظر می رسد و سپس مانند طراوت لیمو صابونی پخش می شود. نت های آغازین از برگ لیمو، ترنج و تمرهندی و نت میانی از فلفل سفید، هل و جوز هندی تشکیل شده است. از ترکیب عنبر، سدر و مشک برای ساختن نت های پایانی برجسته آن استفاده شده است. این ادو تویلت فقط برای استفاده خارجی ساخته شده است، بنابراین باید از تماس با چشم غیر مسلح و پوست زخم شده یا ملتهب خودداری شود. این ادو تویلت توسط کریستین ناگل ساخته و در یک بطری نوآورانه به رنگ سفیدعرضه شد.

عطر مردانه لالیک وایت

عطار ادکلن لالیک وایت، نت‌های تازه، تند و مرکبات را با هم در یک بطری سفید ترکیب می‌کند تا نمادی از درخشندگی و درخشش را به نمایش بگذارد. از نظر طرفداران خرید عطر لالیک وایت به دلیل جلوه ظریف آغازین و انرژی پایانی برای کارمندان با لباس های اداری مناسب است.

 

3- ادو تویلت مردانه لالیک  ENCRE NOIRE

عطر مردانه لالیک انکر نویر

ادوتویلت انکر نویر، رایحه مردانه ای برجسته دارد. تاثیر انرژی آن قطعا شما را شارژ خواهد کرد. ترکیبی از بوربن و سرو به همراه ترمه و علف هائیتی دارد. بسته بندی آن نیز به همان اندازه جذاب است. این ادو تویلت غالب در یک بطری مربع مشکی با رویه ونگوود، حکاکی شده با آرم لالیک عرضه می شود. نت های آغازین شامل سرو با نت های میانی وویتر، ترمه و مشک به عنوان نت های پایانی تشکیل شده است. این محصول توسط ناتالی لرسون ساخته در سال 2006 به بازار عرضه شد.
این عطر قدرتمند دارای رایحه ای تند، عجیب و غریب و چوبی است.

از نظر طرفداران رایحه ادو تویلت انکر نویر برای تاکید بر شخصیت جسور شما بهترین گزینه است که در یک بطری زیبا عرضه شده است.

 

4- ادو پرفیوم زنانه لالیک LALIQUE LE PARFUM

ادو پرفیوم لالیک لی پارفیوم زیبای زنانه در سال 2005 عرضه شد و سازنده آن دومینیک روپیون است. رایحه شرقی برجسته ای دارد که مخصوص خانم ها ایجاد شده است. نت های پایانی از چوب صندل, لوبیای تونکا, پتچولی یا نعنا هندی, وانیل ایجاد شده است. در حالی که نت میانی از گل یاس, آفتاب ‌پرست یا هلیوتروپیوم, بادام و نت های ابتدایی از میوۀ ترنج, فلفل صورتی تشکیل شده است.

ادکلن زنانه لالیک لی پارفیوم

بطری این ادکلن به صورت کلاسیک و با الهام از محصول سال 1935 میلادی به نام Masque de Femme با طراحی رنه لالیک طراحی شد. لالیک لی پارفیوم به خاطر رایحه شرقی تندش معروف است. اثر مسحورکننده آن قطعاً باعث می‌شود که هر کجا که می‌روید مردم به دنبال رایحه ی دل چسب و فوق العاده شما متوقف شوند.

این ادو پرفیوم زنانه ای است که ترکیبی از گل های عجیب و غریب و نت های چوبی دارد. بر طبق آمار مورد استقبال بانوان سی سال به بالا قرار گرفته است. 
از نظر طرفداران شما می توانید این عطر را برای مراسم و مهمانی های معمولی و همچنین رمانتیک استفاده کنید. این ادکلن لالیک از ماندگاری مناسب برخوردار است.

 

5- ادو پرفیوم زنانه لالیک  PERLES DE LALIQUE

ادو پرفیوم زنانه پرلس د لالیک یکی دیگر از عطرهای گیرا و جذاب در سری ادکلن های لالیک که در سال 2006 به بازار رقابتی جهان معرفی شد. این محصول همچنین برنده جایزه بهترین عطر در سال 2007 توسط ماری کلیر شده است. بطری دست ساز آن از عقیق ساخته شده و با درپوش ساده و همچنین با نقطه چین های سیاه تزئین شده است. قسمت جالب این است که هر بطری شماره ای منحصر به فرد دارد و با یک امضا همراه است. این ترکیب توسط ناتالی لرسون ساخته شده است.

عطر زنانه پرلس د لالیک

مواد اصلی و مسئول رایحه مست کننده آن شامل رز بولگارین، فلفل بوربن, چوب کشمیر, زنبق و نعنا هندی, خزۀ درخت بلوط, علف هائیتی می باشد. از نظر طرفداران این ادو پرفیوم چایپر با رایحه های مدرن گلی بسیار فریبنده است.

 

6- ادو پرفیوم اسپورت لالیک  ORIENTAL ZINC

لالیک اورینتال زینک اسپورت در سال 2015 به بازار رقابتی جهان معرفی شد. دارای طبع و رایحه گرم و ملایم است. ترکیبات اصلی نت آغازین شامل میوۀ ترنج, اسطوخودوس, انجیر است. نت میانی از هل, فلفل صورتی با پایه ای از لوبیای تونکا, پتچولی یا نعنا هندی, چوب سدر, دارچین تشکیل شده است. تمام مواد ذکر شده این ادو پرفیوم را تند، شرقی می کند. خرید ادکلن لالیک اورینتال زینک که دارای رایحه ای غنی است، بهترین بو را برای ارضای ترجیحات شرقی بانوان و آقایان هدیه می دهد.

ادکلن اسپورت لالیک اورینتال زینک

این ادو پرفیوم به دلیل وجود دارچین گرم، فلفل صورتی ، پتچولی یا نعنا هندی و سدر رایحه شرقی تند دارد. از نظر طرفداران رایحه این محصول نه تنها گیرا است بلکه برای استفاده روزانه برای بانوان و آقایان نیز عالی است. ماندگاری بالایی دارد و همیشه مکمل های حسی شما را تامین می کند.

 

7- ادو پرفیوم مردانه لالیک LALIQUE POUR HOMME 

ادکلن مردانه لالیک پورهوم

لالیک پورهوم مردانه پر زرق و برق در سال 1997 عرضه شد. رایحه ای چوبی برجسته با لمسی تند و شرقی دارد. این ادو پرفیوم برای تقویت حس مردانگی شما بهترین انتخاب است. ترکیب مرکبات، یاس و سدر حسی جسورانه به ارمغان می آورد. این اثر ماندگاری دارد و از زمان تولید مورد توجه بوده و بسیار مشهور شده است. ترکیب نت های مرکبات در تمام روز حس طراوت به شما می دهد.

ترکیب مسحورکننده وانیل و چوب به این عطر رایحه تازه و با طروات می بخشد. از نظر طرفداران رایحه ملایم و مسحورکننده این ادو پرفیوم برای استفاده روزانه و پوشیدن لباس های غیر رسمی مناسب است.