دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

نام تجاری RSS Feed

۲۴ دسامبر معرفی برند آمواج
lajevardi 0 1600
    تاریخچه آمواج (به انگلیسی: Amouage) یک خانه عطر لوکس بین‌المللی است که به عطرهایی با جزئیات و ریزه‌کاری‌های زیاد مشهور است. این خانه عطر با ..
۲۱ دسامبر معرفی برند آکوا دی پارما
lajevardi 0 1769
مقدمه آکوا دی پارما Acqua di Parma یک شرکت ایتالیایی در زمینه سبک زندگی و مد است که عطر، شمع، حوله و لوازم جانبی چرمی تولید می کند . تمام محصولات آن ..
۱۵ ژوئیهٔ برند فرانسوسی لاگوست
lajevardi 0 2758
      لاگوست یک کمپانی معروف فرانسوی‌ است که محصولاتی مانند لباس، کفش، ساعت و عطر تولید می‌کند. این کمپانی در سال ۱۹۳۳ میلادی توسط رنه لاکوست و آ..
۱۵ ژوئیهٔ کتی پری 1984 تا کنون
fayazbakhsh 0 1997
      کاترین الیزابت «کیتی» هادسن (متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴ میلادی) که بیشتر با نام هنری‌اش کیتی پری شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آم..
۱۵ ژوئیهٔ مارک جاکوبز طراح اصلی برند خود
fayazbakhsh 0 2131
    مارک جاکوبز طراح و در سال ۱۹۶۳ میلادی به دنیا آمده است. او علاقه‌ای وافر به طراحی داشت و در سال ۱۹۸۱ میلادی از دبیرستان هنر و طراحی فارغ‌التحص..
۱۳ ژوئیهٔ گوچیو گوچی معروف به گوچی
lajevardi 0 2644
  گوچی برندی ایتالیایی برای کالاهای چرم است. این برند بخشی از کمپانی فرانسوی Kering بود. کمپانی گوچی در سال ۱۹۲۱ میلادی در فلورانس توسط گوچیو گوچی ..
۱۳ ژوئیهٔ روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا
fayazbakhsh 0 2631
    روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا (متولد: ۲۰ فوریه ۱۹۸۸) خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. با ورود ریحانا به عرصه خوانندگی، موفقیت و..
۱۳ ژوئیهٔ کمپانی ایتالیایی بولگاری
lajevardi 0 3311
    سوتیرویو بولگاری، موسس مارک معروف و جهانی بولگاری، در سال ۱۸۵۷ در یونان متولد شد. سوتیرویو بولگاری پس ازگذراندن دوره‌های کارآموزی به عنوان طلا..
۱۳ ژوئیهٔ برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی
fayazbakhsh 0 2548
  کمپانی فرانسوی Nina Ricci توسط ماریا نینا ریچی که زاده ایتالیا بود و پسرش روبرت در سال ۱۹۳۲ میلادی تاسیس شد. ماریا طراح کمپانی بود و سلیقه‌ای شیک..
نمايش 1 تا 9 از 9 (1 صفحه)

این محصول در حال حاضر موجودی ندارد. آدرس ایمیل و شماره همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض در دسترس بودن محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

 

نام محصول
ایمیل
شماره همراه
توضیحات